sennid Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 g1DGhiYX_4g Dit is het meest overzichtelijke filmpje van wat er allemaal is veranderd aan de auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Hey dat filmpje zag ik vandaag ook al. Prima in beeld gebracht. Wel jammer van de voor- en achtervleugel. Vooral de achtervleugel, die zoals het lijkt een beetje gedegradeerd lijkt tot een champcar achtervleugel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 (bewerkt) De 2017 Williams is gelekt! [YOUTUBE]mFagk2lpseQ[/YOUTUBE] https://i.redd.it/f4nmutyzndgy.png http://cdn-9.motorsport.com/images/m...liams-fw40.jpg http://cdn-8.motorsport.com/images/m...liams-fw40.jpg De livery is vrijwel identiek aan afgelopen jaar, nog steeds mooi. De neus heeft nog steeds die chode voorop, maar voor de rest vind ik hem best mooi. 18 februari 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Wel mooi ja. Wordt weleens tijd voor een andere livery though. Sauber en Renault ook gepresenteerd: Sauber: Renault: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Vind ze er allebei heel goed uitzien. Dit is veelbelovend voor de rest :D Ook vet dat de haaienvin weer terug is. 21 februari 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2017 Renault is vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 (bewerkt) Waanzinnige kleurensamenstelling van de drie auto's zeg. Echt wel heel strak neergezet. Overigens is die achtervleugel niet een champcar, maar een A1 GP achtervleugel. Maar goed, als dat alles is, hebben we niets te klagen. Woensdagavond Helmut Marko bij Jinek aanwezig: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/349635/red-bull-adviseur-marko-woensdagavond-te-gast-bij-jinek/ 21 februari 2017 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 (bewerkt) Nou, hier is de Force India: Gatverdamme :r Schril contrast met die andere auto's tot nu toe. Morgen wordt de Mercedes onthuld. 22 februari 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 24 februari 2017 Share Geplaatst 24 februari 2017 (bewerkt) [spoiler=Mercedes] [spoiler=Ferrari] [spoiler=McLaren] McLaren _O_ 24 februari 2017 bewerkt door Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 februari 2017 Share Geplaatst 24 februari 2017 (bewerkt) Force India is wel het lelijke eendje tot nu toe, hè. McLaren is mooi, Ferrari heeft rare zijkanten maar ziet er niet slecht uit, Mercedes ziet er vrij standaard uit, vind ik. Wel opvallend dat daar geen sharkfin op lijkt te zitten. 24 februari 2017 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 februari 2017 Share Geplaatst 24 februari 2017 Sauber, Renault en Mclaren zijn echt super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 februari 2017 Share Geplaatst 24 februari 2017 McLaren erg fraai ja. Mercedes ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 En hier is le Red Bull: [spoiler=RB13] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 Toro Rosso ziet er nu totaal anders uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 En de laatste twee, Haas en Toro Rosso: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Interessant om al die verschillen te zien tussen de wagens qua ontwerp wat betreft neus en haaienvin en dergelijke. Vraag me dan af of het echt verschilt per auto wat sneller is, of dat het ene team het gewoon slechter gedaan heeft dan de ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 De Toro Rosso is wel één van de mooiste : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 De nieuwe livery van STR is overigens gebaseerd op de Red Bull Blue Edition. Best wel gave kleuren samenstelling en ben echt benieuwd wat ze kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Inmiddels rijd Bottas nu al een tijd van 1:19:838, waar de snelste tijd vorig jaar in de kwalificatie een 1:22 was. Het is nog slechts een testweek en ze gaan nu al meer dan 2 seconde sneller. ;c Sowieso lijkt het de eerste dagen alsof Mercedes gewoon weer de beste gaat zijn. Leggen verreweg de meeste ronden af, hebben ook in de eerste 2 dagen al 5 keer zo veel gereden als McLaren bijvoorbeeld. Ook Ferrari ziet er prima uit, net als Haas, die veel ronden rijden en zich in de middenmoot nestelen. Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken, maar eerste krachtsverhoudingen zijn toch wel een klein beetje zichtbaar denk ik. 1 maart 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Mercedes gewoon strong as usual inderdaad. Al vraag ik mij wel af wat de betrouwbaarheid bij hun is. Ze lijken vrijwel altijd een stukje extra over te hebben, maar wanneer ze dat moeten aanboren de betrouwbaarheid snel achteruit gaat. Daar zie ik Red Bull veel sterker in, maar daar zullen we gaan zien hoe sterk ze zelf zijn qua pakket. McLaren lijkt mij richting de volle potentie van de motor te gaan werken. Die hebben de afgelopen twee jaar op 70% gereden van de motor, daarom dat ze zo sloom waren. Ik denk dat die nu richting de volle 100% gaan werken en daarom de betrouwbaarheid niet zo geweldig is. Het is gelukkig nog vroeg, maar hopelijk weten ze dat snel op te lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) De tijden zeggen echt nog nauwelijks wat hoor guys. Mercedes en Ferrari draaien nu goed ja, maar Ferrari heeft vaker goeie winters gehad. Mercedes verwacht ik wel weer bovenaan, dat wel. Zoveel kilometers als die nu al maken. Red Bull qua snelheid nog niet op het niveau van Merc en Ferrari, maar hun zijn vooral nog aan het experimenteren. Ook wel wat problemen, maar dat hebben ze daar altijd wel in de winter. Ik denk dat ze er wel weer bij zitten volgende week. Renault lijkt ook wel lekker te gaan, veeel beter dan de jaren ervoor in elk geval. Zowel qua snelheid als betrouwbaarheid lijkt alles echt veel beter. Force India en Haas gewoon degelijk, valt weinig over te zeggen hoe snel die daadwerkelijk gaan zijn. FI reed vandaag met 3e rijder Celis, die rijdt sowieso geen top tijden. Ocon en Perez zaten er eerder wel goed bij. Haas had een waardeloze eerste dag, maar heeft het inmiddels (vooral op dag 2) wel aardig ingehaald. Toro Rosso is lastig te peilen. Vandaag alleen op de medium band gereden en hadden de nodige problemen, maar lijken indien alles werkt wel een aardige pace te rijden. Sauber lijkt ook betrouwbaar, wat ook wel mag met een 2016-motor. Qua pace valt er weinig over te zeggen, maar ik denk wel dat de auto beter is dan die van vorig jaar (qua aerodynamica dan, qua motor zakken ze halverwege het seizoen natuurlijk weg). Williams lijkt mij sneller dan ik op voorhand verwachtte, maar omdat ze wel wat kleine dingetjes hadden (lees: Stroll die de grindbak opzocht) hebben die niet heel veel meters gemaakt nog. Vandaag wel maar die tijden waren niet zo heel speciaal, maargoed, ik verwacht dat ze Stroll vooral veel kilometers hebben willen laten maken waardoor de tijden niet zo belangrijk waren. McLaren is tot nu toe wel het team met verreweg de meeste problemen. Vandaag wel 72 rondes gereden, maar de dagen hiervoor was het heel karig. Alonso vandaag op ultrasofts niet verder gekomen dan de tiende tijd, dat is niet zo goed. Maar ik denk dat hun nog niet op vol motor vermogen reden. Ik denk wel dat ze dat misschien de vorige twee dagen al geprobeerd hadden, zoals @Montass; al aangaf. Maar er moeten toch kilometers gemaakt worden dus ik denk dat ze vandaag wat voorzichter waren. Maar het blijft testen en niets is wat het lijkt vaak, dit is enkel hoe mijn eerste indruk is. Morgen wordt een dag testen in de regen dus dan is alles weer anders. 1 maart 2017 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 (bewerkt) @Justin @Montass @Platina32 @Rogier. @Tom. @Kelvin @Richarð. @sennid @Satyr @Hansje @DaanBdr @Fabian. en meer. Ik heb een vriendenpoule aangemaakt via het spel GPPRO van Telesport. Zijn wel leuke prijzen elke race te winnen en ook op basis van het eindklassement. Regels zijn ook niet zo heel moeilijk enzo, 4 coureurs kiezen voor een bepaald budget en elke race de top 3 voorspellen van de kwalificatie en de race. En ook Max zijn positie voorspellen. Zou leuk zijn om weer een F1-poule te doen hier, om te kijken wie de echte kenners zijn ;c Aanmelden kan hier: [URL]https://www.gppro.nl/?league=LtgRJc6bS5iiLmCPtBjASw[/URL] 8 maart 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Ondanks dat mijn naam er niet bijstaat, doe ik toch lekker mee (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 (bewerkt) *Als je Max Verstappen in de top 3 voorspelt, dan hoef je niet per se die positie ook mee te nemen bij de positie van Max Verstappen. Je kunt je kansen hier dus spreiden. Uiteraard betekent dit ook dat je dubbele punten kunt behalen als je de positie van Max Verstappen zowel bij de top 3 als bij de positie van Max goed hebt voorspeld. Voorbeeld: Je hebt de volgende top 3 voorspeld: 1. Verstappen, 2. Hamilton, 3. Vettel. Ondanks dat je in de top 3 Verstappen op 1 hebt voorspeld, kies je bij de positie van Max voor positie 2. De top 3 is geworden: 1. Hamilton, 2. Verstappen, 3. Vettel. Je behaalt dan 2 punten voor Verstappen omdat hij weliswaar niet eerste is geworden, maar wel in de top 3 is geëindigd. Hetzelfde geldt voor Hamilton, je had hem als tweede voorspeld, maar hij is eerste geworden. Voor Vettel krijg je 5 punten want je had hem als nummer 3 voorspeld en hij is derde geworden. Daarnaast had je bij de positie van Verstappen hem als tweede voorspeld en dat is hij ook geworden. Dit levert je nog eens 5 punten op. In totaal behaal je bij het voorspellen van de kwalificatie dus 2+2+5+5=14 punten. Dit is denk ik het belangrijkste punt. Moest het 2 keer goed lezen wat er nou werd bedoeld. EDIT: Ik heb mijn coureurs al gekozen. 8 maart 2017 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 maart 2017 Share Geplaatst 8 maart 2017 Lastig kiezen, je moet minimaal twee prutsers kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten