19CH98 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 (bewerkt) Nu ben ik wel Geroge Russell fan dus waarschijnlijk iets te veel wishful thinking dit. Hoop in ieder geval dat hij vandaag "eindelijk" punten kan scoren. Moet kunnen met 3 topteams eruit. EDIT: En Nyck de Vries dan in de Williams natuurlijk 1 augustus 2021 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Erachter doet Stroll trouwens ook dunnetjes na he. Volgens mij bij Leclerc en Ricciardo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 12 minuten geleden zei Regis: Mooie start Nu de popcorn erbij voor alle nationalistische tokkies die weer met complotten gaan komen Die blonde k*t in de studio was de eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 3 minuten geleden zei neva: Die blonde k*t in de studio was de eerste Laten we een paard gewoon een paard noemen. En nee, ik zeg nu niet dat Samantha Steenwijk een paard is, maar je snapt het gezegde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 9 minuten geleden zei 19CH98: Nu ben ik wel Geroge Russell fan dus waarschijnlijk iets te veel wishful thinking dit. Hoop in ieder geval dat hij vandaag "eindelijk" punten kan scoren. Moet kunnen met 3 topteams eruit. Of Nikita Mazepin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Of Nikita Mazepin Iedereen die de wedstrijd kan finishen heeft een goede kans op punten gezien de vele uitvallers en auto's met schade. Hoop alleen totaal niet dat hij het wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Stroll is zo wie zo niet het slimste jongetje van de klas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 2 minuten geleden zei Fantasy: Laten we een paard gewoon een paard noemen. En nee, ik zeg nu niet dat Samantha Steenwijk een paard is, maar je snapt het gezegde Ik censureer hem zelf nog, Doe eens niet zo streng joh. 4 minuten geleden zei delichris: Stroll is zo wie zo niet het slimste jongetje van de klas. Ik denk als je sowieso al als zo wie zo spelt, je eigenlijk niet mag oordelen over slimste jongetje van de klas Maar hé, je hebt gelijk, dit was niet snugger, maar Valtteri spant de kroon vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zojuist zei neva: Ik censureer hem zelf nog, Doe eens niet zo streng joh. Ik denk als je sowieso al als zo wie zo spelt, je eigenlijk niet mag oordelen over slimste jongetje van de klas Maar hé, je hebt gelijk, dit was niet snugger, maar Valtteri spant de kroon vandaag. Ik kom nog uit het oude tijdperk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Sowieso * De tweede Red Bull motor naar de knoppen wel door een Mercedes fout. Geen tokkiereactie, maar dat kan toch niet onbestraft blijven dunkt me. Als Max gisteren gewoon harder had gereden, was er niks aan de hand natuurlijk. Maar goed, ‘als’ heb je ook weer niks aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ziet er wel heel erg droog uit. Denk dat veel mensen direct naar binnen komen. Ja dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Zag er ook wel droog uit dat Hamilton daar in zijn eentje stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Deze start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Boordradio van Hamilton: Yeah, it's dry... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Haha, en dan nu naar P15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Latifi op 3... Wat was er met Russel trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Max lijkt wel veel schade te hebben, want komt de Haas niet voorbij. Grote kans dat Hamilton alsnog wel punten goedmaakt vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 3 minuten geleden zei 007mark: Max lijkt wel veel schade te hebben, want komt de Haas niet voorbij. Grote kans dat Hamilton alsnog wel punten goedmaakt vandaag. Dat dus, het is dat er zo weinig man rijden dat je hem er net zo goed in de race kan houden. Maar denk als Hamilton er voorbij komt dat ze hem net zo goed kunnen laten uitvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Gave race. Lewis maakt veel fouten. Heerlijke race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Am i last. Ja duhhh. Heerlijk hoe Hamilton ook meteen begint te janken. Maar hij rijdt ook langzaam. Verstappen is nu los van die Haas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 En laat het klagen maar beginnen. Vettellll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ai jammer van Hamilton zijn undercut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Lewis dus er al weer voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Dat Mol Hamilton nog een groot sportman durft te noemen. Eerst beukt hij Max keihard van de baan en gisteren traag rijden tijdens kwali 3. Dan ben je geen groot sportman meer in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Ondanks het feit dat de grid helemaal door elkaar gehusseld is zien we toch maar weinig inhaalacties. Blijft een verschrikkelijk baan qua spektakel dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten