Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik hoop wel echt op vers bloed in de F1 hoor. Bijvoorbeeld Bearman; Die zal nu toch wel dat stoeltje bij Williams krijgen.

Leuke geruchten molen wel weer. Die rond Newey nemen toch wel serieuze  vormen aan. Volgens mij heeft hij er ook nooit een geheim van gemaakt nog wel eens met Lewis te willen werken. Papa Stroll wou echter €200miljoen willen betalen voor 4jr.

Verstappen schijnt na Miami met Mercedes om de tafel te gaan. Hij wil Marko meenemen, daar snap ik dan weer niks van. Vindt hem onderhand het equivalent van de broertjes Kerkhof of Sjaak Zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rel in Indycar. Twee van de drie Penske wagens zijn weken nadat de race plaatsvond gediskwalificeerd in de St Petersburg race, omdat ze een werkende push-to-pass knop hadden tijdens de restarts en die gebruikt hebben. De derde wagen had ook een werkende knop, maar omdat Will Power die niet gebruikte, heeft hij alleen een puntenstraf en een boete gekregen.

Tot nu heeft meneer Penske zelf nog niet gereageerd, maar als eigenaar van Indycar en normaal ook een redelijk hands-on team owner zijn er vragen hoe dit kon gebeuren. De twee gediskwalificeerde coureurs hebben gezien de reacties van andere teams aardig wat reputatieschade opgelopen. Benieuwd of dit gaat dooretteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Satioz:

Josef Newgarden moest zijn zege inleveren  Scott McLaughlin derde plek en Scott Dixon kreeg 10 punten strafmindering

Je bedoelt Will Power. Scott Dixon rijdt voor Ganassi.

Edit: Ik merk trouwens dat motorsport.com bij mij echt loopt te haperen. Constant cloudflare issues. Iemand anders die die site volgt en dezelfde problemen heeft?

bewerkt door Wolf_pd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Helaas niet. 

@Wolf_pd Gisteren nog de race op Barber gezien?

Nee, was bij familie, dus helaas. Had wel de uitslag gezien en mijn eerste gedachte is 'benieuwd met welke stofkam Indycar door de auto's heengaat'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wolf_pd:

Nee, was bij familie, dus helaas. Had wel de uitslag gezien en mijn eerste gedachte is 'benieuwd met welke stofkam Indycar door de auto's heengaat'.

In zoverre weinig vreemds kunnen zien. Aangezien Newgarden ook niet best was. Rinus vergooide zijn race meteen in de eerste bocht. Maar verder een mooie race gezien waar heel veel gebeurde in vergelijking met de F1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VCARB met een behoorlijke kleurrijke entry voor de Miami race

image.png.203c82afe13695a7d158a1bbbad8e9a6.png

Red Bull had volgens mij ook een Miami versie gepland en er zou nog iets met Mobil 1 komen (of was dat een andere race?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een sprintrace zeg. Max non-stop klagen en toch winnen. Magnussen weer goed gebruikt gemaakt van de foutieve regelgeving, wel in totaal 20? strafseconden aan zijn broek. Hamilton gewoon ruim 10km/h te hard door pitstraat en dus toch dat punt niet :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei The Saint:

Wat een sprintrace zeg. Max non-stop klagen en toch winnen. Magnussen weer goed gebruikt gemaakt van de foutieve regelgeving, wel in totaal 20? strafseconden aan zijn broek. Hamilton gewoon ruim 10km/h te hard door pitstraat en dus toch dat punt niet :classic_ninja:

Magnussen 35 secondes zelfs en nu ook een gevalletje alleged unsportsmanlike conduct aan zijn race overall hangen. De stewards zijn zijn gedrag beu aan het worden. Het zag er ook echt niet uit.

Hamilton ging er als een torpedo in in de eerste bocht. Die heeft alleen maar geen straf gekregen omdat de Astons al tegen elkaar aan zaten, maar het zag er niet uit wat hij deed. Die pitlanesnelheidsstraf is dan als wat Alonso zou zeggen 'Karma'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 zelf ja? :-D Het sloeg ook helemaal nergens op wat hij op een gegeven moment deed.

Eerste penalty alleen zwaar overdreven. Dat hoort gewoon een tracklimit waarschuwing te zijn. Verder apart dat deze straf binnen 2 ronden gegeven is en Hamiltons pitlane speeding 15 rondes later pas een keer. 

Die eerste bocht is ook weer typisch ja. Het gat is er overduidelijk, dus dat je daar induikt volkomen logisch. Alleen hoor je daar wel rechtsom aan de kurb te kleven. 

Benieuwd of Ricciardo zo weer kan verassen  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Leuke sprintrace gezien en mooi dat Lewis een straf kreeg. Alleen duurde die straf uitdelen wel erg lang. 

Vanavond eerst maar Indycar kijken om 19:15 en dan om 22:00 de F1.

Nascar ook nog om 21:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites