Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 25-5-2022 om 13:59 zei ElMarcos:

Benieuwd of de ster van Wrexham net zo hard gaat stijgen als die van mede eigenaar Ryan Reynolds. 

Ze verloren met 4-5 thuis van Grimsby, dus voor de 6e keer geen promotie via de play-off voor Wrexham

In League Two won Port Vale de finale op Wembley van Mansfield Town en promoveert dus.

Vanavond live op Ziggo, de finale van de Championship play-off tussen Huddersfield en Nottingham Forest (17:30)

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas. Beide cups misgelopen door 1 goal. Zal me enorm verbazen als we geen spits halen. Mane heeft volgens Sky Italy ook verteld aan zijn teamgenoten dat die vertrekt. 3 finales gespeeld, 0 gescoord.. Nunez zou de logische keuze zijn. Ik zag ook Kane langskomen. Dat geloof ik niet. Of gewoon Lewa halen en nog even 2 jaar genieten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, delichris said:

Voor zover ik weet wel, maar Southampton zit ook achter hem aan.

een seizoen op huur bij Southampton zou ook niet slecht zijn. Southampton speelt met hoge intensiteit en met veel druk zetten dus dat zou wel een goede leerschool zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Azpi @Socrates waarop baseren jullie Conte geen geld heeft uitgeven bij Spurs? Aantal van die huur spelers zijn en waren bepaald niet gratis.. En is toch behoorlijk bizar Spurs speler van Sunderland huren en dat ie nog veel speelt ook, moet eerder omgekeerd zijn...

En als ik transfermarkt op na sla, hebben ze meer uitgegeven dan ontvangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, Kyrill said:

@Azpi @Socrates waarop baseren jullie Conte geen geld heeft uitgeven bij Spurs? Aantal van die huur spelers zijn en waren bepaald niet gratis.. En is toch behoorlijk bizar Spurs speler van Sunderland huren en dat ie nog veel speelt ook, moet eerder omgekeerd zijn...

En als ik transfermarkt op na sla, hebben ze meer uitgegeven dan ontvangen. 

Ik denk dat je je vergist. Spurs huurt geen speler van Sunderland. Sunderland huurde Jack Clarke van Tottenham. En ja, voor de 2 Juventus spelers heeft spurs wel moeten betalen, maar dat is ook omdat het nu in de zomer permanent kan worden gemaakt. In totaal is dat geloof ik 29 miljoen.  Conte is ook pas in november begonnen. Al die andere transfers waren onder Nuno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minutes ago, Kyrill said:

Daar heb je Son toch al staan?

Perisic gaat wingback spelen onder Conte let maar op

dat is het verschil tussen Arteta en Conte: Conte gaat voor bewezen spelers die meteen kunnen leveren, terwijl het met Arteta een eeuwig durend process is 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Azpi:

Perisic gaat wingback spelen onder Conte let maar op

dat is het verschil tussen Arteta en Conte: Conte gaat voor bewezen spelers die meteen kunnen leveren, terwijl het met Arteta een eeuwig durend process is 

Verschil is Conte al 20 jaar meer ervaring heeft als manager. Houd op met Arteta steeds erbij te halen. Wordt vermoeiend. Kijk dit bijvoorbeeld :

Vooral Micah Richards quote... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, Kyrill said:

Verschil is Conte al 20 jaar meer ervaring heeft als manager. Houd op met Arteta steeds erbij te halen. Wordt vermoeiend. Kijk dit bijvoorbeeld :

Vooral Micah Richards quote... 

sorry hoor  maar het overgrote deel van die video zijn gewoon standaard pasjes die elke middenvelder maakt

1314840123_Screenshot2022-05-31at21_04_42.png.3fb817e6b102118f347fe57ea2bf5f5e.png

met uitzondering van shot creating actions en progressive passes is het allemaal wel redelijk middelmaat, zeker in vergelijking met spelers die op zijn positie spelen in de top 4 teams.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites