007mark Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Geen schijn van kans gehad die jongen, al bouw je er 100 halo's op. Zag de crash vrij snel, en hield mijn hart al vast. Heel triest dat hij het niet gered heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ja, ik vond het al knap dat ze hem blijkbaar in één stuk naar het ziekenhuis kregen. Ik geloof dat ook niet trouwens, aangezien dat me fysiek onmogelijk lijkt na die klap. Denk aan Zanardi en de rondvliegende lichaamsdelen. Hopelijk is het geen fout van Correa, die moet ook problemen hebben gehad. Hij heeft twee gebroken benen en verder niks zo lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 september 2019 Auteur Share Geplaatst 1 september 2019 Kwam hier echt binnen als een grote shock. Was een fan van hem en volgde hem altijd tijdens de F2 races die ik keek. Altijd de hoop dat hij goed presteerde. En dan opeens krijg je dit nieuws binnen. Toch even dubbel checken of je het goed gelezen hebt. RIP Hubert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 15 uur geleden zei Chiemel: Heftig joh. Snap nog niet echt waarom die tweede auto daar keihard rechtdoor gaat, of was die ook al aan het slippen? Niet dat het schuldbewust was ofzo. Je moet in een split second beslissen waar je heen rijdt om zo'n auto te ontwijken. Daar valt niet over na te denken, dat is gewoon een stuurbeweging die je op intuïtie maakt. Voor het zelfde geld was die auto net wat verder of minder ver de baan op gestuitert en was hij er langs gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Nou, dat was een korte race voor Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Twee uitvallers uit mijn Scorito-team. Gelukkig heeft bijna iedereen deze twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Goh, Giovinazzi en Norris die de laatste ronde nog even uitvallen. Mooi dat Leclerc wint zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Heerlijke race weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Weer een zware klapper in het voorprogamma, dit maal wel ongedeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 ‘Flying thru the corners’ krijgt wel een hele andere betekenis zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Het was weer schrikken. Het duurde ook lang voordat het beeld kwam. Gelukkig kwam Peroni met schrik vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Zeker schrikken, maar gelukkig niet fataal. Over de F1... Wat een aparte kwalificatie! Eigenlijk alle teams die niet kunnen rekenen in Q3. Maar wel leuk voor Leclerc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 https://streamable.com/zzjd6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 september 2019 Auteur Share Geplaatst 8 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 15 uur geleden zei Mordurette: Zeker schrikken, maar gelukkig niet fataal. Over de F1... Wat een aparte kwalificatie! Eigenlijk alle teams die niet kunnen rekenen in Q3. Maar wel leuk voor Leclerc. Ze kunnen wel rekenen, maar als je ziet dat er twee zijn die iedereen ophouden dan is het gewoon triest. Volgens mij waren dat Sainz en Ricciardo die iedereen blokkeerden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Of tactisch heel sterk van Sainz en Ricciardo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Weer een vermakelijke race, na het saaie begin van het seizoen toch al wel vijf of zes echt toffe races achter elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Mooie gevechten inderdaad. Jammer van Max. Zat ook niet helemaal mee, want had zijn tweede stop eigenlijk een rondje te vroeg. Daarna konden diverse coureurs profiteren van hun pitstops tijdens de twee VSC-situaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Qua pace was Max volgens mij ook nog niet echt snel, want op het laatst kwam hij Perez ook niet voorbij terwijl hij wel telkens binnen de seconde zat én dus DRS had op het lange stuk. Wel mooi voor Leclerc natuurlijk, de twee Mercedes achter je houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 1 minuut geleden zei Mordurette: Qua pace was Max volgens mij ook nog niet echt snel, want op het laatst kwam hij Perez ook niet voorbij terwijl hij wel telkens binnen de seconde zat én dus DRS had op het lange stuk. Wel mooi voor Leclerc natuurlijk, de twee Mercedes achter je houden. Perez was later gestopt, en had volgens mij ook zachtere banden als ik mij niet vergis. Daarbij een Mercedes motor die op de rechte stukken nog steeds sneller is. Pace was er wel degelijk, want had met een stop minder gewoon 5e geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Zojuist zei 007mark: Perez was later gestopt, en had volgens mij ook zachtere banden als ik mij niet vergis. Daarbij een Mercedes motor die op de rechte stukken nog steeds sneller is. Pace was er wel degelijk, want had met een stop minder gewoon 5e geworden. Van die nieuwere banden wist ik niet, dat verklaard een hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Citaat Vettel heeft nu een totaal van negen strafpunten verzameld binnen een periode van twaalf maanden en staat daarom op scherp in de komende races. Vettel moet de komende drie F1-races overleven zonder drie of meer strafpunten te verzamelen aangezien hij niet eerder dan de Japanse Grand Prix een aantal van zijn huidige punten zal verliezen. Nog nooit gebeurd dat een coureur is geschorst naar aanleiding van dat puntensysteem, maar Vettel gaat dichtbij komen op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 september 2019 Share Geplaatst 9 september 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei 007mark: Perez was later gestopt, en had volgens mij ook zachtere banden als ik mij niet vergis. Daarbij een Mercedes motor die op de rechte stukken nog steeds sneller is. Pace was er wel degelijk, want had met een stop minder gewoon 5e geworden. Zonder die fout nog voor de eerste bocht bedoel je. Onbegrijpelijk dat hij top-3 kwam bij 'Rider of the day'. 9 september 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 september 2019 Share Geplaatst 9 september 2019 3 minuten geleden zei Hwb: Zonder die fout nog voor de eerste bocht bedoel je. Onbegrijpelijk dat hij top-3 kwam bij 'Rider of the day'. Uiteraard. Als hij die eerste stop niet had hoeven maken had hij hele veld direct in de eerste 15 ronden voor zijn eigenlijk eerste pitstop kunnen inhalen. Op naar Singapore over 2 weken. Schijnt wel een echt RB-circuit te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 september 2019 Auteur Share Geplaatst 9 september 2019 7 uur geleden zei Hwb: Zonder die fout nog voor de eerste bocht bedoel je. Onbegrijpelijk dat hij top-3 kwam bij 'Rider of the day'. Gewoon een (grote) groep mensen die standaard op hem stemt, ongeacht het resultaat en de race. Daarom is Driver of the Day ook een grote grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten