Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei cimbomcu:

Dan is dat idd heel kwalijk dat die heeft gespeeld

Klopt, maarja ALS he.. Heb het nergens bevestigd zien staan, of ik moet er overheen kijken.

Ondertussen Liverpool 1-0 achter, wat ze overigens over zichzelf afroepen. Fulham met leuk voetbal, ook mooi dat Tete deze assist gaf. Mitrovic veel gretiger die bal erin te koppen, dan dat TAA gretig is die bal weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Klopt, maarja ALS he.. Heb het nergens bevestigd zien staan, of ik moet er overheen kijken.

Ondertussen Liverpool 1-0 achter, wat ze overigens over zichzelf afroepen. Fulham met leuk voetbal, ook mooi dat Tete deze assist gaf. Mitrovic veel gretiger die bal erin te koppen, dan dat TAA gretig is die bal weg te halen.

Klopt, je hoeft hem niet te veroordelen maar iig uit de luwte halen kan geen kwaad. Zie Promes bij Ajax, die is ook lang verdedigt en gesteund, maar uiteindelijk wordt het een moeilijke zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

Klopt, je hoeft hem niet te veroordelen maar iig uit de luwte halen kan geen kwaad. Zie Promes bij Ajax, die is ook lang verdedigt en gesteund, maar uiteindelijk wordt het een moeilijke zaak.

Eens, maar verschil is wel dat het bij Promes geen geheim meer was dat hij daadwerkelijk betrokken was bij die steekpartij. Van Partey heb ik alleen maar geruchten voorbij horen komen dat hij het eventueel KAN zijn. Dat vind ik wel iets anders. Maar mocht iemand de bevestiging hebben dat het daadwerkelijk Partey was, dan zie ik dat graag en heb ik niks gezegd natuurlijk! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, Jotew said:

TAA is geweldig aanvallend maar verdedigend is hij zeer matig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Eens, maar verschil is wel dat het bij Promes geen geheim meer was dat hij daadwerkelijk betrokken was bij die steekpartij. Van Partey heb ik alleen maar geruchten voorbij horen komen dat hij het eventueel KAN zijn. Dat vind ik wel iets anders. Maar mocht iemand de bevestiging hebben dat het daadwerkelijk Partey was, dan zie ik dat graag en heb ik niks gezegd natuurlijk! :) 

Ik weet het fijne er ook niet van. Wel berichten van Partey uitgelekt zag ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jotew:

Eens, maar verschil is wel dat het bij Promes geen geheim meer was dat hij daadwerkelijk betrokken was bij die steekpartij. Van Partey heb ik alleen maar geruchten voorbij horen komen dat hij het eventueel KAN zijn. Dat vind ik wel iets anders. Maar mocht iemand de bevestiging hebben dat het daadwerkelijk Partey was, dan zie ik dat graag en heb ik niks gezegd natuurlijk!  

Bevestiging is het natuurlijk niet helemaal, maar dit verhaal is toch wel opvallend: https://sportsbrief.com/football/arsenal/20943-woman-accused-ghana-arsenal-football-star-thomas-partey-shares-details-how-happened/

1 minuut geleden zei delichris:

Weten jullie wel dat Thomas Partey niet meer bestaat. Het is Thomas Yakubu hoor.

Nope, dat was een grap blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veruit slechtste wedstrijd van Vvd voor Liverpool. Een echte  #9 kan hem dus toch in verlegenheid brengen. Deed Nunez ookal in CL. 

Verder een heel slechte wedstrijd van Liverpool. Gelukkig is er nog Salah die overal wel iets van maakt. Nunez, Milner en Elliot vielen wel goed in. Nunez is nog te haastig in zijn dingetje. Dan komt het wel goed. Fulham verdiende wel de drie punten. Middenveld blijft een probleem. Al is het nog veelste vroeg. Hoop dat we op den duur Fab -Thiago - Elliot kunnen zien. Gelukkig spelen we over 2 weken tegen United. Dan kan de serie weer beginnen

Tottenham na aardig wat transfers met precies zelfde 11 btw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites