Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Vergelijking met Maximim is per sé niet juist. Maar er zijn al zoveel voorbeelden van spelers die excelleerden in de Eredivisie en tekort komen voor de PL. Nu zeg ik niet dat Anthony tekort komt, maar om met 100% zekerheid te zeggen dat hij gaat slagen in de PL en vanaf minuut één dit Man Utd aan de hand neemt durf ik te betwijfelen. 

Eens hoor. Is altijd afwachten. Denk ook niet dat Antony United's verlosser zal zijn, de voorhoede is het probleem niet vind ik. Zou eerder kijken naar vervangers voor McFred, een keeper (bizar dat ze Henderson verkocht hebben) en een rechtsback.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Acquafresca:

Ze hebben Tchouameni en Valverde. Daarnaast wilt Bernardo Silva blijkbaar een nieuwe uitdaging. Ik denk dat je dan cirkel rond hebt.

Die gaat eerder naar Barca en is geen vergelijkbare speler. RM zal nog wel een vervanger willen halen, denk ik.

31 minuten geleden zei Azpi:

Hij is een beetje zoals Saint-Maximin. Leuke acties en leuk om te zien maar kan hij meer eindproduct produceren dan hem? Ik denk ook niet dat Anthony fysiek sterk genoeg is voor de PL. Hazard was ook klein maar die was verassend sterk aan de bal. 

Fysiek sterk genoeg? Er zijn zat goede spelers in de PL (nu en vroeger) die fysiek niet veel voorstellen maar toch goed waren, zeker buitenspelers. Altijd een beetje een dooddoener hier. Belangrijker is je balans en handelingssnelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raya (Brentford)

Lamptey (Brighton) - Varane - Martinez  - James Justin (Leicester)

James Ward-Prowse (Southampton) - Tielemans (Leicester)

Olise (C. Palace)    Eriksen    Pulisic/ Hudson-Odoi (Chelsea huur met optie tot koop)

Ivan Toney (Brentford)

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ddg

Dalot - Varane - Pau Torres - Lodi

Casemiro (lijkt toch echt te gebeuren)

Bellingham/Tielemans - Fernandes/Eriksen

Sancho - Ronaldo - Leao/Diaby

Ik twijfel alleen of Leao realistisch is. Bellingham is bijna eind contract. Als je met 80 miljoen komt, accepteert Dortmund dat per direct. Als je Leao niet haalt ben je er met 200(?) mil. Met wat spelersruil, kost het je wss rond 150.

Leao moet blijkbaar 150 mil kosten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sanel:

@Socrates Met onbeperkt budget, welke posities zou je versterken en wie zou je halen naar Man Utd? Zou je vooral binnenlandse transfers doen (bijv. Declan Rice), of op andere posities ook een Tsygankov halen?

Onbeperkt budget? Nou, goh, dan kan alles dus. Dan zou ik voor elke positie minus CAM en LW iemand halen.

Beginnen met Frenkie want mijn god wat heb je noodzaak aan een middenvelder die zich comfortabel voelt en onder de druk uit kan spelen. Als Ten Hag leuk wil gaan doen met inverted backjes - wat 'ie eigenlijk niet moet gaan doen - zou ik lekker Kimmich halen voor op rechtsachter. Dan wil je misschien nog iemand die defensieve taken op het middenveld kan uitvoeren zonder daarbij te struikelen bij elke balaanname. Een Merino of Neves ofzo.

Voorin een goede vleugelspeler die met wat creativiteit, durf en gogme wat leven in de brouwerij krijgt. Antony kan. Nkunku, Sané, Diaby; zulke types. Maar goed, dit is net een onrealistische FM-carriére zo.

1 uur geleden zei Aaron21:

maak eens een opstelling voor United met realistische, haalbare targets op de huidige markt en spelers die er al zijn uiteraard (in het systeem van Ten Hag). @Socrates

Ja, ik weet niet exact wat er allemaal realistisch is en wat niet, hè. Maar zoiets:

De Gea; Dalot, Varane, Martinez, Malacia; Casemiro, Frenkie; Antony, Bruno/Eriksen/Donny (vorm), Sancho/Rashford/Bruno (vorm + balans); Lautaro/Félix/André Silva/Martial/Rashford.

Ja, spits geen idee. Double pivot met Casemiro en Frenkie zou wel heel veel doen. Minder druk op je defensie, beter opbouwen, onder druk uit kunnen spelen etc.

Zonder Frenkie zou ik Casemiro als zes met twee van Bruno/Eriksen/Donny ervoor. Dan heb je in elk geval een redelijke stofzuiger en altijd twee gasten die kunnen voetballen.

Op dit moment zou ik overigens kiezen voor het duo Eriksen (spelmaker) en Donny (B2B). Bruno is echt al een tijdje ondermaats helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Socrates:

Een Merino of Neves ofzo.

Neves van Wolves bedoel je? Dat zou een zeer logische aankoop zijn. Betaal je alleen minstens 80-90 miljoen voor vrees ik. Stel United heeft nog 200 miljoen en je kunt dat investeren in Neves + Frenkie (die vervolgens ook nog eens willen) dan ben je best wel al een heel eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Realistisch, maar budget nodig

Nubel

Pavard - Varane - Martinez - Gaya

Frenkie de Jong - Bruno Fernandes

Sancho - Nkunku - Rashford

Cristiano Ronaldo

Tevens ook polsen bij Rice, Tsygankov en Szoboszlai. Zou Mitrovic ook asap wegkapen bij Fulham. In dit team zou Rashford boven zichzelf moeten uitstijgen, lijkt me aannemelijk dat je met dit team continu de bal hebt waardoor Rashford weinig ruimte krijgt. Daarom zou een andere winger proberen. Sowieso ook weinig voorzetten van hem heb ik het idee.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sanel:

Nubel

Cristiano Ronaldo

Tevens ook polsen bij Rice, Tsygankov en Szoboszlai. Zou Mitrovic ook asap wegkapen bij Fulham. In dit team zou Rashford boven zichzelf moeten uitstijgen, lijkt me aannemelijk dat je met dit team continu de bal hebt waardoor Rashford weinig ruimte krijgt. Daarom zou een andere winger proberen. Sowieso ook weinig voorzetten van hem heb ik het idee.

Denk dat je voor dit elftal 400-500 miljoen nodig hebt :D. Wat niets af doet aan de namen. Zijn goede suggesties.

Cristiano moet je gewoon zo snel mogelijk verkopen. Maar dat zal waarschijnlijk onmogelijk zijn. Die Nübel is toch helemaal niet zo’n goede keeper? Die lijkt me niet beter dan De Gea.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sanel:

Nubel

Cristiano Ronaldo

Vind het überhaupt een wonder dat Tsygankov nog bij Kiev speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Michaelinho*:

Denk dat je voor dit elftal 400-500 miljoen nodig hebt . Wat niets af doet aan de namen. Zijn goede suggesties.

Cristiano moet je gewoon zo snel mogelijk verkopen. Maar dat zal waarschijnlijk onmogelijk zijn. Die Nübel is toch helemaal niet zo’n goede keeper? Die lijkt me niet beter dan De Gea.

Ik heb het idee alsof elke Duitse keeper echt boven iedereen presteren. Sowieso kunnen ze allemaal meevoetballen. Ik heb het wel gezien met De Gea, te veel blunders. Die is geen wereldtop meer en voorbij gestreefd door Unai Simon. Niemand wilde hem ook in Spanje een paar jaar geleden.

Gemiddeld dan. Nubel is natuurlijk niet beter dan Oblak. Maar iemand zoals Ter Stegen zou veel beter passen bij United nu met deze speelstijl.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Sanel:

Ik heb het idee alsof elke Duitse keeper echt boven iedereen presteren. Sowieso kunnen ze allemaal meevoetballen. Ik heb het wel gezien met De Gea, te veel blunders. Die is geen wereldtop meer en voorbij gestreefd door Unai Simon. Niemand wilde hem ook in Spanje een paar jaar geleden.

Gemiddeld dan. Nubel is natuurlijk niet beter dan Oblak. Maar iemand zoals Ter Stegen zou veel beter passen bij United nu met deze speelstijl.

In het geval van De Gea heeft United zichzelf en hem uit de markt gezet door dat idiote salaris. Enige manier om van hem af te komen is hem uit zijn contract te laten lopen. Er is geen gek in de wereld - tenzij een club uit een olie land - die een keeper van het niveau De Gea bijna 400k per week gaat betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe komt United eigenlijk in godsnaam aan al dat geld? Weet dat de TV-gelden extreem hoog liggen in Engeland en dat natuurlijk wereldwijd een bekende club is, maar die salarissen en transfersommen zijn wel echt duizelingwekkend zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei 007mark:

Hoe komt United eigenlijk in godsnaam aan al dat geld? Weet dat de TV-gelden extreem hoog liggen in Engeland en dat natuurlijk wereldwijd een bekende club is, maar die salarissen en transfersommen zijn wel echt duizelingwekkend zeg.

Omdat het één van beste clubs is op commercieel gebied. Dat ze de voetbalkant even volledig vergeten zijn is daarbij een teken aan de wand. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

commercieel gezien jarenlang een van de - zo niet de - grootste club ter wereld geweest. Hebben enorm geprofiteerd van de opmars van de PL. Zij waren op dat moment de aller grootste en meest succesvolle club. Dat heeft doorgewerkt in continenten als Azië en Noord-Amerika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

https://www.consultancy.nl/nieuws/39970/de-30-europese-voetbalclubs-met-de-meeste-omzet#:~:text=Paris Saint-Germain (€556,miljoen) completeren de top 10.

En dan vooral het zinnetje: terwijl Manchester United (€558 miljoen) de vijfde plaats inneemt, zijn laagste positie ooit in de lijst

Zij stonden jaren 1ste of 2de in die lijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Bogatyr said:

Oeps :DW:

400.000 pond+ per week doet dat 

En hij heeft nog nooit in de Europa League gespeeld dus dat is ook een mooie uitdaging 

net zoals varane een beetje op 70% wat voetballen daar en een dik salaris ophalen. Die Varane is ook niet een enorm succes gebleken 

Ben benieuwd als nu al de Man Utd super fans weer stil zijn over de Glazers (wat de hele bedoeling is van deze transfer)

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 hours ago, Michaelinho* said:

Ja leuk dat 'ie er in de Eredivisie 25-30 inschiet dit seizoen. Maar kan me niet voorstellen dat hij in Premier League ook meteen diezelfde dragende speler is. 

Mount (18 jaar oud)

Vitesse Arnhem Vitesse Arnhem 39 14 10 6 - - 2.914

17/18 Play-Offs Conference League Play-Offs Conference League Vitesse Arnhem 3 5 1 2 / - / - 267'
17/18 Eredivisie Eredivisie Vitesse Arnhem 29 9 9 3 / - / - 2.160'

Antony (20 jaar oud)

20/21 Eredivisie Eredivisie Ajax Amsterdam 32 9 8 2 / - / - 1.773'

(21 jaar oud)

21/22 Eredivisie Eredivisie Ajax Amsterdam 23 8 4 3 / 1 / - 1.735'
bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites