Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Azpi:

maakt toch niet uit, United gaat toch Europa League in met Arsenal &Tottenham in een betere positie achter hun

Dus je denkt echt dat Westham plek 4 blijft vasthouden? 

Ik herinner me nu weer maanden geleden dat @La Pulga zei dat en Everton en Westham en Wolves boven Arsenal gaan eindigen. Goed voor hem dat we niks afgesproken hebben want 2/3 komen totaal niet bij Arsenal in de buurt en Arsenal heeft nog alle kans om Westham in te halen voor plek 4 :) hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, Kyrill said:

Ik herinner me nu weer maanden geleden dat @La Pulga zei dat en Everton en Westham en Wolves boven Arsenal gaan eindigen. Goed voor hem dat we niks afgesproken hebben want 2/3 komen totaal niet bij Arsenal in de buurt en Arsenal heeft nog alle kans om Westham in te halen voor plek 4 :) hihi

Westham is beter dan United, Wolves is beter dan United, en zonder 1 miljard uit te geven ook nog

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, Aaron21 said:

Man U - West Ham : 1-0.

Southampton - Man City: 1-1.

dus southampton is even goed als Man City (y)

maar even serieus, vind jij dat United goed voetbal speelt? Dat het lijkt alsof ze een plan hebben een manier van spelen? 

Chelsea speelt net zo kut als United laatste tijd dus daar hoef je niet over te beginnen

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Azpi:

Southampton - Man City: 1-1.

dus southampton is even goed als Man City (y)

maar even serieus, vind jij dat United goed voetbal speelt? Dat het lijkt alsof ze een plan hebben een manier van spelen? 

Chelsea speelt net zo kut als United laatste tijd dus daar hoef je niet over te beginnen

heb ik gezegd dat Man U goed voetbal speelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei La Pulga:

Hey Karel, heel veel succes straks tegen Burnley. Geef ze een pakkie! Kan je wel kijken in het mooie Cura?

@Kyrill

thnx amigo thnx. Jaa dat kan ik zeker!! Mijn oom heeft hier bijna alle tv zenders heel veel iig begint zo hier om 10:00 plaatselijke tijd :) Ik heb ook donderdag hier Arsenal-Liverpool gezien dat viel tegen zeg van onze kant...En rond 14:00 Curacao ga ik naar vliegveld vlieg om 16:50 heb voor 80% vooral nachtvlucht :)

EDIT: we spelen thuis...

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Kyrill:

Om hier nog even op terug te komen, 2/3 staan uiteraard gewoon in de buurt van Arsenal. Dat Everton zo kut voetbalt had ik niet durven voorspellen voorgaande dit seizoen.

Ik probeer nu trouwens niets te provoceren want het is natuurlijk een kut resultaat vandaag, zulke potjes zitten er tussen. Maar Wolves en West Ham staan gewoon met Arsenal te strijden om een plekje in de ranglijst. Zoals eigenlijk de top 8 dat doen met elkaar op City na.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Om hier nog even op terug te komen, 2/3 staan uiteraard gewoon in de buurt van Arsenal. Dat Everton zo kut voetbalt had ik niet durven voorspellen voorgaande dit seizoen.

Ik probeer nu trouwens niets te provoceren want het is natuurlijk een kut resultaat vandaag, zulke potjes zitten er tussen. Maar Wolves en West Ham staan gewoon met Arsenal te strijden om een plekje in de ranglijst. Zoals eigenlijk de top 8 dat doen met elkaar op City na.

Je hebt gelijk, en je provoceert ook niet, geen enkel probleem. Westham doet het fantastisch 100% maar Arsenal heeft nog 2 wedstrijden tegoed op de meeste teams bovenin. Er kan nog van alles gebeuren maar ik acht kans zeer groot we zowel boven Wolves als Everton eindigen en misschien ook boven Westham. Maar vandaag was wel en ga ik echt hard zijn KUT en KANSLOOS. Ramsdale zat zich continu te irriteren en dat snap ik heel goed. Gabriel en Holding waren matig. Maar aanvallend vielen zowel Saka, Odegaard al tegen en Martinelli en Lacazette al HELEMAAL. Ook hele tijd die kut hoge ballen ipv gewoon snelle passes en desnoods schoten van afstand. Dit was echt ontiegelijk slecht en 2 duren punten verloren. Burnley heeft in feite gewoon terecht punt gepakt. Fuck balbezit en corners we hebben op shot van ESR na gewoon niks zowat op goal gehad, wat een bagger pot en wedstrijd. En maar die hoge ballen terwijl Burnley ALLES weg kopte zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Je hebt gelijk, en je provoceert ook niet, geen enkel probleem. Westham doet het fantastisch 100% maar Arsenal heeft nog 2 wedstrijden tegoed op de meeste teams bovenin. Er kan nog van alles gebeuren maar ik acht kans zeer groot we zowel boven Wolves als Everton eindigen en misschien ook boven Westham. Maar vandaag was wel en ga ik echt hard zijn KUT en KANSLOOS. Ramsdale zat zich continu te irriteren en dat snap ik heel goed. Gabriel en Holding waren matig. Maar aanvallend vielen zowel Saka, Odegaard al tegen en Martinelli en Lacazette al HELEMAAL. Ook hele tijd die kut hoge ballen ipv gewoon snelle passes en desnoods schoten van afstand. Dit was echt ontiegelijk slecht en 2 duren punten verloren. Burnley heeft in feite gewoon terecht punt gepakt. Fuck balbezit en corners we hebben op shot van ESR na gewoon niks zowat op goal gehad, wat een bagger pot en wedstrijd. En maar die hoge ballen terwijl Burnley ALLES weg kopte zucht.

Met het spel van de afgelopen weken op vandaag na acht ik de kans ook groot dat ze boven beide eindigen. Aanvallend moet het dan wel even wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is dit geen penalty :-D Inderdaad echt een rugbytackle. Onbegrijpelijk dat de VAR daar niet nog even naar kijkt.

Edit: Wat een fantastische wedstrijd trouwens. Kijk vanaf de 2e helft, maar lekker hoog niveau, hoog tempo, heel open. Ziyech is ook lekker aan het strooien.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites