Satyr Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Op 25-5-2022 om 13:59 zei ElMarcos: Benieuwd of de ster van Wrexham net zo hard gaat stijgen als die van mede eigenaar Ryan Reynolds. Ze verloren met 4-5 thuis van Grimsby, dus voor de 6e keer geen promotie via de play-off voor Wrexham In League Two won Port Vale de finale op Wembley van Mansfield Town en promoveert dus. Vanavond live op Ziggo, de finale van de Championship play-off tussen Huddersfield en Nottingham Forest (17:30) 29 mei 2022 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Helaas. Beide cups misgelopen door 1 goal. Zal me enorm verbazen als we geen spits halen. Mane heeft volgens Sky Italy ook verteld aan zijn teamgenoten dat die vertrekt. 3 finales gespeeld, 0 gescoord.. Nunez zou de logische keuze zijn. Ik zag ook Kane langskomen. Dat geloof ik niet. Of gewoon Lewa halen en nog even 2 jaar genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Is Huddersfield - Nottingham Forest nergens te zien? Kan het nergens vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ziggo Sport Voetbal zend het uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 3 minuten geleden zei Satioz: Ziggo Sport Voetbal zend het uit. Bedankt, overheen gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik vind het maar saai, amper echte kansen. Misschjien dat ik later in 2e helft weer terug inschakel. Wel fijn om te zien Forest 0-1 voorstaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Forrest gaan ze het echt doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 6 minuten geleden zei Bogatyr: Forrest gaan ze het echt doen? Hopenlijk wel ja. Maar als het al lukt, moet flink versterkt gaan worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Hopenlijk wel ja. Maar als het al lukt, moet flink versterkt gaan worden... Dat moet wel lukken denk ik. Ik zie in Forrest wel een blijvertje. Niet zo'n Norwich toestanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Leuk dat ze terug zijn. Toch een klassieke naam in het voetbal. Benieuwd wat ze kunnen doen qua versterkingen. Ongetwijfeld wel het e.e.a., aangezien er een ongekend bedrag hun kant op komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Forest terug dankzij een United speler. Garner speelt het hele seizoen al de pannen van het dak daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Mooi dat Forest terug is in de Premier League. Las net dat zij in september, toen zij Hughton ontsloegen, laatste stond. Om maar eens te laten zien dat het ontslag van een coach soms dus wel effect sorteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 5 hours ago, delichris said: Forest terug dankzij een United speler. Garner speelt het hele seizoen al de pannen van het dak daar. wat gaat er met hem gebeuren? gaat die een kans krijgen in het eerste elftal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Voor zover ik weet wel, maar Southampton zit ook achter hem aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 7 minutes ago, delichris said: Voor zover ik weet wel, maar Southampton zit ook achter hem aan. een seizoen op huur bij Southampton zou ook niet slecht zijn. Southampton speelt met hoge intensiteit en met veel druk zetten dus dat zou wel een goede leerschool zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Ten Hag wilt graag de jeugd een kans geven dus ik ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 @Azpi @Socrates waarop baseren jullie Conte geen geld heeft uitgeven bij Spurs? Aantal van die huur spelers zijn en waren bepaald niet gratis.. En is toch behoorlijk bizar Spurs speler van Sunderland huren en dat ie nog veel speelt ook, moet eerder omgekeerd zijn... En als ik transfermarkt op na sla, hebben ze meer uitgegeven dan ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 26 minutes ago, Kyrill said: @Azpi @Socrates waarop baseren jullie Conte geen geld heeft uitgeven bij Spurs? Aantal van die huur spelers zijn en waren bepaald niet gratis.. En is toch behoorlijk bizar Spurs speler van Sunderland huren en dat ie nog veel speelt ook, moet eerder omgekeerd zijn... En als ik transfermarkt op na sla, hebben ze meer uitgegeven dan ontvangen. Ik denk dat je je vergist. Spurs huurt geen speler van Sunderland. Sunderland huurde Jack Clarke van Tottenham. En ja, voor de 2 Juventus spelers heeft spurs wel moeten betalen, maar dat is ook omdat het nu in de zomer permanent kan worden gemaakt. In totaal is dat geloof ik 29 miljoen. Conte is ook pas in november begonnen. Al die andere transfers waren onder Nuno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Daar heb je Son toch al staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Die man is gewoon een geweldige toevoeging aan Spurs in zijn huidige vorm. Geen restwaarde maar die kan zeker nog 1 a 2 jaar belangrijk worden! Son is niet gebonden aan één vaste positie .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 (bewerkt) 39 minutes ago, Kyrill said: Daar heb je Son toch al staan? Perisic gaat wingback spelen onder Conte let maar op dat is het verschil tussen Arteta en Conte: Conte gaat voor bewezen spelers die meteen kunnen leveren, terwijl het met Arteta een eeuwig durend process is 31 mei 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 10 minuten geleden zei Azpi: Perisic gaat wingback spelen onder Conte let maar op dat is het verschil tussen Arteta en Conte: Conte gaat voor bewezen spelers die meteen kunnen leveren, terwijl het met Arteta een eeuwig durend process is Verschil is Conte al 20 jaar meer ervaring heeft als manager. Houd op met Arteta steeds erbij te halen. Wordt vermoeiend. Kijk dit bijvoorbeeld : Vooral Micah Richards quote... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 (bewerkt) 13 minutes ago, Kyrill said: Verschil is Conte al 20 jaar meer ervaring heeft als manager. Houd op met Arteta steeds erbij te halen. Wordt vermoeiend. Kijk dit bijvoorbeeld : Vooral Micah Richards quote... sorry hoor maar het overgrote deel van die video zijn gewoon standaard pasjes die elke middenvelder maakt met uitzondering van shot creating actions en progressive passes is het allemaal wel redelijk middelmaat, zeker in vergelijking met spelers die op zijn positie spelen in de top 4 teams. 31 mei 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Sorry schat. Verkeerde video. @Azpi Bedoel deze documentaire: . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten