La Pulga Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 2 uur geleden zei 19CH98: Ik ben zeker niet beledigd maak je maar geen zorgen. Ik begreep inderdaad niet dat het een grap was en zelfs nu ik weet dat het een grap is vind ik hem eigenlijk niet eens grappig. Maar dat mag natuurlijk, smaken verschillen. Maar speciaal dan voor jouw even een "grapje" terug naar aanleiding van de crash van Norris: "Twitch streamers kunnen beter in hun opblaasbadje voor de pc blijven zitten dan meedoen aan zo'n gevaarlijke hobby als autoracen " Ik heb sowieso vernomen dat @Arezohele leuke humor heeft maar je moet het maar snappen. Ik mag hem wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 9 uur geleden zei Satyr: Zometeen om 01:00 nog even live NASCAR op Daytona meepakken, een superspeedway, dus chaos gegarandeerd. Die ga ik zo kijken. Maar even opgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zo ook F3! Ook altijd wel toffe races hoor in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Wat een einde van de NASCAR Daytona. Het begon saai en het eindigde met twee grote klappers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Zojuist zei delichris: Wat een einde van de NASCAR Daytona. Het begon saai en het eindigde met twee grote klappers. Ja, ik had bewust niks gezegd, hahaha. Nog bijna Bubba in de top-16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minuut geleden zei Satyr: Ja, ik had bewust niks gezegd, hahaha. Nog bijna Bubba in de top-16 top van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Nou de F3 was redelijk saai. Porsche supercup daarentegen Baan nog steeds kletsnat. Zal bij de F1 wel een rolling start worden. Niet perse in het nadeel van Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 3 minuten geleden zei The Saint: Nou de F3 was redelijk saai. Porsche supercup daarentegen Baan nog steeds kletsnat. Zal bij de F1 wel een rolling start worden. Niet perse in het nadeel van Max. Als de hele race nat is dan is Lewis daar toch vaker beter in dan Max? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 17 minuten geleden zei timpy00: Als de hele race nat is dan is Lewis daar toch vaker beter in dan Max? Max. Lewis en Alonso zijn de beste regenrijders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Als Max als eerste weg komt dan heeft hij het beste zicht en dan mogen de rest het gaan uitvechten hoe zij eruit gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 9 minuten geleden zei Satyr: Max. Lewis en Alonso zijn de beste regenrijders. Niet dat ik door zijn bril heen kijk, maar Vettel kan er ook wel wat van daarin. En Kimi normaal gesproken ook, maar die heeft zijn weekend niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 12 uur geleden zei La Pulga: Ik heb sowieso vernomen dat @Arezohele leuke humor heeft maar je moet het maar snappen. Ik mag hem wel. En ik vind jou het beste forumlid tot nu toe. Waaahh dit wordt een raceje mensen. Ik ben ook bang voor een rollende start. Omdat we anders 1998 taferelen krijgen. Michael Masi is alleen wat dat betreft wel een rauwdauwer. Zal spannend worden.Ik ga toch voor een overwinning voor Lewis, is mn voorgevoel een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) Sjonge jonge. Perez parkeert tijdens de verkenning de wagen in de muur. Rechterwielophanging afgebroken. Perez kan niet starten…. 29 augustus 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Perez ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Perez... Om te huilen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Lekker dom zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 IK vraag me af of er überhaupt wel geraced kan/ gaat worden. Natuurlijk, het zijn de beste coureurs ter wereld maar het zou ook fijn zijn als elke courreur vanavond gewoon bij moeders aan de warme prak zit. Ik vind de omstandigheden vrij extreem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Niet zo van het benauwde. Zolang je op het rechte stuk nog voluit kan is er niets aan de hand. Het zijn geen mietjes en ook dit hoort bij het vak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) Formation lap achter SC en start al uitgesteld. Dit gaat een lange middag worden, als ze überhaupt starten. Inmiddels als 2 keer met 5 min extra uitgesteld. Die baan zal alleen maar natter en natter worden 29 augustus 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 F3 gekeken, toen was het ook flink aan het plenzen van te voren; evengoed een prima race zonder rare dingen. Ze moeten zich gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Als je met deze omstandigheden gaat racen dan komen er echt veel ongelukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 (bewerkt) Start afgebroken. Terecht ook. Kan RB nog mooi die wagen van Perez klaarstomen en dispensatie aanvragen 29 augustus 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 De vraag is alleen wel in dit geval, wanneer gaan we dan wel starten.. Heel veel beter zal het niet gaan worden ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minuut geleden zei Michaelinho*: De vraag is alleen wel in dit geval, wanneer gaan we dan wel starten.. Heel veel beter zal het niet gaan worden ben ik bang. En zo gaan we Barcelona missen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten