Justin Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Leuke race wel. Max fraai naar het podium erg knap! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Allemachtig, ik word echt kotsmisselijk van Jan Lammers zeg. Totaal niet meer serieus te nemen. http://nos.nl/artikel/2167427-max-is-echt-de-beste-formule-1-coureur-van-de-planeet.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Die zit wel erg diep bij de familie verstappen in de anus, ja. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 (bewerkt) Allemachtig, ik word echt kotsmisselijk van Jan Lammers zeg. Totaal niet meer serieus te nemen. http://nos.nl/artikel/2167427-max-is...e-planeet.html Die baan in China was niet eens nat van de regen. Dat was gewoon Jan Lammers die achter Max heeft aangelopen. 9 april 2017 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 (bewerkt) Lammers kan inderdaad altijd alleen maar over Max praten inderdaad. :cab: Ook in de uitzending, heel irritant. 'Verstappen is echt de beste F1-coureur van de planeet. En dat is hij al jaren", meent Lammers.' Al jaren ook echt :-D 9 april 2017 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 april 2017 Share Geplaatst 10 april 2017 Vraag me af hoe goed Vettel is als hij de beste F1-coureur van de planeet na een half rondje achter hem al in de fout jaagt. Enfin, verder wel een goeie race van Verstappen inderdaad. Jammer dat de Ferrari's zo lang achter Ricciardo bleven hangen, daardoor had Lewis alle ruimte om rustig te controleren. Denk ook dat er wel een podium voor Kimi in zat als ze hem vroeger binnen hadden gehaald ipv onhaalbaar naar het einde te proberen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 (bewerkt) Wehrlein zal aankomend weekend het stoeltje van Giovinazzi weer overnemen. Fernando Alonso slaat de GP van Monaco over, omdat hij namens Andretti deelneemt aan de Indy 500. 12 april 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/351714/geen-gp-van-monaco-maar-indy-500-voor-alonso-in-2017/ Wat raar joh :cab: wel vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Ik vind het een geweldige stap van hem. Dat hij Le Mans gaat doen is wel algemeen bekend en ik denk dat hij direct kan instappen bij de topteams. Nu nog de Indy500 voor hem en ik gok zo dat indien hij em niet wint dit jaar, hij volgend jaar weer mee gaat doen. Juist om dit soort dingen te promoten en de sport voorop te zetten zou je een race als Monaco niet tegelijkertijd moeten plannen met de Indy500 of de Le Mans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Als ik Alonso was zou ik ook liever in de Indy 500 meedoen dan in F1 met een McLaren-Honda :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Nou, ik denk wel dat niet presteren van de McLaren-Honda hierin mee speelt en het zou mij niets verbazen als Alonso dit geeist heeft zodat hij zou blijven of tevreden gehouden zou worden. Normaal gesproken zou dit natuurlijk not-done zijn aangezien de F1 toch leidend is. Overigens gaan er geruchten dat Nick de Vries wel eens in die auto zou kunnen gaan rijden. Maar laten we hopen dat met de nieuwe eigenaren dit volgend jaar gewoon mogelijk moet zijn zonder een weekend te missen. Je wil namelijk de allerbeste coureurs op het veld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Neem aan dat Button dan een race instapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Ik heb liever dat ze bij Williams afscheid nemen van Massa met z'n race-prestaties en Button vragen de rest van het seizoen uit te rijden. Maar je zult wel gelijk hebben ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Doen ze toch nooit joh. Werd in Melbourne ook nog zesde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Ja en in Shanghai 15e ofzo, omdat er nog 3 druppels op de grond lagen. Damp, condens, regen of welke manier van vocht dan ook, veroorzaakt bij Massa echt letterlijk kortsluiting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 Haha ja mee eens. Maarja maakt nog niet uit, diegene zal toch wel uitvallen met problemen aan die kanken wagen. Ik hoop echt dat Alonso competitief kan zijn daar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Gaaf, in de VS zijn ze allemaal pumped om Alonso in de Indy500 te zien rijden. Echt gaaf om die reacties te lezen. Ik zat alleen te denken, zoiets moet je in de F1 organiseren, een extra race, een soort trofee race met bonus of iets in die gedachte. Iets wat ook speciaal wordt voor de F1 coureurs, maar waar je ook IndyCar coureurs voor kunt uitnodigen. Om de sport toegankelijker te maken. Enige is natuurlijk dat het ontzettend duur zou zijn om 22 gelijkwaardige auto's te laten rijden. Maar wellicht een ander concept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Volgens mij is @Elano de leider in de GPPro poule? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Ik vergeet steeds om in te vullen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Gaaf, in de VS zijn ze allemaal pumped om Alonso in de Indy500 te zien rijden. Echt gaaf om die reacties te lezen. Ik zat alleen te denken, zoiets moet je in de F1 organiseren, een extra race, een soort trofee race met bonus of iets in die gedachte. Iets wat ook speciaal wordt voor de F1 coureurs, maar waar je ook IndyCar coureurs voor kunt uitnodigen. Om de sport toegankelijker te maken. Enige is natuurlijk dat het ontzettend duur zou zijn om 22 gelijkwaardige auto's te laten rijden. Maar wellicht een ander concept. Leuk idee ja, maar waar haal je ineens al die wagens vandaan. Ben wel heel benieuwd hoe Indycar toppers als Dixon, Power en Pagenaud het in de F1 zouden doen. Je ziet vaak wel dat coureurs die van de F1 naar de Indycar gaan het erg zwaar hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Button vervangt Alonso in Monaco. 14 april 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Klein Nederlands succes: McLaren junior Nyck de Vries start zijn eerste F2(GP2) race als derde. Knap resultaat. Hij start achter beide Ferrari (en ook F2 rookies) Charles Leclerc en Antonio Fuoco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Leclerc en Fuoco toch wel de iets bekendere namen, dus het is denk een prima start van het seizoen. Heb een korte KPN Docu gezien over hem, lijkt me ook een rustige en nuchtere jongen. Zeker in de gaten houden. 14 april 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Er was ook sprake van dat Nyck de Vries wellicht Alonso zou vervangen in Monaco, maar het (gelukkig) uiteindelijk Button geworden. Laat die jongen maar lekker bij een Sauber debuteren ofzo in plaats van zo'n koekenbakker van een Ericcson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Prima dat hij niet nu ineens in moet stappen, maar denk dat hij volgend seizoen een best grote kans heeft om Alonso te vervangen. Dan kan hij ook rustiger gebracht worden door het vertrouwen van een heel seizoen te geven. Rijdt hij nu Monaco en het gaat fout, dan wordt hij waarschijnlijk al snel afgeschreven. Volgens mij heeft het trouwens weinig zin om voor Sauber te gaan rijden. 14 april 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten