Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Mooi voor Erik, wel zie ik iets teveel positiviteit overal. Het was voetballend echt niet geweldig, ook van Liverpool niet. Dit was een duidelijke pot die ze hebben gewonnen op basis van vechten, strijd leveren en druk zetten. Dat wordt uit bij een Southampton weer anders, maar goed wel mooi dat hij heeft gewonnen. Nu afblijven van Antony en zo doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Acquafresca:

Matip, Konate, Thiago, Nunez en Jota zijn geblesseerd. Probleem is veel groter dan Mane. En ja, een top middenvelder is al jaren de reden dat Liverpool net niet haalt. Mane was de eerste maanden waardeloos vorig seizoen. Het is een beetje populariteit gelul dat Liverpool Mane mist. Nee 5 basisspelers worden gemist. 

Dat middenveld gisteren, pffff. Elliot (ik zie het nog niet) - Hendo - Milner. Niet best. :cab:

Wel heerlijk voor Ten Hag. Nu op naar zaterdag tegen Southampton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Mooi voor Erik, wel zie ik iets teveel positiviteit overal. Het was voetballend echt niet geweldig, ook van Liverpool niet. Dit was een duidelijke pot die ze hebben gewonnen op basis van vechten, strijd leveren en druk zetten. Dat wordt uit bij een Southampton weer anders, maar goed wel mooi dat hij heeft gewonnen. Nu afblijven van Antony en zo doorgaan.

Doorpakken en meenemen. Bedragen wat Haggie neerlegt voor spelers is abnormaal. Profiteren nu het nog kan.

Verder met je eens. Wedstrijd hield niet over. United was de bal veel te snel kwijt. Wel veel dreiging in de omschakeling met de snelle voorhoede. Wat dat betreft ben ik erg benieuwd als United komend weekend zelf het spel weer moet maken.

Middenveld van Liverpool kom je gewoon niet met weg. Terecht dat je kopje onder gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Acquafresca:

Matip, Konate, Thiago, Nunez en Jota zijn geblesseerd. Probleem is veel groter dan Mane. En ja, een top middenvelder is al jaren de reden dat Liverpool net niet haalt. Mane was de eerste maanden waardeloos vorig seizoen. Het is een beetje populariteit gelul dat Liverpool Mane mist. Nee 5 basisspelers worden gemist. 

Geschorst hoor. Hij was niet geblesseerd of hij moet een bult op zijn kop hebben na die kopstoot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een zwaluw maakt nog geen zomer. In principe is het natuurlijk een super eigenwijze trainer. Hoe kan het dat elke boerenlul op dit forum (ik bedoel dit algemeen, niet specifiek) zich kan bedenken dat Varane en Martinez een prima duo is maar dat hij dit pas na 2 wedstrijden doet? net als beginnen met Fredtsj en McTominay. Super nice wel dat Malacia het laat zien (ook hiervoor geldt, 1 zwaluw maakt geen zomer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nu precies het doel van Tuchel' stysteem? En waarom Leao? Ik heb nooit begrepen wat hij nu precies als ideale speelstijl voor ogen ziet. Wel veel intensiteit op de flanken. Ik heb altijd het idee gehad dat Chelsea veel beter speelt onder Tuchel met Lukaku (als ideale spits) in de punt met opkomende flanken. In een soort van 343. Las ook dat ze aanvallen in een 433 maar verdedigen in een 352.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Sanel said:

Wat is nu precies het doel van Tuchel' stysteem? En waarom Leao? Ik heb nooit begrepen wat hij nu precies als ideale speelstijl voor ogen ziet. Wel veel intensiteit op de flanken. Ik heb altijd het idee gehad dat Chelsea veel beter speelt onder Tuchel met Lukaku (als ideale spits) in de punt met opkomende flanken. In een soort van 343. Las ook dat ze aanvallen in een 433 maar verdedigen in een 352.

begin van de wedstrijd 5-3-2 verdedigend

image.thumb.png.158000a2001b50059449b87ad4f2c0e9.png

4-2-2-2 in balbezit en RLC veranderd van een verdediger in een middenvelder

image.thumb.png.0d97d8defa9af88d2e27ecdd1753b881.png

na aanpassing van TT 3-4-3 in balbezit  (dit is hoe we meestal spelen)

image.thumb.png.bc3ad86f8479dada095e82735fca5dba.png

vaak tegen tegenstanders die terugzakken is het meer een 3-2-5 opstelling in balbezit met wingbacks die heel hoog staan of zelfs 2-3-5 met een van de 3 centrale verdedigers die doorschuiven naar het middenveld. 

Het grootste probleem bij Chelsea momenteel is dat er vrij weinig creativiteit in zit en dat het allemaal voorspelbaar en steriel is. En als we dan eens een kans krijgen zijn we niet klinisch genoeg.:nono: De spelers waar we mee gelinkt worden zijn dan ook spelers die onvoorspelbaar zijn (Gordon en Leao).

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de laatste analyse, als bij Sterling en Havertz een Mitrovic tussen staat ipv Mount heeft die verdediging een probleem. Laat staan als Havertz en Sterling naar buiten trekken in die half space bij de buitenste centrale. Mount loopt daar voor niets. Ik heb die 3 centrale verdedigers systemen nooit begrepen, niet zo gek dat ze weinig scoren als je die laatste analyse ziet.

Ze moeten die voorste 3 of 2 meer dienen, Sterling is beter met een spits om hem heen zodat 'ie kan lopen joh.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minutes ago, Sanel said:

In de laatste analyse, als bij Sterling en Havertz een Mitrovic tussen staat ipv Mount heeft die verdediging een probleem. Laat staan als Havertz en Sterling naar buiten trekken in die half space bij de buitenste centrale. Mount loopt daar voor niets. Ik heb die 3 centrale verdedigers systemen nooit begrepen, niet zo gek dat ze weinig scoren als je die laatste analyse ziet.

Ze moeten die voorste 3 of 2 meer dienen, Sterling is beter met een spits om hem heen zodat 'ie kan lopen joh.

Chelsea is wel super frustrerend. Je weet nooit wat je kan verwachten. Elk seizoen weer zitten er wedstrijden tussen zoals die tegen Leeds. Vorig seizoen ook tegen West Brom:nono: 2-5 in totaal 8 goals tegen gekregen tegen West Brom in dat jaar. Dan krijg je 8 goals tegen tegen West Brom en speel je 2 finales tegen Liverpool zonder een goal tegen te krijgen.

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites