Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Geppiej:

Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. 

Ja, ik doel inderdaad op de eerste goal, maar daarmee leidt hij ook de slechte fase van Nederland volledig in. Die jongen moet je gewoon niet meer laten spelen voor Oranje. 2 wedstrijden op rij zo'n grote fout. 

Bij de tweede goal staat het ook waardeloos. Eigenlijk compleet onnodig om achter te staan, want de wedstrijd gaat redelijk gelijk op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei aron24:

Ja, ik doel inderdaad op de eerste goal, maar daarmee leidt hij ook de slechte fase van Nederland volledig in. Die jongen moet je gewoon niet meer laten spelen voor Oranje. 2 wedstrijden op rij zo'n grote fout. 

Bij de tweede goal staat het ook waardeloos. Eigenlijk compleet onnodig om achter te staan, want de wedstrijd gaat redelijk gelijk op

Ja eens hoor. Maar vond Duitsland wel makkelijker voetballen, zonder echt heel gevaarlijk te worden. 

Aan de andere kant als Dumfries gewoon normaal kopt op doel en Simons die enorme kans gewoon afmaakt dan sta je 3-0 voor. Vind ik persoonlijk net zulke grote fouten als van de Ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Geppiej:

Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. 

Was niet Virgils man, kan me voorstellen dat je niet zou verwachten dat je teamgenoten hem daar zo vrij laten. Maar hij had wel beter om zich heen kunnen kijken ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites