Azpi Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) Wat een mooi stadion is dat toch dat Craven Cottage toch altijd een stuk leuker dan die moderne nieuwe stadions 6 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 42 minuten geleden zei cimbomcu: Leg eens uit? Volgens sommige media was Partey de speler werkzaam in Londen die begin juli opgepakt zou zijn wegens aanranding / verkrachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dan is dat idd heel kwalijk dat die heeft gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1-0 fulham en verdiend spelen prima voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 12 minuten geleden zei cimbomcu: Dan is dat idd heel kwalijk dat die heeft gespeeld Klopt, maarja ALS he.. Heb het nergens bevestigd zien staan, of ik moet er overheen kijken. Ondertussen Liverpool 1-0 achter, wat ze overigens over zichzelf afroepen. Fulham met leuk voetbal, ook mooi dat Tete deze assist gaf. Mitrovic veel gretiger die bal erin te koppen, dan dat TAA gretig is die bal weg te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Klopt, maarja ALS he.. Heb het nergens bevestigd zien staan, of ik moet er overheen kijken. Ondertussen Liverpool 1-0 achter, wat ze overigens over zichzelf afroepen. Fulham met leuk voetbal, ook mooi dat Tete deze assist gaf. Mitrovic veel gretiger die bal erin te koppen, dan dat TAA gretig is die bal weg te halen. Klopt, je hoeft hem niet te veroordelen maar iig uit de luwte halen kan geen kwaad. Zie Promes bij Ajax, die is ook lang verdedigt en gesteund, maar uiteindelijk wordt het een moeilijke zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei cimbomcu: Klopt, je hoeft hem niet te veroordelen maar iig uit de luwte halen kan geen kwaad. Zie Promes bij Ajax, die is ook lang verdedigt en gesteund, maar uiteindelijk wordt het een moeilijke zaak. Eens, maar verschil is wel dat het bij Promes geen geheim meer was dat hij daadwerkelijk betrokken was bij die steekpartij. Van Partey heb ik alleen maar geruchten voorbij horen komen dat hij het eventueel KAN zijn. Dat vind ik wel iets anders. Maar mocht iemand de bevestiging hebben dat het daadwerkelijk Partey was, dan zie ik dat graag en heb ik niks gezegd natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 3 minutes ago, Jotew said: Klopt, maarja ALS he.. Heb het nergens bevestigd zien staan, of ik moet er overheen kijken. Ondertussen Liverpool 1-0 achter, wat ze overigens over zichzelf afroepen. Fulham met leuk voetbal, ook mooi dat Tete deze assist gaf. Mitrovic veel gretiger die bal erin te koppen, dan dat TAA gretig is die bal weg te halen. TAA is geweldig aanvallend maar verdedigend is hij zeer matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei Jotew: Eens, maar verschil is wel dat het bij Promes geen geheim meer was dat hij daadwerkelijk betrokken was bij die steekpartij. Van Partey heb ik alleen maar geruchten voorbij horen komen dat hij het eventueel KAN zijn. Dat vind ik wel iets anders. Maar mocht iemand de bevestiging hebben dat het daadwerkelijk Partey was, dan zie ik dat graag en heb ik niks gezegd natuurlijk! Ik weet het fijne er ook niet van. Wel berichten van Partey uitgelekt zag ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 @Socrates Palhinha biJ Fulham, heb ik even gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Weten jullie wel dat Thomas Partey niet meer bestaat. Het is Thomas Yakubu hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 10 minuten geleden zei Azpi: 1-0 fulham en verdiend spelen prima voetbal Tijd dat die Trent eens gaat banken. Wat is die gozer slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 minuut geleden zei cimbomcu: @Socrates Palhinha biJ Fulham, heb ik even gemist Vreemde transfer ook, had wel hogerop gekund. Hele goede breker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 6 minuten geleden zei Jotew: Eens, maar verschil is wel dat het bij Promes geen geheim meer was dat hij daadwerkelijk betrokken was bij die steekpartij. Van Partey heb ik alleen maar geruchten voorbij horen komen dat hij het eventueel KAN zijn. Dat vind ik wel iets anders. Maar mocht iemand de bevestiging hebben dat het daadwerkelijk Partey was, dan zie ik dat graag en heb ik niks gezegd natuurlijk! Bevestiging is het natuurlijk niet helemaal, maar dit verhaal is toch wel opvallend: https://sportsbrief.com/football/arsenal/20943-woman-accused-ghana-arsenal-football-star-thomas-partey-shares-details-how-happened/ 1 minuut geleden zei delichris: Weten jullie wel dat Thomas Partey niet meer bestaat. Het is Thomas Yakubu hoor. Nope, dat was een grap blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 3 uur geleden zei joostmakaay: Is het dit jaar een wedstrijdje welke competentie het lelijkste scoreboard heeft? Deze staat voor mij op nummer een; We hebben een winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Liverpool laat 't er mooi inhangen, leuk om te zien dat Fulham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Ik had niet verwacht dat Fulham zo goed zou spelen. Agressief druk zetten en zeer georganiseerd. Fulham lijkt meer op Liverpool dan Liverpool zelf deze wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dom zeg van Van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Goede pingel zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Beste knal op de lat nog, net voor tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Yes Liverpool gelijk. Altijd fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Ik moest hierom wel lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Leo Driessen.. Viaplay maakt het je allemaal niet makkelijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Veruit slechtste wedstrijd van Vvd voor Liverpool. Een echte #9 kan hem dus toch in verlegenheid brengen. Deed Nunez ookal in CL. Verder een heel slechte wedstrijd van Liverpool. Gelukkig is er nog Salah die overal wel iets van maakt. Nunez, Milner en Elliot vielen wel goed in. Nunez is nog te haastig in zijn dingetje. Dan komt het wel goed. Fulham verdiende wel de drie punten. Middenveld blijft een probleem. Al is het nog veelste vroeg. Hoop dat we op den duur Fab -Thiago - Elliot kunnen zien. Gelukkig spelen we over 2 weken tegen United. Dan kan de serie weer beginnen Tottenham na aardig wat transfers met precies zelfde 11 btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Schitterende bal zeg van Kulusevski. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten