cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Mooi voor Erik, wel zie ik iets teveel positiviteit overal. Het was voetballend echt niet geweldig, ook van Liverpool niet. Dit was een duidelijke pot die ze hebben gewonnen op basis van vechten, strijd leveren en druk zetten. Dat wordt uit bij een Southampton weer anders, maar goed wel mooi dat hij heeft gewonnen. Nu afblijven van Antony en zo doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Eindelijk een goed United gezien sinds een hele lange tijd. Ik hoop wel dat ze dit nu vol gaan houden. Iedereen vocht voor elke meter. Nu nog die Glazers eruit en mijn week is helemaal goed geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 9 uur geleden zei Acquafresca: Matip, Konate, Thiago, Nunez en Jota zijn geblesseerd. Probleem is veel groter dan Mane. En ja, een top middenvelder is al jaren de reden dat Liverpool net niet haalt. Mane was de eerste maanden waardeloos vorig seizoen. Het is een beetje populariteit gelul dat Liverpool Mane mist. Nee 5 basisspelers worden gemist. Dat middenveld gisteren, pffff. Elliot (ik zie het nog niet) - Hendo - Milner. Niet best. Wel heerlijk voor Ten Hag. Nu op naar zaterdag tegen Southampton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Nou Klopp is gisteren aardig los gegaan. Had kritiek op hoe VVD verdedigde bij de 1-0. Keita die blijkbaar uit het niks geblesseerd raakt. En dat hij blijkbaar meerdere keren heeft aangegeven dat ie een middenvelder nodig heeft. Eerste keer dat ik hem zo kritisch zie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Mooi voor Erik, wel zie ik iets teveel positiviteit overal. Het was voetballend echt niet geweldig, ook van Liverpool niet. Dit was een duidelijke pot die ze hebben gewonnen op basis van vechten, strijd leveren en druk zetten. Dat wordt uit bij een Southampton weer anders, maar goed wel mooi dat hij heeft gewonnen. Nu afblijven van Antony en zo doorgaan. Doorpakken en meenemen. Bedragen wat Haggie neerlegt voor spelers is abnormaal. Profiteren nu het nog kan. Verder met je eens. Wedstrijd hield niet over. United was de bal veel te snel kwijt. Wel veel dreiging in de omschakeling met de snelle voorhoede. Wat dat betreft ben ik erg benieuwd als United komend weekend zelf het spel weer moet maken. Middenveld van Liverpool kom je gewoon niet met weg. Terecht dat je kopje onder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Ze hadden idd juist wedstrijdplan om Liverpool te verslaan. Maar zo kunnen ze niet tegen de kleinere clubs spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 11 uur geleden zei Acquafresca: Matip, Konate, Thiago, Nunez en Jota zijn geblesseerd. Probleem is veel groter dan Mane. En ja, een top middenvelder is al jaren de reden dat Liverpool net niet haalt. Mane was de eerste maanden waardeloos vorig seizoen. Het is een beetje populariteit gelul dat Liverpool Mane mist. Nee 5 basisspelers worden gemist. Geschorst hoor. Hij was niet geblesseerd of hij moet een bult op zijn kop hebben na die kopstoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Een zwaluw maakt nog geen zomer. In principe is het natuurlijk een super eigenwijze trainer. Hoe kan het dat elke boerenlul op dit forum (ik bedoel dit algemeen, niet specifiek) zich kan bedenken dat Varane en Martinez een prima duo is maar dat hij dit pas na 2 wedstrijden doet? net als beginnen met Fredtsj en McTominay. Super nice wel dat Malacia het laat zien (ook hiervoor geldt, 1 zwaluw maakt geen zomer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Chelsea bereid een bod van 95 miljoen op Leao voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 (bewerkt) Wat is nu precies het doel van Tuchel' stysteem? En waarom Leao? Ik heb nooit begrepen wat hij nu precies als ideale speelstijl voor ogen ziet. Wel veel intensiteit op de flanken. Ik heb altijd het idee gehad dat Chelsea veel beter speelt onder Tuchel met Lukaku (als ideale spits) in de punt met opkomende flanken. In een soort van 343. Las ook dat ze aanvallen in een 433 maar verdedigen in een 352. 23 augustus 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Ik denk dat ze Leao als een spits willen binnenhalen. Lijkt me niet dat ze afstappen van 5 mans verdediging(/middenveld). Dan blijft er weinig over. Bovendien hebben ze Sterling nog maar net gehaald. Nou Liverpool in actie voor Paredes blijkbaar. Eerst zien dan geloven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 (bewerkt) 1 hour ago, Sanel said: Wat is nu precies het doel van Tuchel' stysteem? En waarom Leao? Ik heb nooit begrepen wat hij nu precies als ideale speelstijl voor ogen ziet. Wel veel intensiteit op de flanken. Ik heb altijd het idee gehad dat Chelsea veel beter speelt onder Tuchel met Lukaku (als ideale spits) in de punt met opkomende flanken. In een soort van 343. Las ook dat ze aanvallen in een 433 maar verdedigen in een 352. begin van de wedstrijd 5-3-2 verdedigend 4-2-2-2 in balbezit en RLC veranderd van een verdediger in een middenvelder na aanpassing van TT 3-4-3 in balbezit (dit is hoe we meestal spelen) vaak tegen tegenstanders die terugzakken is het meer een 3-2-5 opstelling in balbezit met wingbacks die heel hoog staan of zelfs 2-3-5 met een van de 3 centrale verdedigers die doorschuiven naar het middenveld. Het grootste probleem bij Chelsea momenteel is dat er vrij weinig creativiteit in zit en dat het allemaal voorspelbaar en steriel is. En als we dan eens een kans krijgen zijn we niet klinisch genoeg. De spelers waar we mee gelinkt worden zijn dan ook spelers die onvoorspelbaar zijn (Gordon en Leao). 23 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 (bewerkt) In de laatste analyse, als bij Sterling en Havertz een Mitrovic tussen staat ipv Mount heeft die verdediging een probleem. Laat staan als Havertz en Sterling naar buiten trekken in die half space bij de buitenste centrale. Mount loopt daar voor niets. Ik heb die 3 centrale verdedigers systemen nooit begrepen, niet zo gek dat ze weinig scoren als je die laatste analyse ziet. Ze moeten die voorste 3 of 2 meer dienen, Sterling is beter met een spits om hem heen zodat 'ie kan lopen joh. 23 augustus 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 (bewerkt) 24 minutes ago, Sanel said: In de laatste analyse, als bij Sterling en Havertz een Mitrovic tussen staat ipv Mount heeft die verdediging een probleem. Laat staan als Havertz en Sterling naar buiten trekken in die half space bij de buitenste centrale. Mount loopt daar voor niets. Ik heb die 3 centrale verdedigers systemen nooit begrepen, niet zo gek dat ze weinig scoren als je die laatste analyse ziet. Ze moeten die voorste 3 of 2 meer dienen, Sterling is beter met een spits om hem heen zodat 'ie kan lopen joh. Chelsea is wel super frustrerend. Je weet nooit wat je kan verwachten. Elk seizoen weer zitten er wedstrijden tussen zoals die tegen Leeds. Vorig seizoen ook tegen West Brom 2-5 in totaal 8 goals tegen gekregen tegen West Brom in dat jaar. Dan krijg je 8 goals tegen tegen West Brom en speel je 2 finales tegen Liverpool zonder een goal tegen te krijgen. 23 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Eddie Howe krijgt dan toch zijn aanvaller. Isak naar Newcastle naar alle waarschijnlijkheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 32 minutes ago, rich ruzzian said: Eddie Howe krijgt dan toch zijn aanvaller. Isak naar Newcastle naar alle waarschijnlijkheid Een fitte Callum Wilson is beter dan Isak. Alleen blijft die nooit lang fit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 4 minuten geleden zei Azpi: Een fitte Callum Wilson is beter dan Isak. Alleen blijft die nooit lang fit En dus heb je een 2de goede spits nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Dus Memphis waarschijnlijk terug naar United. Hij is zeker welkom. Zeker als je gaat spelen zoals afgelopen maandag. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1043789/plottwist-in-memphis-soap-ten-hag-stuurt-united-leiding-aan-in-terugkeer.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Gaat in ieder geval niet zoveel knaken kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ronaldo weg en Memphis weer terug naar #7. Shirtje incoming hoor dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ik denk dat ronaldo wegdoen het beste is wat we nu kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Inderdaad en het zou me niet verbazen als het nog gaat gebeuren ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ja leuk. Geen snelheid/diepte, vaak te laat in de pressing en een hoop balverlies. Maar goed, allang blij dat hij dan weg blijft bij Juve. Wel een beetje lullig naar Rashford en Martial als Antony ook nog komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zo lullig is het niet. Je kan niet een heel seizoen met deze jongens voorin spelen. Er zal veel gerouleerd gaan worden. Martial wordt als spits gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten