frietsaus Geplaatst 23 augustus 2018 Share Geplaatst 23 augustus 2018 Allemaal in de zelfde maat als Sneijder natuurlijk. :-D Dat is XXXS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2018 Share Geplaatst 23 augustus 2018 Van Dijk heeft zich gewoon laat ontwikkelt. Weet nog dat hij echt alle moeite had met Celtic tegen Sigthorsson, die volgens mij ook scoorde of een penal kreeg na een overtreding van Van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2018 Share Geplaatst 24 augustus 2018 @Sophomore is wat betreft van DIjk en Celtic natuurlijk ook zo subjectief als je maar kunt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 augustus 2018 Share Geplaatst 24 augustus 2018 [quote name='Pino']@Sophomore is wat betreft van DIjk en Celtic natuurlijk ook zo subjectief als je maar kunt zijn.[/QUOTE] Wiens mening is meer betrouwbaar, iemand die hem zelden ziet spelen of iemand die hem altijd ziet spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 augustus 2018 Share Geplaatst 24 augustus 2018 Wiens mening is meer betrouwbaar, iemand die hem zelden ziet spelen of iemand die hem altijd ziet spelen? Dat iemand hem vaker ziet spelen, maakt hem niet betrouwbaarder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 augustus 2018 Share Geplaatst 24 augustus 2018 Oké interessante mening Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 Oké interessante mening Helemaal niet, subjectiviteit heeft daar veel mee te maken. Zo'n Peterzinho bv die keek alles van Benfica, maar ik vond zijn mening over Benfica niet betrouwbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 (bewerkt) Eens, maar wel betrouwbaarder dan iemand die nooit Benfica kijkt en dat ontken je niet/suggereer jij. Met andere woorden, een gekleurde blik op de werkelijkheid is betrouwbaarder dan helemaal geen blik op de werkelijkheid. 26 augustus 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 Eens, maar wel betrouwbaarder dan iemand die nooit Benfica kijkt en dat ontken je niet/suggereer jij. Met andere woorden, een gekleurde blik op de werkelijkheid is betrouwbaarder dan helemaal geen blik op de werkelijkheid. Een gekleurde blik is net zo onbetrouwbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 (bewerkt) Ok dan had je het in eerste instantie toch goed geformuleerd wat je bedoelde. Dan vragen we Stevie Wonder wel wat hij van Van Dijk vindt. Net zo onbetrouwbaar als ik over Van Dijk, volgens jouw logica. 26 augustus 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 Nee we vragen een objectief iemand die hem vaker heeft zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 Nee we vragen een objectief iemand die hem vaker heeft zien spelen. Wat ben jij sinds je op dit forum zit een vreselijk mannetje geworden zeg. Word jij nou nooit moe van jezelf? Sophomore bewondert Van Dijk en volgens Pino komt dat omdat hij fan is van Celtic. Goh wat kinderachtig, ben je 12? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 augustus 2018 Share Geplaatst 26 augustus 2018 (bewerkt) Nee we vragen een objectief iemand die hem vaker heeft zien spelen. Die zijn er toch zat en bijna unaniem positief. Enkel bij de transfersom worden vraagtekens gezet. Vorige week maandag heeft G.Neville bijvoorbeeld nog een lovende analyse gemaakt. 26 augustus 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Die zijn er toch zat en bijna unaniem positief. Enkel bij de transfersom worden vraagtekens gezet. Vorige week maandag heeft G.Neville bijvoorbeeld nog een lovende analyse gemaakt. Maar we hadden het toch over zijn tijd bij Celtic? Niet over nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 http://breakingthelines.com/player-analysis/virgil-van-dijk-the-modern-defender/ http://www.skysports.com/amp/football/news/11669/10906260/virgil-van-dijk-wanted-by-liverpool-what-makes-him-so-special https://www.vi.nl/pro/overig/hoe-virgil-van-dijk-uitgroeide-tot-hoop-van-het-nederlandse-voetbal https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/03/waarom-liverpool-845-miljoen-voor-hem-betaalt-a1586987 *gaat ook deels over FC Groningen en Southampton https://youtu.be/zKyXAfoY5Lc Oke wel zijn voormalig coach bij Celtic, maar zegt wat ik bijna iedereen dacht na een paar weken. Het ook bewijzen bij een top six club in de PL is wat anders natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus 2018 Share Geplaatst 27 augustus 2018 Citeer je mij ook nog even? Roep sinds FC Groningen tijd al dat ik hem in het NL elftal wil zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Kenner @Chiemel Wat is dit nou weer van R.Koeman? Wilt het 5-3-2 nu alweer overboord gooien. Ging niet perfect en was er zelf niet heel groot fan van, maar om nu je plannen en opgebouwde basis weer weg te gooien is toch doodzonde? We hadden een gratis half jaar waar we voor spek en bonen speelden om iets te bouwen, unieke kans voor een internationaal team. En vervolgens gooi je je plan weer weg? Alsjeblieft zeg, wat is dat nou weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 [quote name='Sophomore']Kenner @Chiemel Wat is dit nou weer van R.Koeman? Wilt het 5-3-2 nu alweer overboord gooien. Ging niet perfect en was er zelf niet heel groot fan van, maar om nu je plannen en opgebouwde basis weer weg te gooien is toch doodzonde? We hadden een gratis half jaar waar we voor spek en bonen speelden om iets te bouwen, unieke kans voor een internationaal team. En vervolgens gooi je je plan weer weg? Alsjeblieft zeg, wat is dat nou weer.[/QUOTE] Waar heb je dit vandaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 (oa) Studio Voetbal @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Daar zei die dat toch niet? Hij was opzoek naar spelers die tijdens de wedstrijd makkelijk konden overschakelen naar 4-3-3 als dat nodig zou zijn. Lijkt mij een prima standpunt, het zou ook een keer mooi zijn als we eens kappen met dat 3-5-2 en gewoon lekker 4-3-3 gaan spelen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Zou gewoon lekker zijn als we ons weer eens weten te kwalificeren. Kwalificatiewedstrijden zijn normaal gesproken weinig aan, dus kan me niet zoveel schelen in welk systeem. Ook al moet dat met hele nieuwe gebeuren wel wat beter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Daar zei die dat toch niet? Hij was opzoek naar spelers die tijdens de wedstrijd makkelijk konden overschakelen naar 4-3-3 als dat nodig zou zijn. Lijkt mij een prima standpunt, het zou ook een keer mooi zijn als we eens kappen met dat 3-5-2 en gewoon lekker 4-3-3 gaan spelen trouwens. Met welke topspits wil je 4-3-3 gaan spelen dan? Huntelaar? 3-5-2 of 5-3-2 lijkt me een prima tactiek op dit moment. De enige die ik aanvallend enige kans geef tegen Duitse en Franse verdedigers is Depay... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Daar zei die dat toch niet? Hij was opzoek naar spelers die tijdens de wedstrijd makkelijk konden overschakelen naar 4-3-3 als dat nodig zou zijn. Dat is toch al nieuw in vergelijking met pré-WK? Toen was er geen denken aan om af te stappen van three at the back, waar wij overigen zat centrale verdedigers voor hebben. Een slecht plan is altijd nog beter dan geen plan. Wij hebben een ongelooflijke luxe gehad door veel wedstrijden te hebben om te oefenen zonder een enige vorm van druk. Het ging zeker niet perfect, maar om nu van je plan af te stappen is ongeloofwaardig. Als clubtrainer gaat je geloofwaardigheid al de prullenbak in bij de spelers, moet je nagaan als je zo snel van plan wisselt bij een internationaal team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2018 Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ja maar hij gaat niet eens van dat plan afstappen Sophomore. @Himan Waarom zou iemand in 4-3-3 niet functioneren en met 2 spitsen wel? Als je Depay in de spits wil zetten kan dat toch in beide formaties? Al heb ik zelf liever een echte spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 augustus 2018 Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ja maar hij gaat niet eens van dat plan afstappen Sophomore. @Himan Waarom zou iemand in 4-3-3 niet functioneren en met 2 spitsen wel? Als je Depay in de spits wil zetten kan dat toch in beide formaties? Al heb ik zelf liever een echte spits. Het kan wel, maar het is niet optimaal ik wil gewoon geen matige spelers op het veld en met 4-3-3 ga je dat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten