The Saint Geplaatst Vrijdag at 11:27 Share Geplaatst Vrijdag at 11:27 LeClerc een gridstraf van 10 plekken door batterijwissel. Ferrari moet nu hopen op een uitvaller aan McLaren kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst Vrijdag at 12:33 Share Geplaatst Vrijdag at 12:33 1 uur geleden zei The Saint: LeClerc een gridstraf van 10 plekken door batterijwissel. Ferrari moet nu hopen op een uitvaller aan McLaren kant. Bel even met Verstappen. Het is maar goed dat Russell niet in een McLaren rijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 11:20 Share Geplaatst Zaterdag at 11:20 Ik vraag me serieus af of er echt een ruzie is tussen Russel en Verstappen. Russel zou gezegd dat hebben dat Verstappen aan het schelden was bij de stewards en juist één van die stewards heeft gezegd dat het niet waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zaterdag at 14:56 Share Geplaatst Zaterdag at 14:56 Holy shit wat deed Max daar. En dan nog de snelste tijd neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst Zaterdag at 17:13 Share Geplaatst Zaterdag at 17:13 Bottas > Red Bull Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zondag at 09:31 Share Geplaatst Zondag at 09:31 Hoe verneuk ik mijn F2 wereldkampioenschap? Vraag dat maar aan Isaac Hadjar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Zondag at 13:11 Share Geplaatst Zondag at 13:11 Mooi einde van Perez zijn carriere zo (waarschijnlijk dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zondag at 13:16 Share Geplaatst Zondag at 13:16 Benieuwd of Piastri ook een straf krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Zondag at 13:39 Share Geplaatst Zondag at 13:39 (bewerkt) 29 minuten geleden zei delichris: Benieuwd of Piastri ook een straf krijgt. Is dat al duidelijk? Ben even thee gaan zetten. Neem aan dat je bedoelt voor het aanrijden van Colapinto? *Hoor net 10 seconden!* Zondag at 13:46 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zondag at 13:48 Share Geplaatst Zondag at 13:48 9 minuten geleden zei ElPrincipito: Is dat al duidelijk? Ben even thee gaan zetten. Neem aan dat je bedoelt voor het aanrijden van Colapinto? *Hoor net 10 seconden!* Good Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst Zondag at 13:51 Share Geplaatst Zondag at 13:51 (bewerkt) Zonde voor Bottas zeg, op deze manier (waarschijnlijk) je F1-carrieré beëindigen. EDIT; Ah z'n eigen fout dus. Zondag at 13:51 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Zondag at 14:36 Share Geplaatst Zondag at 14:36 Belachelijk dat ze Lewis ook het rechte stuk op laten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst Zondag at 14:50 Share Geplaatst Zondag at 14:50 McLaren wint voor het eerst in 20? jaar het constructeurskampioenschap. FOM; “Lets make it about Lewis” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst Zondag at 14:53 Share Geplaatst Zondag at 14:53 15 minuten geleden zei delichris: Belachelijk dat ze Lewis ook het rechte stuk op laten komen. Om vervolgens geen interview te geven Wel knap dat McClaren het WK heeft gepakt, geweldige ontwikkeling doorgemaakt dit jaar. Zou mooi zijn als RB volgend jaar een goede 2e rijder heeft die ook punten pakt. Dan strijd je op beide fronten met 8 goede coureurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Zondag at 14:57 Share Geplaatst Zondag at 14:57 5 uur geleden zei delichris: Hoe verneuk ik mijn F2 wereldkampioenschap? Vraag dat maar aan Isaac Hadjar. Overigens ook een zeer knap podium van Richard Verschoor. Toch 2 prima weekenden nog gehad voor MP Motorsport, zo aan het einde van het seizoen. Nadat hij ineens weg moest bij Trident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten