Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ook zuur. Zit je er eindelijk weer eens lekker in tijdens de voorbereiding, mis je de competitiestart door een blessure. Benieuwd wat ETH dan gaat doen, Amad en Ronaldo (de één een uurtje, de ander een half uurtje). Maar zou liever een creatieve oplossing zien waarmee Bruno, Eriksen en Donny allen starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Azpi:

met maguire naast je maakt het niet uit hoe goed je bent 

Nou ja, eigenlijk dus wel. Maguire is sloom als de tyfus en heeft de draaicirkel van een vrachtwagen. Dan moet de andere CV dat ontzettend compenseren. Lindelöf doet dat niet (niet erg snel), Varane ook niet (niet erg mobiel).. En Martinez dus wel.

Ze hebben eigenlijk ook allemaal een zwakte. Lindelöf kan prima meeballen, maar ook niet de snelste. Varane kan prima verdedigen, is niet sloom, maar niet erg mobiel en geen geweldige opbouwer. Van Martinez kan je zeggen dat hij klein is, maar ja, zijn statistieken met luchtduels zijn over het algemeen wel goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, Bogatyr said:

FB_IMG_1659672372589.jpg

DB7CF11D-F2FF-4783-A136-6B4BBAB9C59B.png.5d93f8b494614c4b48c3b275ae54d69f.png

Sterling > Raphinha > Dembele 

Koulibaly > Koundé > Christensen

Cucurella > Koundé

Fofana > Koundé > Christensen  

Azpi > Christensen 

Azpi < Koundé probably , maar zijn ervaring is wel fijn om te hebben en is een goed karakter ook 

4 van de 5 PL proven

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, joostmakaay said:

Haha laat je ff kennen anders, wist trouwens niet dat Fofana al bij Chelsea speelde.

Ik heb toch niks beters te doen. Het enige team dat onze echte goede spelers kan krijgen is Real Madrid. 

Al die spelers van Barcelona spelen ook nog niet voor Barcelona :-D als je ze niet kan registreren 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Azpi:

Ik heb toch niks beters te doen. Het enige team dat onze echte goede spelers kan krijgen is Real Madrid. 

Al die spelers van Barcelona spelen ook nog niet voor Barcelona :-D als je ze niet kan registreren 

misschien wordt dat wel eens tijd, dat je iets beters te doen krijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Want Real is nog de enige topclub tegenwoordig natuurlijk. Wat een onzin

Overigens is dat ook gelijk de grootste miskoop sinds jaren van Real Madrid. Die vertrekt volgend seizoen gewoon net zoals Bale transfervrij naar Amerika. 

Maar vanavond weer Brits voetbal, dan is hopelijk dat gejank met plaatjes ook eens een keer voorbij. Ben benieuwd hoe Arsenal het zal gaan doen, verwacht wel een overwinning daar met een Jesus in vorm.

Edit: O, er komen dus blijkbaar nog meer plaatjes haha! :D Wat een figuur ben jij ook. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, La Pulga said:

Overigens is dat ook gelijk de grootste miskoop sinds jaren van Real Madrid. Die vertrekt volgend seizoen gewoon net zoals Bale transfervrij naar Amerika. 

Maar vanavond weer Brits voetbal, dan is hopelijk dat gejank met plaatjes ook eens een keer voorbij. Ben benieuwd hoe Arsenal het zal gaan doen, verwacht wel een overwinning daar met een Jesus in vorm.

Edit: O, er komen dus blijkbaar nog meer plaatjes haha! :D Wat een figuur ben jij ook. 

dan kunnen we gaan lachen over arsenal want die gaan gegarandeerd punten verliezen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Benieuwd wat Arsenal kan vanavond. Op papier best een leuke ploeg namelijk. Zou toch wel leuk zijn als die weer eens een keer serieus gaan mee doen om in ieder geval de top 4. 

Enige uitdaging is hoe ik Heerenveen - Sparta, KKD schakel, Frankfurt - Bayern en Crystal Palace - Arsenal tegelijk ga volgen :-D

Al gehoord van iptv? :-D

Ik denk dat ik inderdaad ook voor schakel ga en hangt een beetje van opstellingen af welke ik ga kijken. Durf bijna niet te zeggen dat ik het Engels voetbal aantrekkelijker vind dan het Duitse dus dat mijn voorkeur uitgaat naar Arsenal maar Frankfurt is uiteindelijk ook niet slecht dus dat gaat ook een mooi potje worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites