Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Vitesse88:

Die KdB  Echt by far de beste middenvelder in de wereld, wat een beest.

Ik ging even mn brillen ophalen van me auto en die gast had al hattrick gemaakt. KdB in kampioensrace is gewoon beste speler van de wereld. 

Spurs dus 3-0 al. Is toch te gek dat Kane en Son keer op keer, jaar op jaar het dit flikken met zn tweetjes. Niks anders dan respect. Son gaat zo ook topscorer worden in de competitie. Had gehoopt dat Chelsea cl zou mislopen, zit er helaas niet meer in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap Arteta niet echt, die 2e gele kaart is terecht, maar vooral heel erg dom van Holding. En de 1-0 is ook opzichtig duwen.

Maar goed, ik ben niet bepaald een Arsenal fan, dus misschien is mijn bril gekleurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Satyr:

Ik snap Arteta niet echt, die 2e gele kaart is terecht, maar vooral heel erg dom van Holding. En de 1-0 is ook opzichtig duwen.

Maar goed, ik ben niet bepaald een Arsenal fan, dus misschien is mijn bril gekleurd.

Holding was al na zijn eerste gele kaart duidelijk op zoek naar een tweede met allerlei domme overtredingen. Maar goed, Arteta kan moeilijk zeggen dat hij Holding een oetlul vindt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spurs had ons 7-0 of meer kunnen verslaan... 

Maar ze gingen vanaf minuut 47 gas terug nemen, waren drukker bezig met 3-0 in stand te houden.. 

Ben Arsenal fan en Holding heeft terecht rood gekregen. Maar ik zag Ben Davies die verder geweldige pot speelde net als Hojberg, ook Arsenal speler schoppen en gebeurde er niks vervolgens... 

Zegt genoeg dit Tierney pas voor het eerst ooit dit duel floot. Iedereen lees ik overal zeggen Newcastle nog ik degradatie nood is, is complete flauwekul. Hebben al 43 punten en 6 teams onder zich. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nadeel dat arsenal heeft is dat tottenham eerst speelt dit weekend. Verder ligt alle druk op arsenal, die al ongeveer 2 maanden beweren dat ze terug naar de CL gaan. Ook heeft Arsenal van die streaks. Als je kijkt naar dit seizoen komt het zelden voor dat arsenal maar 1 wedstrijd op rij verliest.

begin van het seizoen 3 op rij verloren

Toen gewonnen van tottenham en daarna 2 gelijke spelen

Toen ging het een tijdje goed en toen verloren ze van Liverpool Man Utd en Everton (met daar tussenin een winst op Newcastle)

dan in januarie hebben ze 5 wedstrijden op rij niet gewonnen (en maar 1x gescoord)

Dan weer een goede reeks en verliezen ze 3x op rij van Crystal Palace, Brighton & Southampton

ik denk daarom dat tottenham, die ook makkelijkere wedstrijden heeft, licht favoriet is voor mij voor 4e plek

+ volgens mij heeft arsenal een hoop blessures ook nog 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Newcastle is al veilig en Everton spelen we thuis. Hebben gewoon prima nog in eigen hand. En ook Spurs heeft genoeg punten laten liggen, meer zelfs nog. En niemand die ik ken en spreek, Arsenal fan is roept überhaupt we CL ingaan, laat staan al twee maanden. Dus dat is al je rijnste onzin @Azpi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, Kyrill said:

Newcastle is al veilig en Everton spelen we thuis. Hebben gewoon prima nog in eigen hand. En ook Spurs heeft genoeg punten laten liggen, meer zelfs nog. En niemand die ik ken en spreek, Arsenal fan is roept überhaupt we CL ingaan, laat staan al twee maanden. Dus dat is al je rijnste onzin @Azpi

Hoor je dan niet wat ze zingen in het stadion? Ze zingen het letterlijk 

We’ve got Super Mik Arteta,

He knows exactly what we need,

Kieran at the back, Gabi in attack,

Arsenal on the way to Champions League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Azpi:

Hoor je dan niet wat ze zingen in het stadion? Ze zingen het letterlijk 

We’ve got Super Mik Arteta,

He knows exactly what we need,

Kieran at the back, Gabi in attack,

Arsenal on the way to Champions League.

On the way Ja. Wat ook zo is, betekent niet iedereen zegt echt GAAT gebeuren. Hebben nog steeds in eigenhand. Als Spurs van Burnley wint en je verliest bij Newcastle is gedaan is. Maar goed bij United hadden ze ook over CL, die gaan sowieso niet meer halen. 

Je kan/ik ga het ook omkeren Azpi. Na 3 duels stond Arsenal stijf onderaan. Nu zijn we tot vrij recent zelfs jouw Chelsea op 1 punt genaderd en stonden we bijna 3e. Feit is het is de PL. Spurs sinds 2019 geen CL meer wij sinds 2016. Elk duel in de PL kan zowel in praktijk als theorie heel moeilijk zijn. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Mansveld said:

Met een budget en team als City worden Peppi en Kokki ook kampioen. Het is keihard falen als je dat niet wordt.

Man Utd heeft meer uitgegeven over de laatste 10 jaar en staan 6e. Geld is ook niet alles 

rode kaart everton met 1-0 voorsprong, interessant 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Schotland eindigde het seizoen van Arbroath in mineur, ze hebben vrijwel het hele jaar als semi-profclub 1e en 2e gestaan, maar verloren de play-off van Inverness Caledonian Thistle. Inverness speelt nu tegen St. Johnstone om een plek in de Schotse Premier League.

Arbroath blijft dus in de Championship, en krijgt daar volgend seizoen nog twee semi-profclubs bij, Queens Park en Cove Rangers. Cove wil wel voor full prof gaan, maar ze zijn het nog niet.

Zo zie je dus dat je helemaal niet met verplichte full profs hoeft te werken om succesvol te zijn. De VVCS in Nederland houdt nog altijd de poot stijf wat dat betreft en dus is er nog altijd geen open systeem in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites