Azpi Gepost January 15, 2022 Share Gepost January 15, 2022 (edited) 7 minutes ago, La Pulga said: Haha ja ik bedoelde natuurlijk de andere club uit Manchester. Man man man. hoe ze op 0-2 kwamen is alleen maar door achterlijke fouten van Villa Villa moet hier gewoon winnen, van dit united dat geen idee heeft wat ze aan het doen zijn donny mag ook weer 5 minuutjes mee doen Edited January 15, 2022 by Azpi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 15, 2022 Share Gepost January 15, 2022 Gelukkig wordt er in ieder geval nu 40 miljoen overgemaakt naar Barcelona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 15, 2022 Share Gepost January 15, 2022 (edited) 6 uur geleden zei Jotew: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=398968 Wat is jouw mening hier over @Kyrill ? Artikel met veel tegenstrijdig heden. Heb helemaal gelezen en Arsenal heeft geen 14 fitte spelers. Staat ook in dat dat volgens de regels gaat. En dan is er nog het feit pas 1e keer is dat wedstrijd wordt uitgesteld omdat WIJ Arsenal te weinig spelers hebben. En Spurs moet niet zeuren die hebben minste PL duels van iedereen, die hebben zelf al veelvuldig wedstrijden uitgesteld. En Afrika Cup is wel degelijk argument want je mag die spelers niet verbieden daar heen te gaan die MOET je afstaan. Dat hele toernooi hadden ze maar moeten uitstellen. Als ik eerlijk ben even neutraal mogelijk gezien wat ik niet ben natuurlijk maar doe mijn best, ik ben verbaasd dat PL ansich überhaupt nog geen competitie stop heeft. Edited January 15, 2022 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost January 15, 2022 Share Gepost January 15, 2022 41 minutes ago, Kyrill said: Artikel met veel tegenstrijdig heden. Heb helemaal gelezen en Arsenal heeft geen 14 fitte spelers. Staat ook in dat dat volgens de regels gaat. En dan is er nog het feit pas 1e keer is dat wedstrijd wordt uitgesteld omdat WIJ Arsenal te weinig spelers hebben. En Spurs moet niet zeuren die hebben minste PL duels van iedereen, die hebben zelf al veelvuldig wedstrijden uitgesteld. En Afrika Cup is wel degelijk argument want je mag die spelers niet verbieden daar heen te gaan die MOET je afstaan. Dat hele toernooi hadden ze maar moeten uitstellen. Als ik eerlijk ben even neutraal mogelijk gezien wat ik niet ben natuurlijk maar doe mijn best, ik ben verbaasd dat PL ansich überhaupt nog geen competitie stop heeft. De Afrika cup weet je van te voren. En voor blessures is nog nooit een wedstrijd uitgesteld. En Arsenal heeft maar 1 Covid geval. Als Arsenal deze wedstrijd had willen spelen hadden ze kunnen spelen. Ze willen gewoon niet spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 15, 2022 Share Gepost January 15, 2022 Zojuist zei Azpi: De Afrika cup weet je van te voren. En voor blessures is nog nooit een wedstrijd uitgesteld. En Arsenal heeft maar 1 Covid geval. Als Arsenal deze wedstrijd had willen spelen hadden ze kunnen spelen. Ze willen gewoon niet spelen. Leicster had toch ook maar 1 Covid geval? De enige die hier nog '''puur'' in zijn en geen gebruik/misbruik van hebben gemaakt zijn jullie Chelsea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost January 15, 2022 Share Gepost January 15, 2022 (edited) 3 minutes ago, Kyrill said: Leicster had toch ook maar 1 Covid geval? De enige die hier nog '''puur'' in zijn en geen gebruik/misbruik van hebben gemaakt zijn jullie Chelsea. Chelsea heeft wel gevraagd maar de enige club die is afgewezen ik snap wel dat clubs het doen. Maar je hebt wel veel van die mensen die dan eerst zeuren over liverpool en united die hetzelfde doen en dan als het hun club is het allemaal goed praten (Gary Neville etc.) Edited January 15, 2022 by Azpi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost January 17, 2022 Share Gepost January 17, 2022 Ik hoop echt dat Everton martinez neemt, dan zijn wij ervan af Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 Rooney wellicht naar Everton, dat zou toch wel heel nice zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 Dat is nu net zo zeker als dat het Martinez of Lampard word. Geruchten geruchten geruchten. En daarbij: ondanks dat het een grote naam in de voetballerij is: gaat hij Everton helpen met zo'n matig elftal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 4 minuten geleden zei Jotew: Dat is nu net zo zeker als dat het Martinez of Lampard word. Geruchten geruchten geruchten. En daarbij: ondanks dat het een grote naam in de voetballerij is: gaat hij Everton helpen met zo'n matig elftal? Niemand gaat dit Everton kunnen helpen, maar ik weet ook echt niet wat de ambities daar zijn. Dat is toch gewoon een club wat altijd mee doet om plaats 8 tot 12? Als ze een jaartje Europees voetbal halen is dat toch al een topseizoen? Verder doet Rooney het nu meer dan prima bij Derby en hebben ze zelf uitzicht op niet degraderen na een -21 puntenmindering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 9 minuten geleden zei La Pulga: Niemand gaat dit Everton kunnen helpen, maar ik weet ook echt niet wat de ambities daar zijn. Dat is toch gewoon een club wat altijd mee doet om plaats 8 tot 12? Als ze een jaartje Europees voetbal halen is dat toch al een topseizoen? Verder doet Rooney het nu meer dan prima bij Derby en hebben ze zelf uitzicht op niet degraderen na een -21 puntenmindering. Naja uitzicht, 8 punten achterstand. verlies er 2 en het zijn er ineens 15, dan gaat het snel. Neemt niet weg dat het inderdaad knap is aangezien ze wat je zelf al aangeeft op -21 stonden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 2 minuten geleden zei Jotew: Naja uitzicht, 8 punten achterstand. verlies er 2 en het zijn er ineens 15, dan gaat het snel. Neemt niet weg dat het inderdaad knap is aangezien ze wat je zelf al aangeeft op -21 stonden! Qua huidige vorm kan je er wel van uitgaan dat ze het gewoon gaan redden. Zonder die minpunten zouden ze gewoon 8e/9e staan. Verder hebben ze door hun problemen ook helemaal geen fatsoenlijke transfers kunnen doen dus is het inderdaad erg knap wat Rooney daar neerzet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 Coutinho wat een heerlijk begin van hem bij Villa tegen United Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 Ziyech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 Mooi voor hem, maar eigenlijk een slap schotje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 @Azpi waarom halen jullie niet Lautaro Martinez of Haaland op voor 70-100 miljoen plus Werner ofzo? Lukaku is wel goed maar maakt de verkeerde keuzes bijvoorbeeld...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azpi Gepost January 18, 2022 Share Gepost January 18, 2022 (edited) 30 minutes ago, Kyrill said: @Azpi waarom halen jullie niet Lautaro Martinez of Haaland op voor 70-100 miljoen plus Werner ofzo? Lukaku is wel goed maar maakt de verkeerde keuzes bijvoorbeeld...? hebben we niet nodig, we wonnen de CL zonder die dikzak. We spelen gewoon als een natte krant. Als we een spits nodig hebben halen we Broja wel terug van Southampton. Er worden veel te veel excuses gemaakt, je moet met deze selectie gewoon veel beter spelen. maar maak je maar geen zorgen dit gebeurd elk jaar rond december-januari. Is traditie Edited January 18, 2022 by Azpi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 2 uur geleden zei Azpi: hebben we niet nodig, we wonnen de CL zonder die dikzak. We spelen gewoon als een natte krant. Als we een spits nodig hebben halen we Broja wel terug van Southampton. Er worden veel te veel excuses gemaakt, je moet met deze selectie gewoon veel beter spelen. maar maak je maar geen zorgen dit gebeurd elk jaar rond december-januari. Is traditie Lukaku is een grassprietje natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 Brighton weer een verdiend punt gisteren. Verder bleek uit een onderzoek dat Brentford voor elke euro die binnenkomt, €2,70 kwijt is aan salarissen. Dat schiet niet echt op natuurlijk. Man City zat op €0,73 aan salaris per elke euro die binnen komt, dus die maken winst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 4 uur geleden zei Satyr: Brighton weer een verdiend punt gisteren. Verder bleek uit een onderzoek dat Brentford voor elke euro die binnenkomt, €2,70 kwijt is aan salarissen. Dat schiet niet echt op natuurlijk. Man City zat op €0,73 aan salaris per elke euro die binnen komt, dus die maken winst. Wat kort door de bocht. Salaris is niet de enige uitgave hoor. (over city) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 Lees op vi.nl dat de FA onderzoek gaat doen naar een gele kaart van Arsenal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 12 minuten geleden zei rich ruzzian: Lees op vi.nl dat de FA onderzoek gaat doen naar een gele kaart van Arsenal Gele kaart voor welke Arsenal speler en tijdens welk duel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Gele kaart voor welke Arsenal speler en tijdens welk duel? Is niet bekend gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Is niet bekend gemaakt. Enige ik kan bedenken is dat we gele kaart gesponeerd gaan zien worden, omdat vaak belachelijke kaarten tegen krijgen. Zoals Gabriel Malgaheas zijn 1e gele kaart uit bij City sloeg totaal nergens op bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 19, 2022 Share Gepost January 19, 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Enige ik kan bedenken is dat we gele kaart gesponeerd gaan zien worden, omdat vaak belachelijke kaarten tegen krijgen. Zoals Gabriel Malgaheas zijn 1e gele kaart uit bij City sloeg totaal nergens op bijvoorbeeld. Euh nee.. Er zou gegokt zijn op die specifieke kaart https://www.vi.nl/nieuws/fa-start-onderzoek-naar-verdachte-gele-kaart-bij-arsenal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts