Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Krankzinnig dat die Liverpool al een week aan de lijn heeft gehouden om dan toch te blijven. Snel doorschakelen en Ugarte of Hjolmand binnenhalen. Was die gekomen als Klopp er stond?

Dat je nu 3e seizoen ingaat zonder een top VM is gewoon idioot. Dan wil je eigenlijk niet meedoen om prijzen. 

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut, Ugarte past denk ik niet lekker in de speelstijl van Slot. Dat gezegd hebbende, het zou wel schandalig zijn als er wederom geen goeie nummer 6 wordt aangetrokken. Maar volgens de journos staat het nu niet meer op de planning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei joostmakaay:

Ten Hag lekker met 0-0 thuis tegen Palace twee verdedigers inbrengen in 80ste minuut ;c

Dat is wel erg flauw. Maguire en Mazaraoui waren allebei lopende op hun laatste benen. Dan is het beter om het om te gooien naar Dalot - De Ligt - Evans en als back Martinez. Ik had zelf wel eerder Eriksen willen zien, maar ik kon de rest wel begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Acquafresca:

Vergeet jullie fpl team niet heren 

Yes, ik ben erbij voor het eerste seizoen! Welke Squad heb je.

Was vandaag in Tikibad en wilde nog gaan kijken, om te changen maar kon niet inloggen. MDL nu basis ipv Barco (zal barco wel weer een hatrick maken :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites