Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 2 minutes ago, ElMarcos said: En met een beetje pech heeft hij een ongemotiveerde Ronaldo en eigenlijk niet echt een alternatief. Ze proberen Sesko van RB Salzburg te halen (die moet 50 miljoen € kosten) maar Liverpool is nu ook geïnteresseerd en vele andere clubs dus dat zal moeilijk worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Daar bij United zit er toch echt wel veel haar in de boter (van ETH kan het niet zijn). Je voelt aan alles dat het daar niet goed zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Veel mensen zijn al weg die rot waren. Alleen nu die Glazers nog en ook SAF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Nou tijd voor een voorspelling. Brand maar los 1. LIV, puur omdat ik denk dat Salah meer aan Nunez heeft dan aan Mane 2. CITY 3. TOT, verschil Conte en Arteta 4. ARS 5. CHE 6. UTD 7. NEW 8. WHU 9. VIL 10. LEI 11. WOL 12. BHA 13. CRY 14. LEE 15. SOU 16. BRE 17. FUL 18. EVE 19. NFO 20. BOU Verwacht onderin een strijd tot de laatste dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 werkte echt perfect 4-0 nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) 41 minutes ago, Acquafresca said: Nou tijd voor een voorspelling. Brand maar los 1. LIV, puur omdat ik denk dat Salah meer aan Nunez heeft dan aan Mane 2. CITY 3. TOT, verschil Conte en Arteta 4. ARS 5. CHE 6. UTD 7. NEW 8. WHU 9. VIL 10. LEI 11. WOL 12. BHA 13. CRY 14. LEE 15. SOU 16. BRE 17. FUL 18. EVE 19. NFO 20. BOU Verwacht onderin een strijd tot de laatste dag 1. City 2. Liverpool 3. Chelsea 4. Tottenham 5. Arsenal 6. West Ham United 7. Newcastle 8. Brighton 9. Aston Villa 10. Manchester United 11. Crystal Palace 12. Leicester 13. Everton 14. Southampton 15. Wolves 16. Brentford 17. Nottingham Forrest 18. Fulham 19. Leeds 20. Bournemouth Ik heb Liverpool op de 2e plek puur om hun Middenveld. Liverpool heeft voor mijn gevoel een middenveld dat niet breed genoeg is. Je hebt Fabinho, Thiago & Henderson wat zeg maar de 3 beste middenvelders zijn. De rest is vrij matig: Elliott, Keita en Jones. Man City heeft Rodri, De Bruyne, Bernardo Silva, Phillips & Gündogan. Dat zijn 5 top spelers. Liverpool heeft Bellingham nodig om op gelijke hoogte met City te komen qua middenveld bezetting. Over Arsenal is nu een enorme hype omdat ze een goede voorbereiding gehad hebben. Maar ze hebben vrijwel geen ervaren senior spelers (of een ervaren manager) en hebben al eerder bewezen dat ze niet met druk kunnen omgaan. Ik verwacht dan ook dat, wanneer het er echt om gaat, ze problemen gaan hebben. Bovendien hebben ze ook niet echt een brede selectie. En ze spelen ook nog eens Europees voetbal iets wat ze vorig seizoen niet hadden. Ik denk dat Arsenal, West Ham & Newcastle gaan strijden om die EL plekken. West Ham en Newcastle hebben zich enorm versterkt dit seizoen en hebben allebei betere managers dan Arsenal. Het zou me ook niks verbazen als een van de 2 boven Arsenal eindigt. Manchester United heb ik als 10e omdat ik denk dat er wel wat waarheid zit in de theorie dat de Glazers dit seizoen al opgegeven hebben en wachten op de inkomsten van de nieuwe aandelen die ze gaan verkopen om die vervolgens te gebruiken om te investeren in de selectie volgend seizoen. ETH moet het maar proberen te doen met deze selectie met wellicht nog 1 of 2 spelers die hij zelf niet eens wilt die ze voor een goed prijsje kunnen toevoegen op het einde van de transferperiode als de De Jong deal mislukt. Als Man Utd het seizoen in gaat met Fred en McTominay hebben alle andere clubs die ik boven Man Utd heb geplaatst een beter middenveld. De hele situatie met Manchester United laat me denken aan dat seizoen dat Chelsea 10e eindigde. Waar er veel problemen waren in de kleedkamer. 3 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Op 2-8-2022 om 11:57 zei Acquafresca: Jongens iptv. Lost al je problemen in één keer op. Inclusief netflix, amazon prime etc. Kost je eenmalig 60€ + 30€ pj Enige nadeel is de enorme vertraging die erop zit, zelfs op digitale tv (wat ook al vertraging heeft) loop ik ooit nog dik twee minuten achter. Verder is IPTV i.c.m. een Android TV echt heel chill, geen gezeur met decoders/coax kabels etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 @Azpi ik snap wat je met middenvelders bedoelt. Een kleine kanttekening is toch wel dat Klopp ze heel anders gebruikt dan pak m beet Guardiola. Bellingham zou idd wel ideaal ertussen passen. United kan ik niet peilen. Lijkt een puinhoop, maar als ik Twitter door scrol lees ik dat Rashford en Martial aardig aan het ballen zijn. Als Ronaldo en in mindere mate Fernandes dat ook gaan doen, verwacht ik iig een EL plekje. Chelsea zelfde verhaal eigenlijk. Hebben alleen Koulibaly gehaald, maar gezien de vorig seizoen + prima trainer kan het wel aardig lopen. Alleen missen ze een echte doelpuntenmaker. Veel zal afhangen van Mount. Arsenal moet het doen denk ik. Gigantisch hype, yes, maar hebben nu toch een aardig team bij elkaar. Het ligt nu aan Arteta. Spurs is wel mijn favoriet voor plek 3. Na komst van Conte zeer goed in elkaar gespeeld en Richarlison kan op alle 3 de posities zijn bijdrage leveren. Mocht het zover komen, kan zelfs Perisic linksbuiten spelen. Meest benieuwd naar Newcastle en Brighton toch wel. Verwacht Leeds ook een stuk beter met hun nieuwe coach. Loste defensief veel op. @joostmakaay ach joh. Voor al het voetbal in de wereld heb ik dat wel over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) 33 minutes ago, Acquafresca said: @Azpi ik snap wat je met middenvelders bedoelt. Een kleine kanttekening is toch wel dat Klopp ze heel anders gebruikt dan pak m beet Guardiola. Bellingham zou idd wel ideaal ertussen passen. United kan ik niet peilen. Lijkt een puinhoop, maar als ik Twitter door scrol lees ik dat Rashford en Martial aardig aan het ballen zijn. Als Ronaldo en in mindere mate Fernandes dat ook gaan doen, verwacht ik iig een EL plekje. Chelsea zelfde verhaal eigenlijk. Hebben alleen Koulibaly gehaald, maar gezien de vorig seizoen + prima trainer kan het wel aardig lopen. Alleen missen ze een echte doelpuntenmaker. Veel zal afhangen van Mount. Arsenal moet het doen denk ik. Gigantisch hype, yes, maar hebben nu toch een aardig team bij elkaar. Het ligt nu aan Arteta. Spurs is wel mijn favoriet voor plek 3. Na komst van Conte zeer goed in elkaar gespeeld en Richarlison kan op alle 3 de posities zijn bijdrage leveren. Mocht het zover komen, kan zelfs Perisic linksbuiten spelen. Meest benieuwd naar Newcastle en Brighton toch wel. Verwacht Leeds ook een stuk beter met hun nieuwe coach. Loste defensief veel op. @joostmakaay ach joh. Voor al het voetbal in de wereld heb ik dat wel over Chelsea is momenteel bezig met Cucurella, Fofana, De Jong (die niet weg wilt bij Barcelona) en een RWB (Kyle Walker-Peters) en we hebben ook Sterling en Chukwuemeka gehaald. En dat is niet of of maar En En oh en dit pareltje maar hij is pas net 16 dus dat duurt nog een aantal jaar 165 goals in 169 jeugdwedstrijden voor Palmeiras 3 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 1 uur geleden zei Azpi: werkte echt perfect 4-0 nederlaag Trainen ze voor thuiswedstrijden in een bibliotheek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 5 minutes ago, Sophomore said: Trainen ze voor thuiswedstrijden in een bibliotheek? geen idee, volgens mij komt morgen de hele serie uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Bijzondere aan de Ronaldo-situatie is dat ik me afvraag waar die heen denkt te kunnen. Kan me oprecht geen club bedenken in de CL die hem zou willen én kan betalen. Verder een goed statement van Ten Hag, vraag me ook af om welke spelers het gaat en waarom ze denken dat te kunnen maken. Overigens zal er binnenkort vast nog 1 andere defensieve middenvelder komen, wanneer De Jong niet snel rond komt. Die hoeft geen magiër te zijn om beter te zijn dan McTominay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 01. Manchester City 02. Liverpool 03. Manchester United 04. Tottenham 05. Arsenal 06. Chelsea 07. Everton 08. Wolves 09. Newcastle 10. West Ham 11. Leicester 12. Aston Villa 13. Leeds 14. Brighton 15. Southampton 16. Crystal Palace 17. Brentford 18. Bournemouth 19. Notthingham 20. Fulham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Onbegrijpelijk dat Chelsea Koulibaly haalt. Zouma verkocht, en met Sarr heb je een vergelijkbare verdediger. Gespeeld in Frankrijk en van origine van Afrikaanse komaf, sterk/snel en nog jonger ook. Koulibaly is al 31. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) Oh en mijn prognose: City kampioen (veel te goed ingespeeld systeem), United en Liverpool er dichtbij. Verwacht nog veel transfers bij United tot einde window. Net zoals onderin ligt het er aan wie nog veel transfers maakt. 3 augustus 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 13 minuten geleden zei Sanel: Onbegrijpelijk dat Chelsea Koulibaly haalt. Zouma verkocht, en met Sarr heb je een vergelijkbare verdediger. Gespeeld in Frankrijk en van origine van Afrikaanse komaf, sterk/snel en nog jonger ook. Koulibaly is al 31. Koulibaly is alleen even 10 klasses beter, dat zal de reden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 15 minutes ago, Sanel said: Onbegrijpelijk dat Chelsea Koulibaly haalt. Zouma verkocht, en met Sarr heb je een vergelijkbare verdediger. Gespeeld in Frankrijk en van origine van Afrikaanse komaf, sterk/snel en nog jonger ook. Koulibaly is al 31. Thiago Silva is 38 en nog steeds onze beste verdediger. Koulibaly is vergelijkbaar qua fitheid en toewijding en professionaliteit. Dat is waarom hij ook een 4 jarig contract heeft gekregen. Sarr vergelijkbaar met Koulibaly? sorry hoor maar dan heb je hem nog nooit zien spelen want anders kan ik me niet voorstellen dat iemand tot die conclusie komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) 40 mil aan waarde en 10 mil salaris per jaar voor iemand van 31 is gewoon een miskoop, ongeacht of iemand goed is of niet. Overigens zal Thiago Silva ook niet weinig verdienen. Ze spelen 3 achterin toch? Waarom geven ze niet een jongere speler een kans aan een kant? Ondertussen speelt Aké wel met regelmaat bij City. 3 augustus 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) Nouja, je komt met Sarr, die al moeite had om het niveau van Porto B bij te benen. Voor de toekomst hebben ze in elk geval Chalobah, die heeft die kans ook al gewoon gekregen. Je kan nog wel gewoon een leuk talentje halen of de kans geven, maar ja, je kan ook gewoon één van de beste verdedigers van de Serie A en misschien wel de wereld kopen. Want Koulibaly is echt wel een goede verdediger. Tja, als je toch het geld hebt en je wil gewoon meedoen voor de prijzen.. Geef ze eens ongelijk. Ze willen volgens mij ook Fofana overigens, die is ook nog jong. 3 augustus 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ach die hele transfervisie van Chelsea klopt toch niks van joh. Het is mijn favoriete club in de PL, maar al die transfers de afgelopen jaren zijn waardeloos. Tekenend ook dat City en Liverpool de rest zijn voorbij gestreefd in deze befaamde competitie. Aké onder Tuchel verkopen, vervolgens met 3 verdedigers spelen en dan iemand van 31 halen. Of Lukaku bijv. terughalen. Het slaat toch nergens meer op joh. Ze zouden er beter aan doen om voorin te investeren en de selectie in zn geheel te verjongen. Typisch dat United en Chelsea in elke window het meest worden gelinkt aan diverse spelers, omdat ze elke window het meeste troep binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) 14 minutes ago, Socrates said: Nouja, je komt met Sarr, die al moeite had om het niveau van Porto B bij te benen. Voor de toekomst hebben ze in elk geval Chalobah, die heeft die kans ook al gewoon gekregen. Je kan nog wel gewoon een leuk talentje halen of de kans geven, maar ja, je kan ook gewoon één van de beste verdedigers van de Serie A en misschien wel de wereld kopen. Want Koulibaly is echt wel een goede verdediger. Tja, als je toch het geld hebt en je wil gewoon meedoen voor de prijzen.. Geef ze eens ongelijk. Ze willen volgens mij ook Fofana overigens, die is ook nog jong. Fofana & Cucurella die ook als LCB kan spelen. 3 minutes ago, Sanel said: Ach die hele transfervisie van Chelsea klopt toch niks van joh. Het is mijn favoriete club in de PL, maar al die transfers de afgelopen jaren zijn waardeloos. Tekenend ook dat City en Liverpool de rest zijn voorbij gestreefd in deze befaamde competitie. Aké onder Tuchel verkopen, vervolgens met 3 verdedigers spelen en dan iemand van 31 halen. Of Lukaku bijv. terughalen. Het slaat toch nergens meer op joh. Ze zouden er beter aan doen om voorin te investeren en de selectie in zn geheel te verjongen. Typisch dat United en Chelsea in elke window het meest worden gelinkt aan diverse spelers, omdat ze elke window het meeste troep binnenhalen. Aké is niet onder Tuchel verkocht Lukaku was geen Tuchel target. Dat was een target van de club. Tuchel wou Haaland. Sinds dit seizoen is Tuchel degene die beslist welke spelers gehaald worden. ze hebben trouwens gisteren een transfer bevestigd voor een 18 jarige speler van Aston Villa Chukwuemeka die aansluit bij het eerste elftal en minuten gaat maken. 3 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Dus geen visie? Trainer wil speler X maar club haalt speler Y? Erg verassend. Ik ben benieuwd of Tuchel ook Ronaldo wilde, of was dat een gerucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 19 minutes ago, Sanel said: Dus geen visie? Trainer wil speler X maar club haalt speler Y? Erg verassend. Ik ben benieuwd of Tuchel ook Ronaldo wilde, of was dat een gerucht. Tuchel wil Ronaldo niet. Dat was met Marina dat de club de transfer beslissingen maakte. De nieuwe eigenaar heeft dat veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 West Ham doet een bod van 40 miljoen op Amadou Onana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 44 minuten geleden zei Bogatyr: West Ham doet een bod van 40 miljoen op Amadou Onana Vervanger voor Rice volgend seizoen Cucurella naar Chelsea HERE WE GO contract voor de komende 6 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten