Juca Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Onzin. Wie wil je er voor in de plaats neerzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Ik ben het er niet mee eens. Was enkel benieuwd naar reacties hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Wel mee eens. Dit stukje van Mourinho over Özil zegt ook wel genoeg: 'Ik was woest en heb tegen hem (Mourinho red.) geschreeuwd dat hij zelf maar het veld op moest gaan. Ik heb mijn tenue uitgetrokken en naar hem gegooid. Ik heb hem gezegd: Trek het maar aan en laat het maar zien.' • José Mourinho en Mesut Özil werkten drie seizoenen samen bij Real Madrid, maar echte vrienden zijn ze nooit geworden. De Duitse middenvelder vertelt in zijn recent verschenen autobiografie Die Magie des Spiels over een opvallende confrontatie tussen de twee. In de rust van een wedstrijd ging het fout. 'Mourinho schreeuwde tegen mij: ''Denk jij dat twee passes genoeg zijn? Denk jij dat je te goed bent om een duel aan te gaan? Denk jij dat je zo goed bent dat je het op vijftig procent kunt doen? Weet je hoe het eruit ziet als jij een duel aangaat? Ik zal het voordoen''. Vervolgens liep hij rond op zijn tenen, met zijn armen dicht bij het lichaam. Ook tuitte hij zijn lippen.' Özil was kwaad en vertelde dat als Mourinho het allemaal zo goed wist, hij zelf maar het veld op moest gaan. Het werkte averechts. 'Mourinho begon te lachen en zei: ''Geef je het nu al op? Je bent een lafaard. Wat wil je doen? Onder de warme douche stappen en je haar wassen? Wil je alleen zijn? Of wil je liever je teamgenoten, de fans en mij laten zien wat je wel kan? Weet je wat Mesut, waarom begin je niet te huilen! You are such a cry-baby. Ga maar douchen. We hebben jou niet nodig''. Ik heb mijn handdoek gepakt en ben hem zonder ook maar iets te zeggen, gepasseerd in de richting van de douche.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Mooi dat die 2 het weer goed met elkaar kunnen vinden. Maar niet mee eens, Ozil laat het te vaak niet zien maar puur kwalitatief nog steeds 1 van de beste middenvelders die er zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Zou maar even Ziggo aanzetten boys, 2e helft gaat er nog oorlog opleveren tussen Zlatan en Mings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Scheids durft gewoon geen rood geven aan Zlatan, je moest eens zien hoe hij (en later Rooney) zo op die man inpraten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Ik zag een soort van trap tegen het hoofd van Zlatan? Leek echt opzettelijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Ik zag een soort van trap tegen het hoofd van Zlatan? Leek echt opzettelijk te zijn. Was ook donkerrood, en in de actie erna revancheerde Zlatan zich met een elleboog. En scheids had de gele kaart al vast, maar na dat Rooney op hem insprak gaf hij niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Als je goed kijkt is Zlatan de eerste die trapt, daarna trapt Mings. Zlatan wordt nog wel geschorst voor die elleboog neem ik aan? Nice ook dat hij dan juist die penal mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Als je goed kijkt is Zlatan de eerste die trapt, daarna trapt Mings. Zlatan wordt nog wel geschorst voor die elleboog neem ik aan? Nice ook dat hij dan juist die penal mist. Waar bedoel je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Rechterbeen wanneer die opspringt en voor hij valt iets naar achter toe ''hakt'' 4 maart 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Rechterbeen wanneer die opspringt en voor hij valt iets naar achter toe ''hakt'' :-D wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Rechterbeen wanneer die opspringt en voor hij valt iets naar achter toe ''hakt'' Ik zie wat je bedoelt maar hij raakt hem net niet. Anders had die Mings liggen rollebollen van de pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Rechterbeen wanneer die opspringt en voor hij valt iets naar achter toe ''hakt'' Mag hopen dat je een grapje maakt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Hoewel het op die gif moeilijk te zien is, zal iedereen in de bewegende beelden inderdaad zien dat Zlatan daar een beweging maakt om hem te raken, dat Mings hem vervolgens pas echt raakt op z'n hoofd doet daar niets aan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Precies.. Zlatan maakt gewoon duidelijk een trappende beweging (een beweging is ook gewoon rood natuurlijk) wat Mings daarna doet kan ook echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Wijnaldum, knap hoor :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Hoewel het op die gif moeilijk te zien is, zal iedereen in de bewegende beelden inderdaad zien dat Zlatan daar een beweging maakt om hem te raken, dat Mings hem vervolgens pas echt raakt op z'n hoofd doet daar niets aan af. Want een gif is stilstaand beeld? Precies.. Zlatan maakt gewoon duidelijk een trappende beweging (een beweging is ook gewoon rood natuurlijk) wat Mings daarna doet kan ook echt niet. Je mag dus volgens jullie voortaan niet meer over een speler heen springen? Want dat is het enige wat ie doet. Zet zijn voet wat sneller neer omdat ie waarschijnlijk Rooney wilde ontwijken. Kan me niet voorstellen dat hij Mings mist als hij hem echt wilde raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Zeggen ze nu ook bij Motd Jan. Bizar zeg, in een topwedstrijd met Oxlade, Iwobi en Welbeck starten :-D Ik dacht blessures, maar die vent heeft Sanchez gewoon gepasseerd :D De slechtste scheidsrechter van Engeland heeft weer eens dubieus gehandeld. Burnley maakt hands, maar krijgen de penal mee.. 4 maart 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 (bewerkt) Dat het een trappende beweging is? Dan zal het wel waar zijn als ze het daar zeggen ;) Nee, zie het zelf nog steeds niet. Ga er in tegenstelling tot jullie echt niet vanuit dat Ibra hem dan zou missen. 5 maart 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Ik heb ontzettend veel respect voor Wenger, maar je beste speler passeren kan echt niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gunner2003 Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Hij zei dat het een tactische keuze was omdat Giroud en Welbeck luchtduels moeten winnen... Geen enkele hoge voorzet in de eerste helft. Ik denk dat er meer aan de hand is en dat Alexis al heeft laten weten aan het eind van het seizoen weg te willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Wat vinden jullie? "Arsenal is in topwedstrijden beter af zonder Özil dan met Özil." Kan beter 8 andere er naast zetten ipv Özil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Arsenal zit echt met een groot probleem. Wie moet Wenger vervangen? Hoeveelste gaan we eindigen? En kunnen ze hun topspelers behouden? Ik ben er bang voor dat in ieder geval Alexis aan het eind van het seizoen weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 Ik heb echt het vermoeden dat het hele zaakje instort als Wenger vertrekt, a la United. Kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten