Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Renato:

Iemand opstellen vanwege kaliber speler dat hij was Het gaat om topsport, niet een lokaal schooltoernooi.

Bij Arsenal hadden ze ook een speler van kaliber, wel wat minder, die niet leverde en een splijtzwam was. Daarvan is het contract verscheurd en kijk hoe Arsenal er nu voor staat.

Je begrijpt me verkeerd, ik vind het alleen maar prima dat Ronaldo niet speelt. 

Maar als ie zo weinig speelt vind ik termen als ''Ten Hag steunt hem juist'' beetje vreemd.

Nu begrijp ik het inmiddels wel, ben er alleen niet 100% mee eens.

Ja klopt maar vorm is zo fragiel zeker in de PL, idd Auba wordt niet gemist nee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kijkt naar hoe Ronaldo zich in de voorbereiding heeft gedragen en tijdens de competitie, gecombineerd met zijn prestaties, dan kan ik de uitspraak wel begrijpen. Ik denk dat bij een andere speler (een minder grote naam dan Ronaldo) in een soortgelijke situatie, minder gespeeld had of zelfs niet. 

Dat interview van hem is wel schrijnend. Las zijn uitspraken over Rooney, net alsof je een narcistisch klein kind hoort praten i.p.v. een topsporter met zijn staat van dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei La Pulga:

Ben wel benieuwd wat ie zei. 

Ik denk: Vuile tyfus hond dat je bent

Maare, lekker hoor dit gezever. Lost zich vanzelf op nu :) Media en publieke opinie is allemaal pro United en Ten Hag en anti Ronaldo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Socrates:

Bruno. :-D Baas.

João Mário heeft de speculaties over een bekoelde relatie tussen Cristiano Ronaldo en Bruno Fernandes ontzenuwd. Het was geen onderkoeld weerzien, maar een grap over de boot.

Het weerzien bij Portugal van de internationals leverde beelden op die leidden tot twijfels over de onderlinge band tussen Ronaldo en teamgenoot Bruno Fernandes. Van onderlinge wrevel is geen sprake, zo nam João Mário alle speculaties over een ruzie weg. 'Ik was op dat moment ook in de kleedkamer. Het was een grap tussen de twee. Omdat Bruno als laatste arriveerde, vroeg Cristiano of die misschien met de boot was gekomen. Ze dolden wat met elkaar.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Bogatyr:

Dit is dan iets anders

Let op het gezicht van Ronaldo op het einde.

Hij moet met zijn poten van de beste verdediger van de wereld afblijven!!

Die is er ook bepaald niet blij mee, dit kan zo een ''grensoverschrijdend'' gedrag gevalletje worden :mmm::classic_ninja::cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

Jammer dat het zo moest, maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Er gaan ook geruchten ronde dat Erik ten Hag direct na het WK wordt vervangen door Luis Enrique. Ik hoop toch echt dat dit niet waar is.

Ik lees het ook net op voetbalkrant.com maar als er één website is waar ik niets van geloof is het die wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites