Bogatyr Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Precies. United moet ook nog steeds met McFred aantreden, Ronaldo doet nog niet mee. Dus aan beide kanten zal nog wel het een en ander anders worden vermoed ik Zolang Fred, Maguire en consorten in het team blijven staan zullen ze jammer genoeg helemaal niets winnen van prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 39 minuten geleden zei Acquafresca: Serieus. Wie de fuck is Chambers? Verder niks gezien en neem het ook totaal niet serieus. Wel een fijne inkomer voor Ten Hag https://www.liverpoolfc.com/team/academy/player/luke-chambers Dit had je zelf ook kunnen Googlen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 Hoe speelde Malacia? Feyenoordmedia is erg positief, maar zie graag berichten van wat neutraler publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 (bewerkt) Volgens mij is het grootste probleem van Ten Hag Maguire. Die is nog steeds captain schijnbaar, wat ook betekent dat die speelt. Alhoewel ik vind het toch vreemd hoe hij zo is afgeschreven, Maguire was toch een van de beste verdedigers in de PL bij Everton? Edit: ik haal 'm door elkaar met Stones sorry, nou goed. Gaat ie spelen? 12 juli 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 (bewerkt) Een aanvoerder is gewoon voor de sier, betekent niet per se je MOET/GAAT spelen. Is 12 juli en het begint pas 5 augustus met WEER openingswedstrijd van het seizoen, van Arsenal uit bij Crystal Palace in dit geval...Ofwel er kan nog van alles gebeuren! 12 juli 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 2 uur geleden zei Kyrill: https://www.liverpoolfc.com/team/academy/player/luke-chambers Dit had je zelf ook kunnen Googlen Wat ik bedoelde is dat niemand hem kent, waaronder ik 2 uur geleden zei 007mark: Hoe speelde Malacia? Feyenoordmedia is erg positief, maar zie graag berichten van wat neutraler publiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 juli 2022 Share Geplaatst 12 juli 2022 36 minuten geleden zei Acquafresca: Wat ik bedoelde is dat niemand hem kent, waaronder ik In dat filmpje speelt hij de bal bijna even vaak naar een witte als naar een rode Hij krijgt trouwens ook een paar behoorlijke ziekenhuisballen van zijn ploegmaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Kalidou Koulibaly naar Chelsea. Here we go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 10 uur geleden zei Acquafresca: Wat ik bedoelde is dat niemand hem kent, waaronder ik Maar is toch logisch? Is pas begin van voorbereiding. Dan is 100% dood normaal en terecht je jeugdspelers gaat opstellen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 11 uur geleden zei Kyrill: Een aanvoerder is gewoon voor de sier, betekent niet per se je MOET/GAAT spelen. Is 12 juli en het begint pas 5 augustus met WEER openingswedstrijd van het seizoen, van Arsenal uit bij Crystal Palace in dit geval...Ofwel er kan nog van alles gebeuren! Voor mij is een aanvoerder zoveel meer. Franscesco Totti, Sergio Ramos, Carles Puyol, De Rossi, John Terry enz.. Als aanvoerder ben je na de trainer de grote baas van het team. Het is belangrijk dat iedereen goed naar de aanvoerder luistert, alles serieus neemt wat hij zegt, zijn aanwijzingen opvolgt en in bepaalde situaties zelfs een beetje bang voor hem is. Vijf kenmerken van een goeie aanvoerder: 1. Voetballende kwaliteiten (Bij Maguire zit je hier al in een impasse) 2. Een luide volwassen stem 3. Een professionele uitstraling 4. Minimaal 5 tot 10 goals per seizoen (in geval van keeper niet natuurlijk) 5. Geliefd binnen de groep Ik weet natuurlijk niet hoe het er bij United aan toe gaat in de kleedkamer maar voor mij is Maguire gewoon geen goede keuze. Mocht ik Ten Hag zijn had ik gegaan voor een De Gea. Voor de rest zie ik daar niet echt een aanvoerder in het team zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 41 minuten geleden zei Bogatyr: Voor de rest zie ik daar niet echt een aanvoerder in het team zitten Bruno? En anders gewoon aan Rashford geven, misschien doet die extra verantwoordelijkheid hem wel goed en dan zit je de komende 10 jaar gebakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Rashford is zeker een goede optie, maar ook Bruno en David. Ik zie liever geen Harry, maar ja ik heb niets te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 De Gea verdiend het wel het meest na al die jaren ManUtd redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Franscesco Totti, Sergio Ramos, Carles Puyol, De Rossi, John Terry enz.. 4. Minimaal 5 tot 10 goals per seizoen (in geval van keeper niet natuurlijk) Je weet wel dat van die spelers alleen Totti dit haalde toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 6 minuten geleden zei Giroud: Je weet wel dat van die spelers alleen Totti dit haalde toch? John Terry ook. Je moet het ook niet zo letterlijk nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Ik was het verder ook wel met je eens, vond dat puntje alleen een beetje apart . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Giroud: Ik was het verder ook wel met je eens, vond dat puntje alleen een beetje apart . Fair point. Maar neem een David Silva die scoorde wel geregeld zijn doelpunten. Sergio Ramos, Xavi Hernandez, Henderson, Benzema, Koke ook. Zo'n mannen staan/stonden met allure op een voetbalveld. Maguire staat er maar wat bij en heeft ook gewoon geen uitstraling om kapitein te zijn. 13 juli 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Hoop dat Cris zsm vertrekt bij Man Utd alleen al om het feit zodat die Engelse tabloids stoppen met het vervuilen van voetbalnieuws. Al die andere transfers worden nu ondergesneeuwd. Dat er zelfs wordt gespeculeerd of hij vertrekt, echt jongens. De vraag is niet of hij vertrekt, de vraag is naar welke club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 27 minuten geleden zei Sanel: Hoop dat Cris zsm vertrekt bij Man Utd alleen al om het feit zodat die Engelse tabloids stoppen met het vervuilen van voetbalnieuws. Al die andere transfers worden nu ondergesneeuwd. Dat er zelfs wordt gespeculeerd of hij vertrekt, echt jongens. De vraag is niet of hij vertrekt, de vraag is naar welke club. Voor zover bekend gaat hij niet weg en is hij niet te koop. Ten Hag heeft een gesprek met hem gehad. Maar het is de voetballerij alles kan morgen ineens anders zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Wat naief van je dat je denkt dat Ten Hag de waarheid spreekt. Hij is 37, hij gaat geen EL spelen. Daarmee is alles gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 14 minuten geleden zei Sanel: Wat naief van je dat je denkt dat Ten Hag de waarheid spreekt. Hij is 37, hij gaat geen EL spelen. Daarmee is alles gezegd. Waarom zou hij geen EL gaan spelen? En waar moet ie heen dan met zijn salaris?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Sanel: Wat naief van je dat je denkt dat Ten Hag de waarheid spreekt. Hij is 37, hij gaat geen EL spelen. Daarmee is alles gezegd. Ik denk vooral dat er weinig Champions League teams in hem geïnteresseerd zullen zijn. Enige teams dat ik mij kan bedenken zijn Bayern en PSG maar die zijn voorlopig al voorzien. Verder moet je hier als club zijnde niet aan branden, kwaliteiten had hij zeker maar wel een speler die zichzelf belangrijker vindt dan het team en daar kan je met zijn leeftijd dus niet meer op bouwen. Ik denk dat hij er goed aan zal doen om richting Sporting te vertrekken mits hij dat wilt. Of gewoon ergens in Amerika genieten van alle fame die hij daar wel krijgt. 13 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Kyrill: Waarom zou hij geen EL gaan spelen? En waar moet ie heen dan met zijn salaris?! Omdat hij prijzen wil pakken, de EL is geen prijs voor hem. Ik zie Man Utd ook de EL niet pakken en ook niet kampioen worden. Ik zie hem naar Bayern, MLS, PSG of Real gaan. In die exacte volgorde. Zou overigens heel typerend zijn van Bayern om hem te halen. Ze hebben de laatste jaren weinig tot niets gedaan op de transfermarkt en willen nu weer voor de CL gaan. Nu Ribery en Robben zijn gestopt is het voorin ook vrij treurig. Mané hebben ze gehaald en Lewa wil weg. Ze hebben geen fatsoenlijke spitsen meer. 13 juli 2022 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 1 uur geleden zei Sanel: Wat naief van je dat je denkt dat Ten Hag de waarheid spreekt. Hij is 37, hij gaat geen EL spelen. Daarmee is alles gezegd. Waar staat dat ik dat denk? Dit is gewoon wat de media aangeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 juli 2022 Share Geplaatst 13 juli 2022 Volgens mij heb je mijn post niet gelezen. Ik post dat ik de Engelse tabloids niet meer hoeft te lezen en jij quote een Engelse tabloid.. man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten