Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Kijk Klopp kiest voor andere type middenvelders. Maar als je in de 3 maanden nadat de transfer van Tchouameni is mislukt geen alternatief kan vinden, is dit gewoon ook zeer slecht van hem. Anguissa, Zielenski en Fabian Ruiz zijn letterlijk 3 spelers van één club die eventueel zouden passen. En ik kan nog 5 andere opnoemen. Bestuur investeert niet, maar Klopp lijkt mij ook te passief qua transfers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Acquafresca:

Kijk Klopp kiest voor andere type middenvelders. Maar als je in de 3 maanden nadat de transfer van Tchouameni is mislukt geen alternatief kan vinden, is dit gewoon ook zeer slecht van hem. Anguissa, Zielenski en Fabian Ruiz zijn letterlijk 3 spelers van één club die eventueel zouden passen. En ik kan nog 5 andere opnoemen. Bestuur investeert niet, maar Klopp lijkt mij ook te passief qua transfers. 

Fabian Ruiz zit inmiddels bij PSG hé ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Acquafresca:

Ik snap serieus niet waarom Engelse top zo weinig shopt in Serie A:

Lautaro Martinez,Barella, Skriniar, Bastoni, Tonali, Leao, Zaniolo, Pellegrini, Ruiz idd, Theo Hernandez, Rebic en nog veel meer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minutes ago, Acquafresca said:

Nee dat weet ik. Maar wat ik bedoel is dat er genoeg gepaste spelers zijn. Alleen moet je de intentie tonen om een speler te halen. 

3 wijzigingen ten opzichte van de wedstrijd 3 jaar terug tegen Napoli. 2 zouden basis staan als ze niet geblesseerd waren😂

588254D0-C934-404E-97C9-356BD7E928D0.jpeg

Die wedstrijd heb je ook verloren toen toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Acquafresca:

Ja precies. Wat ik ermee bedoel is dat onze net spend topclub niet waardig is. Terwijl je weet dat je al jaren op sommige posities zwak bent

2e geëindigd op een punt van Man City, FA & League Cup gewonnen en CL-Finale bereikt en vervolgens de selectie versterkt door 75miljoen € te betalen voor Darwin Nunez en Arthur te huren van Juventus en Fabio Carvalho al binnen te halen voor de toekomst, terwijl enkel Mané en Origi vertrokken zijn.

Wat had er dan in jouw ogen moeten gebeuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, Steels said:

2e geëindigd op een punt van Man City, FA & League Cup gewonnen en CL-Finale bereikt en vervolgens de selectie versterkt door 75miljoen € te betalen voor Darwin Nunez en Arthur te huren van Juventus en Fabio Carvalho al binnen te halen voor de toekomst, terwijl enkel Mané en Origi vertrokken zijn.

Wat had er dan in jouw ogen moeten gebeuren?

Een fatsoenlijke middenvelder halen misschien? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

Een fatsoenlijke middenvelder halen misschien? 

Nogmaals als je ziet dat ze vorig jaar zo konden presteren, waarom zou je dan denken dat ze dit seizoen allemaal bagger zijn?

Fabinho, Thiago, Keita & Henderson zijn toch geen slechte middenvelders? En ze halen er nog Arthur bij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Steels:

Nogmaals als je ziet dat ze vorig jaar zo konden presteren, waarom zou je dan denken dat ze dit seizoen allemaal bagger zijn?

Fabinho, Thiago, Keita & Henderson zijn toch geen slechte middenvelders? En ze halen er nog Arthur bij..

Ja aan Arthur heb je niet veel. Thiago is altijd geblesseerd, Keita is ook maar middelmatig, Henderson heeft een paar jaar enorm boven zijn kunnen gespeeld en lijkt icm de leeftijd nu terug een hele gewone speler te worden.

Fabinho om de defensieve balans te bewaken is oké. Maar dat middenveld heeft wel echt nieuwe kwaliteitsinjecties nodig vind ik ook ja. Dynamisch + voetballende kwaliteiten.

Types als Renato Sanches en Milinkovic-Savic waren een goede toevoeging geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool had een top middenvelder nodig die dynamisch is. Toen Trent veruit beste rechtsback van de wereld was, was omdat Hendo de hele rechterflank onder controle had. Die is de oude niet meer, Milner is te oud. Elliot fysiek nog niet genoeg. Wijnaldum en Hendo maakten met counterpressing de tegenstander helemaal ziek. Daar is niks van over en Liverpools tactiek is helemaal daarop gebaseerd. Dan is je verdediging één grote gat. Fabinho kan niet 3 posities tegelijk spelen en dan zie je hem in minuut 65 al doodop zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Acquafresca said:

Liverpool had een top middenvelder nodig die dynamisch is. Toen Trent veruit beste rechtsback van de wereld was, was omdat Hendo de hele rechterflank onder controle had. Die is de oude niet meer, Milner is te oud. Elliot fysiek nog niet genoeg. Wijnaldum en Hendo maakten met counterpressing de tegenstander helemaal ziek. Daar is niks van over en Liverpools tactiek is helemaal daarop gebaseerd. Dan is je verdediging één grote gat. Fabinho kan niet 3 posities tegelijk spelen en dan zie je hem in minuut 65 al doodop zijn

Klopp zei net dat hij het team opnieuw moest gaan uitvinden 

en toen begon hij natuurlijk te klagen dat hij het midden in het seizoen moest doen etc. 

ik zou Trent niet meer als rechtsback spelen

speel hem als RCM en iemand die kan verdedigen op RB 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Azpi:

Klopp zei net dat hij het team opnieuw moest gaan uitvinden 

en toen begon hij natuurlijk te klagen dat hij het midden in het seizoen moest doen etc. 

ik zou Trent niet meer als rechtsback spelen

speel hem als RCM en iemand die kan verdedigen op RB 

Dit is dan wel weer gek. Team stond er min of meer al zo voor in de voorbereiding. Mosschien heeft Klopp zich ook wat blind gestaard op zijn oude favoriete spel. En komt hij er nu achter dat hij daar de spelers niet meer voor heeft. Wat dan wel wat laat is. 

Ben benieuwd of het weer op de rit krijgt. Als hij daar überhaupt de tijd voor krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Acquafresca:

Fsg zal Klopp nooit onstlaan. Het kost ze geld. Die proberen transfers te doen dmv te verkopen. Zo houd je nooit vol in de top van de EPL. Ik geef maar een voorbeeld; als Chelsea Potter binnenhaalt, is dat 3x het geld wat Liverpool in de zomer heeft uitgegeven.

Chelsea zou echt geen 270 miljoen uitgeven voor Potter. Want Liverpool heeft zo'n 90 miljoen uitgegeven aan transfers en als je dat x3 doet krijg je 270 miljoen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei delichris:

Precies wat ik typte. Aqua zegt dat als Chelsea Potter binnenhaalt ze 3x zoveel uitgeven dan dat Liverpool deze zomer deed.

excuses. Had het over de laatste 5 jaar. Dan komt Liverpool uit op 18.5 miljoen pond. En gezien Liverpool 70 mil per direct betaalde voor Nunez en min of meer hetzelfde verkocht. Klopt het een beetje 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel schandalig dat Chelsea dus 15 miljoen betaalt aan Tuchel om hem te ontslaan om vervolgens 13 miljoen te betalen aan Brighton voor Potter :t:

Ben je dus bijna 30 miljoen kwijt aan een trainerswissel 🤣

Aan de andere kant, er zijn clubs die 3 trainers tegelijkertijd onder contract hadden staan :P Het kan dus altijd nog erger...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Lazy said:

Wel schandalig dat Chelsea dus 15 miljoen betaalt aan Tuchel om hem te ontslaan om vervolgens 13 miljoen te betalen aan Brighton voor Potter :t:

Aan de andere kant, er zijn clubs die 3 trainers tegelijkertijd onder contract hadden staan :P Het kan dus altijd nog erger...

deze trainers wissel is niet vergelijkbaar met de Abramovich strategie. het is juist de bedoeling dat er een manager komt voor de lange termijn, en blijkbaar vonden ze TT niet geschikt aangezien hij al ruzie heeft met een aantal spelers en het spel echt niet om aan te zien was de laatste tijd. 

Blijkbaar krijgt hij ook een 5 jarig contract

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Aan de andere kant, er zijn clubs die 3 trainers tegelijkertijd onder contract hadden staan  Het kan dus altijd nog erger...

Ze mogen Kuyt voor de helft hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Azpi:

deze trainers wissel is niet vergelijkbaar met de Abramovich strategie. het is juist de bedoeling dat er een manager komt voor de lange termijn, en blijkbaar vonden ze TT niet geschikt aangezien hij al ruzie heeft met een aantal spelers en het spel echt niet om aan te zien was de laatste tijd. 

Blijkbaar krijgt hij ook een 5 jarig contract

Mag hopen dat ze dan ook snel een technisch directeur aantrekken om het technische beleid weer op poten te zetten 

Want die eigenaar het zelf laten doen is op termijn niet verstandig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites