Miz Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 1 minuut geleden zei aron24: Enige speler die hij meeneemt, is Timber, gok ik zo. Je wil daar als nieuwe coach nog meer groepjesvorming voorkomen, lijkt mij. Is die goed genoeg voor de Prem ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 15 minuten geleden zei Miz: Is die goed genoeg voor de Prem ja? Beter dan een groot gedeelte van verdedigers die ze daarachter hebben lopen, is hij denk ik wel. Of hij goed genoeg is tegen de echte toppers, zou natuurlijk moeten blijken. Dat kun je op voorhand natuurlijk nooit volledig zeggen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat Ten Hag hem mee wil nemen. Dus het juiste antwoord op deze vraag zou zijn: Als Ten Hag hem goed genoeg acht voor de Premier League, zie ik hem Timber meenemen. Ik zie andere Ajax-spelers daar niet zo snel naartoe gaan. Vooral omdat aanvallers natuurlijk vrij overbodig zijn bij Man U (die hebben ze eigenlijk in overvloed). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Aanvallers zijn er in overvloed, maar goeie aanvallers? Je hebt Ronaldo en Cavani, maar dat zijn niet meteen wissels op de toekomst natuurlijk. Beide zijn 35 of ouder, die gaan het geen twee seizoenen meer trekken. Dan heb je met Greenwood nog eentje die persona non grata geworden is. Dan hou je eigenlijk enkel Rashford over die kan inzetten als spits. Elanga heeft potentieel maar zich nog bewijzen. Over Timber dan, die zal allicht wel beter zijn dan Jones en Maguire. Lindelöf, Bailly en vooral Varane lopen er ook nog rond, niet dat hij niet beter zou kunnen zijn dan die eerste twee, maar er loopt mijn inziens meer individuele kwaliteit centraal achteraan dan in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 ManU heeft wel echt een rechtsvoor nodig, zou niet gek zijn als het een linkspoot zou zijn. Dembele en Raphinha zijn ook al vaak genoemd, wie weet komt Antony daar nog bij. Een nieuwe spits zou ook kunnen. Cavani mag sowieso weg en wie weet Ronaldo ook. Die Nuñez noemen ze al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 24 minuten geleden zei Miz: Aanvallers zijn er in overvloed, maar goeie aanvallers? Je hebt Ronaldo en Cavani, maar dat zijn niet meteen wissels op de toekomst natuurlijk. Beide zijn 35 of ouder, die gaan het geen twee seizoenen meer trekken. Dan heb je met Greenwood nog eentje die persona non grata geworden is. Dan hou je eigenlijk enkel Rashford over die kan inzetten als spits. Elanga heeft potentieel maar zich nog bewijzen. Over Timber dan, die zal allicht wel beter zijn dan Jones en Maguire. Lindelöf, Bailly en vooral Varane lopen er ook nog rond, niet dat hij niet beter zou kunnen zijn dan die eerste twee, maar er loopt mijn inziens meer individuele kwaliteit centraal achteraan dan in de spits. Je vergeet even Martial die ook terug komt. In de jeugd lopen ook nog wat talenten rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 1 minuut geleden zei delichris: Je vergeet even Martial die ook terug komt. In de jeugd lopen ook nog wat talenten rond. Martial is natuurlijk niet verhuurd aan Sevilla om daar ervaring op te doen en sterker terug te komen naar ManUtd. Die is gewoon niet goed genoeg en zal vertrekken in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 2 minuten geleden zei delichris: Je vergeet even Martial die ook terug komt. In de jeugd lopen ook nog wat talenten rond. Je denkt toch niet dat die nog een kans gaat krijgen? Die heeft het verkorven hoor. Is trouwens ook meer een flank dan een spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 @La Pulga Hij kwam niet aan spelen toe en het zou mij niets verbazen als hij onder Ten Hag weer tot bloei komt. @Miz Hij heeft onder van Gaal juist vaak in de spits gestaan en deed het goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Klopt, maar hij is van nature een flankspeler. Je kan altijd een goed seizoen hebben op een andere positie, maar hij is niet de goalgetter die ze bij United nodig hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van Martial maar bij United heeft die niets meer te zoeken. De perceptie heeft hij tegen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Klopt, maar je kan hem wel gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 4 minuten geleden zei delichris: @La Pulga Hij kwam niet aan spelen toe en het zou mij niets verbazen als hij onder Ten Hag weer tot bloei komt. @Miz Hij heeft onder van Gaal juist vaak in de spits gestaan en deed het goed hoor. Dat zou mij wel verbazen, bij Sevilla is het al helemaal niks. Maar ik laat mij graag verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Timber is sowieso goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Martial is drie keer niks nee, kan mij niet voorstellen dat die weer een nieuwe kans krijgt. 3 minuten geleden zei cimbomcu: Timber is sowieso goed genoeg. Moet wel een lange gast naast hem hebben staan. Zelfs al is de intentie en de speelstijl van Ten Hag hetzelfde, bij ManU ga je de komende jaren een stuk meer in de eigen zestien staan dan bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 27 minuten geleden zei Socrates: Martial is drie keer niks nee, kan mij niet voorstellen dat die weer een nieuwe kans krijgt. Moet wel een lange gast naast hem hebben staan. Zelfs al is de intentie en de speelstijl van Ten Hag hetzelfde, bij ManU ga je de komende jaren een stuk meer in de eigen zestien staan dan bij Ajax. Weet niet of je juist een lange gast nodig heb of juist een snelle. Of een type Kante voor hem. Timber heeft natuurlijk de intentie om mee naar voor te sprinten en lekker mee te voetballen op de helft van de tegenstander. Zoals jij zegt komt hij in Engeland wat vaker in zijn eigen 16 en daar lijkt mij niet dat de krachten van Timber liggen. Verder heeft dit United echt geen tijd om te kijken hoe een verdediger zich ontwikkeld maar moet er eentje gelijk kunnen staan, ze kunnen beter voor een ervaren kracht gaan waarvan ik er niet eentje gelijk kan opnoemen. Ter vergelijking, Konate kan zich nu prima ontwikkelen bij Liverpool omdat zij ook nog een Joe Gomez, Matip en Virgil hebben. Timber moet gelijk 50 wedstrijden kunnen voetballen en tegen de druk aankunnen, het valt nog te zien of hij dat aankan. Zo'n speler moet je lekker een jaartje aan het Engelse voetbal laten wennen en die kan beter bij een City gaan voetballen waar hij rustiger klaargestoomd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Mwa, dan onderschat je hoe sterk Timber verdedigend is. Voor kopkracht moet je misschien wel een langer iemand naast je hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Moet echt zien wie ze gaan halen. Enige speler waarvan ik het jammer zou vinden is Nunez. Dat vind ik nou een geweldenaar. Zullen vooral op zoek gaan naar middenvelders denk ik. Iets in mij zegt dat ze Inter gaan leeg kopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 1 uur geleden zei delichris: Wat een gezeik joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Timber is sowieso goed genoeg. Viel volledig door de mand in de CL. Daarmee zeg ik niet dat 'ie niet goed genoeg is, maar ik vind het ook te prematuur om te zeggen dat 'ie "sowieso goed genoeg is". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Harry Maguire and his family have received a bomb threat to their home in the last 24 hours, according to multiple reports Idioten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Weet niet of je juist een lange gast nodig heb of juist een snelle. Of een type Kante voor hem. Timber heeft natuurlijk de intentie om mee naar voor te sprinten en lekker mee te voetballen op de helft van de tegenstander. Zoals jij zegt komt hij in Engeland wat vaker in zijn eigen 16 en daar lijkt mij niet dat de krachten van Timber liggen. Verder heeft dit United echt geen tijd om te kijken hoe een verdediger zich ontwikkeld maar moet er eentje gelijk kunnen staan, ze kunnen beter voor een ervaren kracht gaan waarvan ik er niet eentje gelijk kan opnoemen. Ter vergelijking, Konate kan zich nu prima ontwikkelen bij Liverpool omdat zij ook nog een Joe Gomez, Matip en Virgil hebben. Timber moet gelijk 50 wedstrijden kunnen voetballen en tegen de druk aankunnen, het valt nog te zien of hij dat aankan. Zo'n speler moet je lekker een jaartje aan het Engelse voetbal laten wennen en die kan beter bij een City gaan voetballen waar hij rustiger klaargestoomd wordt. Timber is zelf al snel. Naar voren rennen en lekker gaan aanvallen moet hij juist mee kappen. Gewoon een lange mandekker (Varane/Lindelöf) naast hem en zelf diepgaande aanvallers opvangen met z'n snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Ik ben best een grote fan van Timber, maar in de absolute top zie ik hem momenteel enkel in een 3 mans verdediging. Op het niveau Ajax kan het ook in een 4-mans verdediging, maar het blijft toch kwetsbaar, oa door zijn runs naar voren. Hij zal dat beter moeten leren timen. Wel benieuwd hoe Ten Hag het gaat doen in Manchester. Toch een speciale situatie waar hij in terecht komt met Ragnick die nu trainer is (en met de huidige resultaten misschien al wat krediet verspeelt) en straks de technische leiding heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 16 uur geleden zei Bolderbast: Viel volledig door de mand in de CL. Daarmee zeg ik niet dat 'ie niet goed genoeg is, maar ik vind het ook te prematuur om te zeggen dat 'ie "sowieso goed genoeg is". Hoe kom je erbij dat hij volledig door de mand viel? Speelde een fantastische groepfase tegen onder andere Haland. En ik weet nou niet of Benfica zijn ''probleem was'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 13 minuten geleden zei cimbomcu: Hoe kom je erbij dat hij volledig door de mand viel? Speelde een fantastische groepfase tegen onder andere Haland. En ik weet nou niet of Benfica zijn ''probleem was'' Oh had het over de twee wedstrijden tegen Benfica. Veel beginnersfoutjes. Met name dat domme gesprint naar voren waar ook een doelpunt uitkwam. Vond hem ook niet vrij uitgaan bij die blunder van Onana bij dat cornerdoelpunt. Ik vind het wat te jeugdig overkomen en dus ook om te concluderen dat 'ie klaar is voor de grote mannen van de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Eens, ik vind het ook te veel gevraagd als Timber opeens dit ManUtd moet gaan redden van hun defensieve zorgen. Ze doen er goed aan om te informeren bij Araujo, iets wat ik zeker niet hoop. Die heeft nog steeds geen contract getekend bij Barcelona en is echt wel over te halen voor een goed salaris. ook zou Dembele niet misstaan op de flanken, die is transfervrij over 2 maanden maar vraagt wel veel salaris. als Barcelona fan hoop ik het uiteraard niet maar het zou ManUtd zeker versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten