Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei ElMarcos:

Precies. United moet ook nog steeds met McFred aantreden, Ronaldo doet nog niet mee. Dus aan beide kanten zal nog wel het een en ander anders worden vermoed ik ;) 

Zolang Fred, Maguire en consorten in het team blijven staan zullen ze jammer genoeg helemaal niets winnen van prijzen. :classic_sad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het grootste probleem van Ten Hag Maguire. Die is nog steeds captain schijnbaar, wat ook betekent dat die speelt. Alhoewel ik vind het toch vreemd hoe hij zo is afgeschreven, Maguire was toch een van de beste verdedigers in de PL bij Everton?

Edit: ik haal 'm door elkaar met Stones sorry, nou goed. Gaat ie spelen?

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aanvoerder is gewoon voor de sier, betekent niet per se je MOET/GAAT spelen.  Is 12 juli en het begint pas 5 augustus met WEER openingswedstrijd van het seizoen, van Arsenal uit bij Crystal Palace in dit geval...Ofwel er kan nog van alles gebeuren!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

https://www.liverpoolfc.com/team/academy/player/luke-chambers

Dit had je zelf ook kunnen Googlen

Wat ik bedoelde is dat niemand hem kent, waaronder ik

2 uur geleden zei 007mark:

Hoe speelde Malacia? Feyenoordmedia is erg positief, maar zie graag berichten van wat neutraler publiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Acquafresca:

In dat filmpje speelt hij de bal bijna even vaak naar een witte als naar een rode :D Hij krijgt trouwens ook een paar behoorlijke ziekenhuisballen van zijn ploegmaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Acquafresca:

Maar is toch logisch? Is pas begin van voorbereiding. Dan is 100% dood normaal en terecht je jeugdspelers gaat opstellen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kyrill:

Een aanvoerder is gewoon voor de sier, betekent niet per se je MOET/GAAT spelen.  Is 12 juli en het begint pas 5 augustus met WEER openingswedstrijd van het seizoen, van Arsenal uit bij Crystal Palace in dit geval...Ofwel er kan nog van alles gebeuren!

Voor mij is een aanvoerder zoveel meer.

Franscesco Totti, Sergio Ramos, Carles Puyol, De Rossi, John Terry enz..

Als aanvoerder ben je na de trainer de grote baas van het team. Het is belangrijk dat iedereen goed naar de aanvoerder luistert, alles serieus neemt wat hij zegt, zijn aanwijzingen opvolgt en in bepaalde situaties zelfs een beetje bang voor hem is.

Vijf kenmerken van een goeie aanvoerder:

1. Voetballende kwaliteiten (Bij Maguire zit je hier al in een impasse) 

2. Een luide volwassen stem

3. Een professionele uitstraling

4. Minimaal 5 tot 10 goals per seizoen (in geval van keeper niet natuurlijk)

5. Geliefd binnen de groep

Ik weet natuurlijk niet hoe het er bij United aan toe gaat in de kleedkamer maar voor mij is Maguire gewoon geen goede keuze. Mocht ik Ten Hag zijn had ik gegaan voor een De Gea. Voor de rest zie ik daar niet echt een aanvoerder in het team zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Bogatyr:

Voor de rest zie ik daar niet echt een aanvoerder in het team zitten

Bruno?

En anders gewoon aan Rashford geven, misschien doet die extra verantwoordelijkheid hem wel goed en dan zit je de komende 10 jaar gebakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Franscesco Totti, Sergio Ramos, Carles Puyol, De Rossi, John Terry enz..

4. Minimaal 5 tot 10 goals per seizoen (in geval van keeper niet natuurlijk)

Je weet wel dat van die spelers alleen Totti dit haalde toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Giroud:

Ik was het verder ook wel met je eens, vond dat puntje alleen een beetje apart .

Fair point. Maar neem een David Silva die scoorde wel geregeld zijn doelpunten. Sergio Ramos,  Xavi Hernandez, Henderson, Benzema, Koke ook. Zo'n mannen staan/stonden met allure op een voetbalveld. Maguire staat er maar wat bij en heeft ook gewoon geen uitstraling om kapitein te zijn. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat Cris zsm vertrekt bij Man Utd alleen al om het feit zodat die Engelse tabloids stoppen met het vervuilen van voetbalnieuws. Al die andere transfers worden nu ondergesneeuwd. Dat er zelfs wordt gespeculeerd of hij vertrekt, echt jongens. De vraag is niet of hij vertrekt, de vraag is naar welke club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Sanel:

Hoop dat Cris zsm vertrekt bij Man Utd alleen al om het feit zodat die Engelse tabloids stoppen met het vervuilen van voetbalnieuws. Al die andere transfers worden nu ondergesneeuwd. Dat er zelfs wordt gespeculeerd of hij vertrekt, echt jongens. De vraag is niet of hij vertrekt, de vraag is naar welke club.

Voor zover bekend gaat hij niet weg en is hij niet te koop. Ten Hag heeft een gesprek met hem gehad. Maar het is de voetballerij alles kan morgen ineens anders zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Sanel:

Wat naief van je dat je denkt dat Ten Hag de waarheid spreekt. Hij is 37, hij gaat geen EL spelen. Daarmee is alles gezegd.

Waarom zou hij geen EL gaan spelen? En waar moet ie heen dan met zijn salaris?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Sanel:

Wat naief van je dat je denkt dat Ten Hag de waarheid spreekt. Hij is 37, hij gaat geen EL spelen. Daarmee is alles gezegd.

Ik denk vooral dat er weinig Champions League teams in hem geïnteresseerd zullen zijn. Enige teams dat ik mij kan bedenken zijn Bayern en PSG maar die zijn voorlopig al voorzien. Verder moet je hier als club zijnde niet aan branden, kwaliteiten had hij zeker maar wel een speler die zichzelf belangrijker vindt dan het team en daar kan je met zijn leeftijd dus niet meer op bouwen. 

Ik denk dat hij er goed aan zal doen om richting Sporting te vertrekken mits hij dat wilt. Of gewoon ergens in Amerika genieten van alle fame die hij daar wel krijgt. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom zou hij geen EL gaan spelen? En waar moet ie heen dan met zijn salaris?!

Omdat hij prijzen wil pakken, de EL is geen prijs voor hem. Ik zie Man Utd ook de EL niet pakken en ook niet kampioen worden. Ik zie hem naar Bayern, MLS, PSG of Real gaan. In die exacte volgorde.

Zou overigens heel typerend zijn van Bayern om hem te halen. Ze hebben de laatste jaren weinig tot niets gedaan op de transfermarkt en willen nu weer voor de CL gaan. Nu Ribery en Robben zijn gestopt is het voorin ook vrij treurig. Mané hebben ze gehaald en Lewa wil weg. Ze hebben geen fatsoenlijke spitsen meer.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites