delichris Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 4 minuten geleden zei Rogier.: Ja, maar dan zit je dus op je laptop en niet op de bank voor de tv. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn om het alsnog op tv te bekijken, maar op deze manier kijk je alleen nog voor de absolute topwedstrijden en voor een, pak ‘m beet, Brighton - Leeds zet je de tv niet speciaal meer aan. Ze zenden alle wedstrijden uit die je gewoon op tv kan kijken. Net als met Ziggo, maar je moet af en toe even naar het menu om een wedstrijd te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 7 minuten geleden zei Rogier.: Ja, maar dan zit je dus op je laptop en niet op de bank voor de tv. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn om het alsnog op tv te bekijken, maar op deze manier kijk je alleen nog voor de absolute topwedstrijden en voor een, pak ‘m beet, Brighton - Leeds zet je de tv niet speciaal meer aan. Moet je dus die Smart App downloaden en bewust aanzetten. Anyhoo, ergens invallen of even heen en weer zappen tussen zenders (wat wel moet met al dat verspreidde aanbod) is niet meer mogelijk. Althans kan wel, maar dan zul je de app erna weer op moeten starten en de wedstrijd moeten zoeken die je eerder aan het kijken was. En ik vind dat toch naar. Ik houd ervan om op zondag lekker beetje te schakelen en zappen tussen verschillende wedstrijden uit verschillende competities, iets dat nu niet meer kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei Lazy: Moet je dus die Smart App downloaden en bewust aanzetten. Anyhoo, ergens invallen of even heen en weer zappen tussen zenders (wat wel moet met al dat verspreidde aanbod) is niet meer mogelijk. Althans kan wel, maar dan zul je de app erna weer op moeten starten en de wedstrijd moeten zoeken die je eerder aan het kijken was. En ik vind dat toch naar. Ik houd ervan om op zondag lekker beetje te schakelen en zappen tussen verschillende wedstrijden uit verschillende competities, iets dat nu niet meer kan. Volgens mij zit ViaPlay ergens rond zendernummer 500 als je gewoon via je Ziggo/KPN kastje kijkt. Alleen kun je dan natuurlijk niet zelf kiezen welke wedstrijd je gaat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Mensen hier praten meer over welke tv zenders ze moeten hebben dan over het voetbal zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Zojuist zei joostmakaay: Volgens mij zit ViaPlay ergens rond zendernummer 500 als je gewoon via je Ziggo/KPN kastje kijkt. Alleen kun je dan natuurlijk niet zelf kiezen welke wedstrijd je gaat zien. Dat is één zender waar ze louter auto'tje racen uitzenden met zwaar overdreven en infantiel commentaar + 'analyses'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Iptv de uitkomst mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei joostmakaay: Volgens mij zit ViaPlay ergens rond zendernummer 500 als je gewoon via je Ziggo/KPN kastje kijkt. Alleen kun je dan natuurlijk niet zelf kiezen welke wedstrijd je gaat zien. Klopt, alleen heb geen kastje Dus dat gaat niet op voor mij. Overigens vervuilen we nu Azpi's meme en tweet deel topic, dus laten we het maar weer over Chelsea hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Zojuist zei Azpi: Mensen hier praten meer over welke tv zenders ze moeten hebben dan over het voetbal zelf Logisch, een gemiddeld persoon wilt liever gewoon voetbal kijken (dus moet diegene weten hoe/waar/wanneer/waarom) en wellicht achteraf over het spelletje discussiëren dan discussiëren of Leicester en Nice gelijkwaardig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 minuten geleden zei Azpi: Mensen hier praten meer over welke tv zenders ze moeten hebben dan over het voetbal zelf Ja, sorry. Ben wel benieuwd of Ten Hag ManU weer een beetje 'geil' gaat kunnen laten spelen. Daarover gesproken: wat doe jij met Playboy tv? Doen of niet doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 10 minuten geleden zei Srangaman: Iptv de uitkomst mannen. Ik zit hier ook erg over te twijfelen. Bevalt dit goed? Kan je dan ook echt zo'n beetje alles kijken qua voetbal? Turkse, Mexicaanse leagues, MLS, etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 22 minuten geleden zei LouisPSV: Ik zit hier ook erg over te twijfelen. Bevalt dit goed? Kan je dan ook echt zo'n beetje alles kijken qua voetbal? Turkse, Mexicaanse leagues, MLS, etc? Ja, je kan zelf kiezen van welke landen je de zenders wil hebben. 4 augustus 2022 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Je loopt dan wel minimaal 2 minuten achter. Opzich prima maar kut als je flashscore ondertussen aan heb staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Die van mij loopt amper achter. Maar beste beslissing ooit ja @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Waar hebben jullie zo'n abonnement lopen dan? Kan ook via PM uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 uur geleden zei Socrates: Dat is één zender waar ze louter auto'tje racen uitzenden met zwaar overdreven en infantiel commentaar + 'analyses'. Dan kijk jij duidelijk niet naar Viaplay. Ze zenden daar ook de Bundesliga uit, darts, vechtsporten, Championship voetbal en vanaf vrijdag de Premier League. Ze hebben ook nog genoeg series en films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 1 minuut geleden zei delichris: Dan kijk jij duidelijk niet naar Viaplay. Ze zenden daar ook de Bundesliga uit, darts, vechtsporten, Championship voetbal en vanaf vrijdag de Premier League. Ze hebben ook nog genoeg series en films. Dit ging waarschijnlijk over hun "tv-kanaal", daar doen ze volgens mij alleen maar racen en verder alleen maar reclame over hun eigen kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 9 minuten geleden zei La Pulga: Dit ging waarschijnlijk over hun "tv-kanaal", daar doen ze volgens mij alleen maar racen en verder alleen maar reclame over hun eigen kanaal. Is alleen inderdaad voor de Formule 1. Kwalificatie en race worden uitgezonden op dat kanaal. Dit hebben ze gedaan om de providers tegemoet te komen en veel Formule 1 liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 (bewerkt) 4 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 18 minuten geleden zei delichris: Dan kijk jij duidelijk niet naar Viaplay. Ze zenden daar ook de Bundesliga uit, darts, vechtsporten, Championship voetbal en vanaf vrijdag de Premier League. Ze hebben ook nog genoeg series en films. Altijd even kijken naar het geciteerde bericht hè. Ging inderdaad om het tv-kanaaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 @La Pulga en @Socrates duidelijk. Ik kijk Viaplay via app op tv. Stukken makkelijker en meer te zien dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 18 minuten geleden zei Azpi: Dan klaag jij over mensen die het over een tv zender hebben. Jij laat een "tekenaar" zien. Dit heeft ook niets met voetbal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 2 uur geleden zei Socrates: Dat is één zender waar ze louter auto'tje racen uitzenden met zwaar overdreven en infantiel commentaar + 'analyses'. Ze hebben daar zoveel zenderpauzes dat er toch wel een paar wedstrijden tussendoor passen? https://iptvtotaal.com/index.php Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 46 minutes ago, delichris said: Dan klaag jij over mensen die het over een tv zender hebben. Jij laat een "tekenaar" zien. Dit heeft ook niets met voetbal te maken. Dat is de arsenal manager. Ik weet dat het niet lijkt op een manager maar het is de manager van Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 46 minuten geleden zei joostmakaay: Ze hebben daar zoveel zenderpauzes dat er toch wel een paar wedstrijden tussendoor passen? https://iptvtotaal.com/index.php Dat willen ze niet. Achter de schermen is daar echt wel over onderhandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Citaat Frank de Boer gaat vanaf 5 augustus het Duitse en Engelse voetbal analyseren bij Viaplay, meldt de zender vandaag. Dit gaat hij samen doen met Nigel de Jong, John van ‘t Schip en Aron Winter. Viaplay heeft in Nederland de rechten van de Duitse Bundesliga en de Engelse Premier League. Deze twee competities zullen de expertise worden van de ex-bondscoach. Het opvallende aan de heren die donderdag naar buiten werden gebracht als nieuwe analisten van Viaplay, is dat ze vroeger allemaal voor Ajax speelden. Naast de namen die donderdag bekend werden gemaakt, wist Viaplay al eerder Jaap Stam, Cedric van der Gun en Simon Cziommer te strikken voor de analyses in de studio. Koen Weijland zal vanaf vrijdag de presentatie op zich nemen van de voetbalprogramma’s voor de Duitse en Engelse competitie. De Boer was werkloos sinds zijn vertrek als bondscoach van het Nederlands elftal. Daarvoor was hij trainer bij Atlanta United, Crystal Palace, Internazionale en Ajax. Alleen bij laatstgenoemde club maakte de oefenmeester indruk met vier opeenvolgende kampioenschappen in de Eredivisie. Bij zijn andere jobs als trainer werd hij steevast binnen twee jaar op straat gezet. IPtv, we komen er aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten