Beppu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 13 minuten geleden zei Kyrill: Wat? Ik stel toch normale vraag....? Je bent zelfs Feyenoord fan, kijk je liever naar team van oud Ajax manager Dan wedstrijd van de nummer 8 thuis tegen de nummer 1... Zelf weten maar Southampton staat zelfs laatste, echte liefhebber kan ik je dan moeilijk noemen.... En je hebt zelf ook regelmatig over Arsenal? En al helemaal in relatie met mij, hoogst eigenaardig dit... 🤔🤔 Ik kijk ze beide niet. Het ging over de rode kaart van Casemiro en dat fragment had ik gezien. Arsenal hoeft niet overal gelijk bij gehaald te worden als het over wat anders gaat. Arsenal had inderdaad wel goede goaltjes. Lekker spelertje he die Trossard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 8 minuten geleden zei Beppu: Ik kijk ze beide niet. Het ging over de rode kaart van Casemiro en dat fragment had ik gezien. Arsenal hoeft niet overal gelijk bij gehaald te worden als het over wat anders gaat. Arsenal had inderdaad wel goede goaltjes. Lekker spelertje he die Trossard! Spijt me dan, dacht dat je keek. Duidelijk verhaal. Trossard is zeker lekker spelertje jaa!! Jesus kleine 20 minuten meegedaan sinds bijna 4 maanden geleden weer. Kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Een domme rode kaart van meneer Taylor. Tuurlijk Casemiro komt behoorlijk met een hoog been in, maar hij speelt wel eerst de bal en dan gaat zijn voet via de bal naar het scheenbeen toe. In mijn ogen was het meer een gele kaart, maar de VAR en Taylor dachten er anders over. Moet wel zeggen dat Taylor ook zwak floot gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Prima gefloten door Taylor. Schoolvoorbeeld van een rood prentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Thierryvane: Prima gefloten door Taylor. Schoolvoorbeeld van een rood prentje. Lekker makkelijk om deze foto te plaatsen. Moet je ook de foto plaatsen dat hij eerst de bal raakte. Rond seconde 12 zie je dat hij eerst de bal raakt en dan pas de man. 13 maart 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 11 minuten geleden zei delichris: Lekker makkelijk om deze foto te plaatsen. Moet je ook de foto plaatsen dat hij eerst de bal raakte. Rond seconde 12 zie je dat hij eerst de bal raakt en dan pas de man. Waarom is dat precies een factor hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 (bewerkt) Omdat eerst de bal wordt geraakt en dan pas de man ipv eerst de man en dan pas de bal. Ik zei ook dat het meer geel was. En leg mij eens uit waarom Aubamyang voor exact hetzelfde geen rood kreeg. En Thierry Henry vond het ook geen rood van Casemiro. En wat nog vreemder was dat een Southampton speler in de zestien op de knieen gaat en dan de bal tegen zijn arm krijgt en er geen penal wordt gegeven. 13 maart 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Nee, oké. Als Thierry Henry het zegt zal 't wel waar zijn. Gewoon rood. Noppen vooruit, been veel te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Hij kwam gevaarlijk in, maar had wel de pech dat zijn voet van de bal op het scheenbeen ketste. Neemt niet weg dat hij inderdaad met zijn been veel te hoog zat en de noppen mooi in het scheenbeetje geplant werden. Was natuurlijk nooit rood geweest als hij de pech niet had dat hij van de bal op het been kwam, maar dat was wel het geval, dus je kan (misschien wel moet) hem zeker geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Vanuit hier raakt hij duidelijk de bal als eerste en daarom was geel op zijn plek geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Als jij dat zegt als objectieve kijker, dan zal het wel zo zijn. Discussie gesloten, onterecht rood! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Hij raakt de bal /man vrijwel op zelfde moment, je ziet duidelijk op de man mikt/scheen, en niet per se de bal. Bal raakt ie toevallig ook omdat ie keihard de scheen raakt van de tegenstander van Southampton. Gewoon terechte rode kaart, als dit Xhaka was geweest had iedereen hem meteen hier voor allerlei dingen uitgemaakt en uitgelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Zojuist zei Kyrill: Hij raakt de bal /man vrijwel op zelfde moment, je ziet duidelijk op de man mikt/scheen, en niet per se de bal. Bal raakt ie toevallig ook omdat ie keihard de scheen raakt van de tegenstander van Southampton. Gewoon terechte rode kaart, als dit Xhaka was geweest had iedereen hem meteen hier voor allerlei dingen uitgemaakt en uitgelachen. Hij raakt eerst de bal en dan pas de man. Nooit op hetzelfde moment worden ze geraakt. Hij ging ook duidelijk voor de bal en niet voor de man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Xhaka was geweest had iedereen hem meteen hier voor allerlei dingen uitgemaakt en uitgelachen. Waarom zouden wij Xhaka uitlachen? Ik vind dit ook geen rood. Maar donkerrood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 5 jaar gevangenisstraf met tbs voor die labiele gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 ''Casemiro was sent off just twice in 336 appearances for Real Madrid and both of those were for second bookable offences. In his 10 years at the Santiago Bernabeu, he never saw a straight red card, despite the fact that there are many more dismissals in LaLiga than in the Premier League'' Dit spreekt in ieder geval in zijn voordeel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 38 minuten geleden zei Kyrill: Hij raakt de bal /man vrijwel op zelfde moment, je ziet duidelijk op de man mikt/scheen, en niet per se de bal. Bal raakt ie toevallig ook omdat ie keihard de scheen raakt van de tegenstander van Southampton. Gewoon terechte rode kaart, als dit Xhaka was geweest had iedereen hem meteen hier voor allerlei dingen uitgemaakt en uitgelachen. Stop met overal Arsenal bij te betrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 6 minuten geleden zei Aaron21: Stop met overal Arsenal bij te betrekken. Als jij een andere PL team kent uit de ''zogenaamde'' top 6 dat ook vaak rood krijgt of kreeg vroeger, hoor ik het graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Niemand protesteerde ook echt bij de rode kaart. Was het ongelukkig? Ja. Was het rood? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 3 minuten geleden zei Satyr: Niemand protesteerde ook echt bij de rode kaart. Was het ongelukkig? Ja. Was het rood? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Lineker terug bij de BBC, hoe onverwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Als jij een andere PL team kent uit de ''zogenaamde'' top 6 dat ook vaak rood krijgt of kreeg vroeger, hoor ik het graag Daar ging het toch helemaal niet over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 (bewerkt) Zojuist zei Aaron21: Daar ging het toch helemaal niet over? Natuurlijk wel. Ik heb zelfs bericht boven je gepost over hoe weinnig rood hij bij Real kreeg 13 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Om te beoordelen of dit een rode kaart is, hoef je überhaupt toch niet te gaan vergelijken met andere clubs of spelers? Kan je prima standalone bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 4 uur geleden zei delichris: Hij raakt eerst de bal en dan pas de man. Nooit op hetzelfde moment worden ze geraakt. Hij ging ook duidelijk voor de bal en niet voor de man. Of het nou op de bal is of niet het is gewoon gevaarlijk. Voor hetzelfde geld had hij zijn enkel gebroken of wat dan ook. Als iedereen zegt dat het rood is en jij niet dan zegt dat al genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten