Thierryvane Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 3 minuten geleden zei delichris: Op de audiofragmenten kan je niet daadwerkelijk aantonen dat het om Mason Greenwood gaat. Blijkbaar kan de politie na een jaar dus niet aantonen dat Mason Greenwood dit ook daadwerkelijk heeft gedaan. @Thierryvane Op filmpjes zag je niet dat hij iets deed. Er werden alleen maar beelden van haar naar buiten gebracht. Dat ze toegetakeld was meer niet. Dat betekent dus niet dat hij het ook daadwerkelijk heeft gedaan. Dat alle aanklachten zijn ingetrokken wil niet zeggen dat hij niet schuldig is. Hij zal zijn vriendinnetje wel een zak met geld hebben aangeboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Zojuist zei Thierryvane: Dat alle aanklachten zijn ingetrokken wil niet zeggen dat hij niet schuldig is. Hij zal zijn vriendinnetje wel een zak met geld hebben aangeboden. Omdat ze niets kunnen bewijzen ben je onschuldig in de ogen van het rechtssysteem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Volgens Engelse media kwam zijn vriendin niet opdagen in de rechtbank. Zou alles hebben ingetrokken. Geen idee if true, maar het zal mij in ieder geval niks verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Kan het niet gewoon een grote scam geweest zijn van die vrouw en haar familie? Had zoiets ook gelezen, dat dit een mogelijkheid was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Het is wel weer duidelijk dat Deli, deze jongen maar wat graag op het veld van Old Trafford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Zojuist zei rich ruzzian: Het is wel weer duidelijk dat Deli, deze jongen maar wat graag op het veld van Old Trafford Dat is onzin, want ik heb altijd gezegd dat als het blijkt dat hij het heeft gedaan niet meer welkom is. Maar er gaan nu meerdere verhalen rond dat er ook nieuw bewijs is en dat belangrijke getuigen zich hebben teruggetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Hier staat een duidelijke uitleg. Citaat https://www.bbc.com/news/uk-england-manchester-64502021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Lastig altijd dit soort zaken. Beetje zelfde als met Mendy waar nu 6 aanklachten van verkrachting niet doorgezet worden wegens 'gebrek aan bewijs'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Maar het is toch ontzettend moeilijk om zo'n kerels terug in een groep te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari 2023 Share Geplaatst 2 februari 2023 Ik ben ook erg benieuwd wat United gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is maatjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 14 minuten geleden zei Keeza: Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is maatjes Dat geldt alleen voor de overheid. Een privé-bedrijf mag besluiten dat ze Mason Greenwood liever niet meer willen. En dat lijkt me bovenmatig verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 5 minuten geleden zei PJHoutman: Dat geldt alleen voor de overheid. Een privé-bedrijf mag besluiten dat ze Mason Greenwood liever niet meer willen. En dat lijkt me bovenmatig verstandig. Ik doelde meer op de meerderheid, niet alleen hier op het forum maar ook twitter etc, die nog steeds volmondig blijft roepen dat hij 'schuldig' is. PSV zocht toch nog een buitenspeler, misschien is onze Mason wel een leuke optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 1 minuut geleden zei Keeza: Ik doelde meer op de meerderheid, niet alleen hier op het forum maar ook twitter etc, die nog steeds volmondig blijft roepen dat hij 'schuldig' is. PSV zocht toch nog een buitenspeler, misschien is onze Mason wel een leuke optie Kan PSV nooit betalen. Mason heeft nog een contract tot en met 2025. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Zojuist zei delichris: Kan PSV nooit betalen. Mason heeft nog een contract tot en met 2025. Je moet het ook niet te serieus nemen freund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 1 minuut geleden zei Keeza: Je moet het ook niet te serieus nemen freund Nee anders had ik wel gezegd dat ie naar Esserheem kon of naar Norgerhaven, want daar zoeken ze nog spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 35 minuten geleden zei Keeza: Ik doelde meer op de meerderheid, niet alleen hier op het forum maar ook twitter etc, die nog steeds volmondig blijft roepen dat hij 'schuldig' is. PSV zocht toch nog een buitenspeler, misschien is onze Mason wel een leuke optie Hij heeft het gedaan en zijn slachtoffer afgekocht. Wettelijk gezien is hij niet schuldig, dat klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Ben benieuwd naar Chella vanavond. Die kunnen 3 teams opstellen tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Jongens jongens jongens wat een aannames.. Allemaal familie van Greenwood dat jullie van de hoed en de rand weten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 39 minuten geleden zei Jotew: Jongens jongens jongens wat een aannames.. Allemaal familie van Greenwood dat jullie van de hoed en de rand weten? Ik lees me wel eens in voor ik het ergens over heb. Kan ik jou in het vervolg ook warm aanbevelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 1 uur geleden zei Jotew: Jongens jongens jongens wat een aannames.. Allemaal familie van Greenwood dat jullie van de hoed en de rand weten? PJ was volgens mij de dame in kwestie. Zo komt hij aan deze informatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik lees me wel eens in voor ik het ergens over heb. Kan ik jou in het vervolg ook warm aanbevelen. Zijn er bewijzen voor het afkopen? (Oprechte interesse, want dat heb ik gemist). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 februari 2023 Share Geplaatst 3 februari 2023 Madueke heeft een leuk debuutje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Vandaag de jaarlijkse herdenking van de Busby babes. Zelf al een aantal keren meegemaakt zo'n herdenking. En het is best indrukwekkend hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Frank de Boer: 'Sjon Dijs' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten