Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Nu ben ik wel Geroge Russell fan dus waarschijnlijk iets te veel wishful thinking dit. Hoop in ieder geval dat hij vandaag "eindelijk" punten kan scoren. Moet kunnen met 3 topteams eruit.

EDIT: En Nyck de Vries dan in de Williams natuurlijk;c

bewerkt door 19CH98
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei 19CH98:

Nu ben ik wel Geroge Russell fan dus waarschijnlijk iets te veel wishful thinking dit. Hoop in ieder geval dat hij vandaag "eindelijk" punten kan scoren. Moet kunnen met 3 topteams eruit.

Of Nikita Mazepin ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Laten we een paard gewoon een paard noemen. En nee, ik zeg nu niet dat Samantha Steenwijk een paard is, maar je snapt het gezegde ;) 

Ik censureer hem zelf nog, Doe eens niet zo streng joh. :classic_ninja:

4 minuten geleden zei delichris:

Stroll is zo wie zo niet het slimste jongetje van de klas.

Ik denk als je sowieso al als zo wie zo spelt, je eigenlijk niet mag oordelen over slimste jongetje van de klas ;)

Maar hé, je hebt gelijk, dit was niet snugger, maar Valtteri spant de kroon vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei neva:

Ik censureer hem zelf nog, Doe eens niet zo streng joh. :classic_ninja:

Ik denk als je sowieso al als zo wie zo spelt, je eigenlijk niet mag oordelen over slimste jongetje van de klas ;)

Maar hé, je hebt gelijk, dit was niet snugger, maar Valtteri spant de kroon vandaag.

Ik kom nog uit het oude tijdperk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso * 

De tweede Red Bull motor naar de knoppen wel door een Mercedes fout. Geen tokkiereactie, maar dat kan toch niet onbestraft blijven dunkt me. 

Als Max gisteren gewoon harder had gereden, was er niks aan de hand natuurlijk. Maar goed, ‘als’ heb je ook weer niks aan ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Max lijkt wel veel schade te hebben, want komt de Haas niet voorbij. Grote kans dat Hamilton alsnog wel punten goedmaakt vandaag.

Dat dus, het is dat er zo weinig man rijden dat je hem er net zo goed in de race kan houden. Maar denk als Hamilton er voorbij komt dat ze hem net zo goed kunnen laten uitvallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites