Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei delichris:

Op de audiofragmenten kan je niet daadwerkelijk aantonen dat het om Mason Greenwood gaat. Blijkbaar kan de politie na een jaar dus niet aantonen dat Mason Greenwood dit ook daadwerkelijk heeft gedaan.

@Thierryvane Op filmpjes zag je niet dat hij iets deed. Er werden alleen maar beelden van haar naar buiten gebracht. Dat ze toegetakeld was meer niet. Dat betekent dus niet dat hij het ook daadwerkelijk heeft gedaan.

Dat alle aanklachten zijn ingetrokken wil niet zeggen dat hij niet schuldig is. Hij zal zijn vriendinnetje wel een zak met geld hebben aangeboden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Dat alle aanklachten zijn ingetrokken wil niet zeggen dat hij niet schuldig is. Hij zal zijn vriendinnetje wel een zak met geld hebben aangeboden. 

Omdat ze niets kunnen bewijzen ben je onschuldig in de ogen van het rechtssysteem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rich ruzzian:

Het is wel weer duidelijk dat Deli, deze jongen maar wat graag op het veld van Old Trafford

Dat is onzin, want ik heb altijd gezegd dat als het blijkt dat hij het heeft gedaan niet meer welkom is. Maar er gaan nu meerdere verhalen rond dat er ook nieuw bewijs is en dat belangrijke getuigen zich hebben teruggetrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Dat geldt alleen voor de overheid. Een privé-bedrijf mag besluiten dat ze Mason Greenwood liever niet meer willen. En dat lijkt me bovenmatig verstandig. 

Ik doelde meer op de meerderheid, niet alleen hier op het forum maar ook twitter etc, die nog steeds volmondig blijft roepen dat hij 'schuldig' is.

PSV zocht toch nog een buitenspeler, misschien is onze Mason wel een leuke optie ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keeza:

Ik doelde meer op de meerderheid, niet alleen hier op het forum maar ook twitter etc, die nog steeds volmondig blijft roepen dat hij 'schuldig' is.

PSV zocht toch nog een buitenspeler, misschien is onze Mason wel een leuke optie ;) 

Kan PSV nooit betalen. Mason heeft nog een contract tot en met 2025.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Keeza:

PSV zocht toch nog een buitenspeler, misschien is onze Mason wel een leuke optie  

Hij heeft het gedaan en zijn slachtoffer afgekocht. Wettelijk gezien is hij niet schuldig, dat klopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites