Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei 19CH98:

Ik ben zeker niet beledigd maak je maar geen zorgen. Ik begreep inderdaad niet dat het een grap was en zelfs nu ik weet dat het een grap is vind ik hem eigenlijk niet eens grappig. Maar dat mag natuurlijk, smaken verschillen. Maar speciaal dan voor jouw even een "grapje" terug naar aanleiding van de crash van Norris: "Twitch streamers kunnen beter in hun opblaasbadje voor de pc blijven zitten dan meedoen aan zo'n gevaarlijke hobby als autoracen;c "

Ik heb sowieso vernomen dat @Arezohele leuke humor heeft maar je moet het maar snappen. Ik mag hem wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei The Saint:

Nou de F3 was redelijk saai. Porsche supercup daarentegen :chief:

Baan nog steeds kletsnat. Zal bij de F1 wel een rolling start worden. Niet perse in het nadeel van Max. 

Als de hele race nat is dan is Lewis daar toch vaker beter in dan Max?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei La Pulga:

Ik heb sowieso vernomen dat @Arezohele leuke humor heeft maar je moet het maar snappen. Ik mag hem wel.

En ik vind jou het beste forumlid tot nu toe. Waaahh dit wordt een raceje mensen. Ik ben ook bang voor een rollende start. Omdat we anders 1998 taferelen krijgen. Michael Masi is alleen wat dat betreft wel een rauwdauwer. Zal spannend worden.Ik ga toch voor een overwinning voor Lewis, is mn voorgevoel een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK vraag me af of er überhaupt wel geraced kan/ gaat worden. Natuurlijk, het zijn de beste coureurs ter wereld maar het zou ook fijn zijn als elke courreur vanavond gewoon bij moeders aan de warme prak zit. Ik vind de omstandigheden vrij extreem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites