Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Maar hee, Southgate laat ook gewoon een Tomori in bloedvorm thuis voor fucking Harry Maguire. Er zijn genoeg kutcoaches op dat WK straks, er is altijd hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Socrates: Maar hee, Southgate laat ook gewoon een Tomori in bloedvorm thuis voor fucking Harry Maguire. Er zijn genoeg kutcoaches op dat WK straks, er is altijd hoop. Hoho Maguire is de laatste wedstrijen bij United foutloos hoor. En de PL is hij helemaal goed bezig. De laaste wedstrijden gewoon in topvorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik ook niet, toen was ik jouw slaven meester en jij een van mijn 30 slaven Dat denk ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Nations League: Dat denk ik niet. Ik deed 7 clown smileys om aan te geven grap was, nog neem je het serieus. Wil je er voortaan 20? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei delichris: Hoho Maguire is de laatste wedstrijen bij United foutloos hoor. En de PL is hij helemaal goed bezig. De laaste wedstrijden gewoon in topvorm. Klopt, aangeboren talent om op een bank te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Socrates: Klopt, aangeboren talent om op een bank te zitten. Ook daar moet je talent voor hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 12 minuten geleden zei Socrates: Ik herken dat sentiment helemaal niet hier, sterker nog, er is vaak juist veel sympathie voor de Belgen. Op dat toernooi waar Nederland niet bij was droeg de vaderlandse media het volk nog net niet op om voor België te supporteren. In België leeft dat meer, tegen de kazen/kezen (wat was het nu?) en het zo arrogante en platte Holland. Overigens lijkt het tegenwoordig eerder andersom: de Nederlanders worden wat meer nuchter en de Belgen verliezen een beetje de rationaliteit door hun opgevoerde chauvinisme. Dat vind ik wel jammer. Geen idee hoe oud je bent maar als je even wat rondkijkt op Nederlandse voetbalsites als VI en Voetbalzone dan zie je dat die rivaliteit echt wel volop leeft. Het stikt daar rondom derby's altijd van de sneren naar elkaar toe. Het is wel iets wat sinds 2012 enorm gegroeid is, in de jaren 90 en 2000 was het klasseverschil zo groot dat we meer naar de andere toplanden keken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Als je in de commentsectie van Voetbalzone komt verdien je ook wel een flinke sneer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Als je in de commentsectie van Voetbalzone komt verdien je ook wel een flinke sneer. Voetbalrivaliteit is toch ook voor iedereen anders. Maar ik vind het ook onzinnig om te zeggen dat er geen voetbalrivaliteit zou zijn met de Belgen, dat leeft echt volop bij veel mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Nations League: Voetbalrivaliteit is toch ook voor iedereen anders. Maar ik vind het ook onzinnig om te zeggen dat er geen voetbalrivaliteit zou zijn met de Belgen, dat leeft echt volop bij veel mensen. Hier dus een stuk minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 7 minuten geleden zei delichris: Hier dus een stuk minder Die indruk krijg ik van onze Vlaamse vrienden hier toch niet. Zeker niet van Aaron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 20 minuten geleden zei Nations League: Die indruk krijg ik van onze Vlaamse vrienden hier toch niet. Zeker niet van Aaron. Dat is 1 op de 100 dus valt het mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik zou gerust willen fuseren met NL. Kunnen we meer winnen. De Bruyne en De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ik moet altijd grinniken om Socrates' onbegrip voor elke vorm van chauvinisme, dat is iets waar ik heel erg naar uitkijk dit WK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei Lenstra: Ik moet altijd grinniken om Socrates' onbegrip voor elke vorm van chauvinisme, dat is iets waar ik heel erg naar uitkijk dit WK Ik niet. Net zoals ik ook niet uitkijk naar geïmproviseerde carnaval wat overal weer in Nederland opsteekt. Gelukkig hebben we dit jaar wel een shirt gekregen wat erbij past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 minuten geleden zei Aaron21: Ik zou gerust willen fuseren met NL. Kunnen we meer winnen. De Bruyne en De Jong. Dat zou nog eens mooi zijn. Frenkie doet de opbouw, De Bruyne de creatieve passes naar voren. 1 minuut geleden zei Lenstra: Ik moet altijd grinniken om Socrates' onbegrip voor elke vorm van chauvinisme, dat is iets waar ik heel erg naar uitkijk dit WK Niet zozeer onbegrip - je kan het sociologisch prima verklaren - maar ik vind het wel vies ja. Zeker in het geval van Nederland en de Oranjesupporters. Dat is geen passie of grinta of iets, hè. Dat is gewoon sulligheid ten top. Bruine boterhammen met pindakaas en oranje kazen op je hoofd dragen-gehalte. En dat het geluidsniveau aan de overkant tegenvalt enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 8 minuten geleden zei Socrates: Dat zou nog eens mooi zijn. Frenkie doet de opbouw, De Bruyne de creatieve passes naar voren. Niet zozeer onbegrip - je kan het sociologisch prima verklaren - maar ik vind het wel vies ja. Zeker in het geval van Nederland en de Oranjesupporters. Dat is geen passie of grinta of iets, hè. Dat is gewoon sulligheid ten top. Bruine boterhammen met pindakaas en oranje kazen op je hoofd dragen-gehalte. En dat het geluidsniveau aan de overkant tegenvalt enzo. Ja prima maar ik doe niet mee aan die zelfhaat. Trots op het land dat al sinds 1588 zulke fantastische prestaties neerzet en als klein land toch vaak als groot land wordt gezien. Zeker ook op voetbalgebied. Bij mij zit die liefde voor het vaderland net zo diep als bij een Italiaan of Zuid-Amerikaanse landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Nations League: Ja prima maar ik doe niet mee aan die zelfhaat. Trots op het land dat al sinds 1588 zulke fantastische prestaties neerzet en als klein land toch vaak als groot land wordt gezien. Zeker ook op voetbalgebied. Bij mij zit die liefde voor het vaderland net zo diep als bij een Italiaan of Zuid-Amerikaanse landen. Hoe kom je precies op zelfhaat? En prima hoor, doe wat je niet laten kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei Socrates: Hoe kom je precies op zelfhaat? En prima hoor, doe wat je niet laten kan. Jij vindt het 'vies', dat vind ik inderdaad zelfhaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Nations League: Jij vindt het 'vies', dat vind ik inderdaad zelfhaat. Dat vraag ik niet. Wat heeft niet met oranje kazen op je kop lopen en weigeren 'het is stil aan de overkant' mee te zingen precies te maken met je eigenwaarde? Dat is een hele bijzondere verbinding die je daar legt hoor. Sterker nog, ik zou eerder beargumenteren dat het wél blijk geeft van wat zelfrespect. 26 september 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Ons kaaskoppen noemen vind ik nogal racistisch. Het is dat je bruine boterhammen met pindakaas er nog bij noemt, dan betrek je in ieder geval onze Indische kolonialen er nog bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Chiemel: Ons kaaskoppen noemen vind ik nogal racistisch. Het is dat je bruine boterhammen met pindakaas er nog bij noemt, dan betrek je in ieder geval onze Indische kolonialen er nog bij. Over voedsel gesproken: ik heb dus altijd al het gevoel gehad dat jouw pf een pot met augurken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 20 minuten geleden zei Socrates: Dat vraag ik niet. Wat heeft niet met oranje kazen op je kop lopen en weigeren 'het is stil aan de overkant' mee te zingen precies te maken met je eigenwaarde? Dat is een hele bijzondere verbinding die je daar legt hoor. Sterker nog, ik zou eerder beargumenteren dat het wél blijk geeft van wat zelfrespect. Huh wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 minuten geleden zei Nations League: Huh wat? Van wie ben je een dubbeltje eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Zojuist zei joostmakaay: Van wie ben je een dubbeltje eigenlijk? Van ForzaUtreg naar ForzaHolland misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten