Jotew Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Arsenal nog altijd een wedstrijd minder gespeeld, maar wat zou het zonde zijn als ze het dit seizoen na zo'n voorsprong nog weggeven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Evert heeft het allemaal niet meer door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Wat is dit dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Zo zal het nog spannend worden .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Arsenal krijgt vanaf nu wel weer een relatief makkelijk programma terwijl City CL moet gaan spelen de komende weken én begin maart Newcastle op bezoek krijgt. Zou mooi zijn als dat ze wat puntjes gaat kosten, want op deze manier gaat Arsenal onder de druk bezwijken dunkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 10 uur geleden zei Beppu: Hele gewaagde uitspraak dit. Ik ga er door jou even voor zitten! Spannend gaat het dus worden. Newcastle zie ik niet meer meedoen om de titel. United heeft zeker kansen. Het gaan nog leuke maanden worden. 1 Man City 23 36 51 2 Arsenal 22 26 51 3 Man Utd 23 10 46 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Heb zo'n idee dat Arsenal nog overal naast gaat pissen en niet met de druk om kan gaan.. Meine liebe, die hebben me een voorsprong verspeeld de laatste weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Zou het enorm jammer vinden hoor. Vorige seizoenen vond ik Arsenal helemaal niet meer aantrekkelijk. Dat is dit seizoen helemaal anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Vind het juist mooi dat ze Arteta hebben laten doorbouwen aan dat team. Dat gaat met vallen en opstaan. Dit jaar lijkt het er dan eindelijk allemaal uit te komen en op z'n plaats te vallen. Maarja, dan vallen ineens sterkhouders ontzettend door de mand, zoals Gabriel gisteren. Daarnaast is White gewoon geen rechtsback en komt Tomiyasu gewoon te kort voor het niveau dat Arsenal na wil streven. Tsja dan is het ineens nét niet achterin, en dat kost je de kop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Ik hoop dat ze, te beginnen met die inhaalwedstrijd, de winnende vorm terug zullen vinden. Wil dit team volgend seizoen in de CL zien, met spelers als Odegaard en Saka etc. Maar dat lijkt me al een zekerheidje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Dat ViaPlay: wat een zieke aanfluiting is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Ik zie een causaal verband tussen het bannen van Kyrill en het punten verspelen van Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 30 minuten geleden zei Thierryvane: Dat ViaPlay: wat een zieke aanfluiting is dat. Vreselijk he? Ik mis ook de Ziggo Sport tijden, maargoed; geld regeert helaas. Kut presentator, de saaiste analisten die Nederland kent, de beeldkwaliteit.. Vreselijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 10 minuten geleden zei Jotew: Vreselijk he? Ik mis ook de Ziggo Sport tijden, maargoed; geld regeert helaas. Kut presentator, de saaiste analisten die Nederland kent, de beeldkwaliteit.. Vreselijk Viaplay zendt wel alle wedstrijden uit. Dat deed Ziggo niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 2 uur geleden zei delichris: Viaplay zendt wel alle wedstrijden uit. Dat deed Ziggo niet. Naja eens, dat is dan ook het enige voordeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Ai ai Arsenal. Krijgt Emery zijn revanche in Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Wat een goal 😁 Arsenall woooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Wat een heerlijke wedstrijd, ik ga vaker voetbal kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 1 minuut geleden zei Stefan.: Wat een goal 😁 Arsenall woooo Hey Stacey! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 32 minuten geleden zei La Pulga: Hey Stacey! Heeey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Jammer dat Arsenal won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Arsenal loopt zelfs weer uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Dus Karius gaat de League Cup finale keepen volgende week zondag. Aangezien Pope rood pakte en Dubravka niet mag keepen in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Hoe gaat het eigenlijk met Azpi? En daarmee doel ik dan niet op de oud user hier maar die gister met een hoofdblessure er af moest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten