Gert Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Deze Gravenberch pass tering geil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Gravenberch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Als je dan als Tah geel pakt, dan kun je het beter zo doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Brobbeast mode on. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september En waarom kon Koeman niet al doorselecteren voor het EK? Je zou er nog bijna vertrouwen in krijgen zo. Die bal Gravenberch was lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Heb wel altijd het gevoel bij hem dat als hij een sprintje trekt het in beide hamstrings tegelijk schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september BAMMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september (bewerkt) Oei.. gejynxt. Haha en weer De Ligt Dat vind ik overigens niet oprecht grappig voor hem. Maar je gelooft het toch bijna niet. 10 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Beste CV van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Medicatie van De Ligt slaat niet aan helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Nou De Ligt komt er denk ik niet meer in voorlopig. Alhoewel ik altijd nog liever heb dat er een foutje in de opbouw wordt gemaakt dan dat er een verdedigende fout aan vooraf gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Scheurt ie zijn hele achillespees af ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Je had er ook gewoon zelf al 3 kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Beter vanavond 'ff de veters uit Matthijs zijn schoenen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Ja lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Thanks Matthijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Virgil staat weer hulpeloos om zich heen te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zojuist zei aron24: Thanks Matthijs Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zojuist zei Geppiej: Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. Ja, ik doel inderdaad op de eerste goal, maar daarmee leidt hij ook de slechte fase van Nederland volledig in. Die jongen moet je gewoon niet meer laten spelen voor Oranje. 2 wedstrijden op rij zo'n grote fout. Bij de tweede goal staat het ook waardeloos. Eigenlijk compleet onnodig om achter te staan, want de wedstrijd gaat redelijk gelijk op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Komaan jongens. Niet opgeven! (Hahahahaha) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zojuist zei aron24: Ja, ik doel inderdaad op de eerste goal, maar daarmee leidt hij ook de slechte fase van Nederland volledig in. Die jongen moet je gewoon niet meer laten spelen voor Oranje. 2 wedstrijden op rij zo'n grote fout. Bij de tweede goal staat het ook waardeloos. Eigenlijk compleet onnodig om achter te staan, want de wedstrijd gaat redelijk gelijk op Ja eens hoor. Maar vond Duitsland wel makkelijker voetballen, zonder echt heel gevaarlijk te worden. Aan de andere kant als Dumfries gewoon normaal kopt op doel en Simons die enorme kans gewoon afmaakt dan sta je 3-0 voor. Vind ik persoonlijk net zulke grote fouten als van de Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 6 minuten geleden zei Geppiej: Ik neem aan dat je doelt op het eerste doelpunt? Die tweede staat Dumfries te koekeloeren en denkt Virgil dat ie weer lekker alleen op het veld staat ofzo. Was niet Virgils man, kan me voorstellen dat je niet zou verwachten dat je teamgenoten hem daar zo vrij laten. Maar hij had wel beter om zich heen kunnen kijken ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Potverdikkie Brobbey! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Dit is het antwoord op de vraag waarom je Brobbey ook een kans moet geven en niet alleen Zirkzee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten