Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Kyrill:

Ik sluit het niet uit nee met hoeveel geluk ze dit seizoen al hebben gehad ;)

Haha

Zelf ga ik zo United-Brentford kijken ik hoop oprecht dat United wint, want ik ben niet bang dat ze boven Arsenal gaan eindigen.

En hoe, typisch United manier!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

Bizar zeg, had het totaal niet verwacht nu pas 1e keer is. Dacht veel vaker gezien die ene CL finale, al helemaal al. 

https://www.goal.com/en/news/what-is-fergie-time-manchester-uniteds-history-of-late-goals/iqs4qho529891hykg171hhtbc

Was dus vaak dat ze van een gelijkspel overwinning maakten in de "Fergie time". 

Die CL finale was idd wel met een achterstand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een grof schandaal dat City zometeen nog met 11 beging aan de tweede helft. Dit zou gewoon twee keer rood moeten/kunnen zijn. Er is echt iets goed mis met die arbitrage daar in Engeland. Elke week is het weer raak daar.

Je weet ook gewoon dat Jorginho zometeen een hele softe tweede geel gaat krijgen:D

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

:mrgy:

1 uur geleden zei Bogatyr:

Denk aan je tikker Karel. Proficiat!

57 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Kyrill Je zou bijna denken dat je voor Arsenal bent joh :checkit:

52 minuten geleden zei Keeza:

Heerlijk!!!

Nee maar serieus, was van beide kanten niet denderend, amper schoten op doel. Kovacic die in eerste helft rood had moeten hebben. Raya die normaal blijkbaar zo goed is met passing, ging in eerste helft al 3-4x de fout in. Rico Lewis zijn goal normaal allicht geteld had. Declan Rice was geweldig zat overal tussen, vooral zo blij voor het eerst sinds 2015 van City gewonnen in de Premier League, voor het eerst ooit onder Arteta. Ben gelijk in Arsenal trainingspak naar plaatselijke kroeg gegaan en bel geluid voor een rondje. Erna zelf ook twee rondjes gekregen. 

@Bogatyr Ik heb dat gegoogled zelfs met Vlaams /Belgisch erbij, enige wat ik krijg is tikker van tikkertje. Ben oprecht benieuwd, ik gok hersenen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Nee maar serieus, was van beide kanten niet denderend, amper schoten op doel. Kovacic die in eerste helft rood had moeten hebben. Raya die normaal blijkbaar zo goed is met passing, ging in eerste helft al 3-4x de fout in. Rico Lewis zijn goal normaal allicht geteld had. Declan Rice was geweldig zat overal tussen, vooral zo blij voor het eerst sinds 2015 van City gewonnen in de Premier League, voor het eerst ooit onder Arteta. Ben gelijk in Arsenal trainingspak naar plaatselijke kroeg gegaan en bel geluid voor een rondje. Erna zelf ook twee rondjes gekregen. 

@Bogatyr Ik heb dat gegoogled zelfs met Vlaams /Belgisch erbij, enige wat ik krijg is tikker van tikkertje. Ben oprecht benieuwd, ik gok hersenen? 

Denk aan je tikker wilt hetzelfde zeggen als denk aan je hart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kyrill:

Bizarre gok wel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Aaron21:

Bizarre gok wel. 

1)Ik heb het uitgebreid gegoogled kwam totaal niks naar voren laat staan over het hart. 

2)Vlaamse taal en betekenissen is heel anders dan Nederlandse taal 

3)Is en was een zondag ben ik nooit scherp zelfs nu ik niet meer drink. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites