Yves Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2016 @King XVI De clips stuur je via PM, labelnaam is eender @Lakigigar @Platina32 De graad van bekendheid van de band is niet van belang, maar het lijkt me boeiender als je voor minder bekende bands gaat. Ga ook weer niet té obscuur, er moet voldoende materiaal op yt te vinden zijn. Ik wil nog niet te veel prijs geven over elke ronde specifiek, maar weet dat elke ronde een mijlpaal in de geschiedenis van de band symboliseert. We beginnen met 'de ontdekking', je kan vast nog wel wat andere mijlpalen bedenken. Ik wil ook gerust al op voorhand oplijsten welke rondes er komen, maar denk dat dit de charme/uitdaging van het spel wat gaat weg nemen. In die optiek is het enkel goed dat je het niet 100% snapt ;) @Hansje Erg leuk dat je mee gaat in de fantasie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Onze Belgische Donald Trump, bouw maar een Hanstoren. En je kan direct ook hansworsten gaan verkopen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2016 Beste mensen, met @steijns als laatste deelnemer sluit ik hierbij de inschrijvingen. We zijn met 12, elk 5 bands zitten we al op 60 deelnemende bands. Lijkt me ruim voldoende. Super hoor, ik had niet zo'n stormloop verwacht. Thanks alvast aan iedereen die inschreef :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Vijf bands ingestuurd, al was het nog best pittig om een goeie combinatie te vinden van onbekend genoeg om leuk te zijn en bekend genoeg om genoeg mogelijkheden te hebben. Heb denk ik wel een mooi team samen kunnen stellen met wat bekendere, maar interessante bands die redelijk multifunctioneel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 Zozo, de vijf banden zijn ingestuurd. Ik ben benieuwd, al hoop ik niet dat de helft van de bands er al na één ronde uitligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2016 Share Geplaatst 19 oktober 2016 (bewerkt) Heb ook maar wat willekeur ingestuurd. Wel willekeur dat ik leuk vind. De clips stuur ik nog op, eventueel maak ik er zelf zwart beeld bij als het moet. 19 oktober 2016 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 (bewerkt) *Kan weg* 20 oktober 2016 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ik vind het wat vaag, maar in elk geval leuk dat men wat onderneemt. Kan ik alleen maar toejuichen, en zeker wanneer het vanuit mijn grote vriend Yves komt. Ik beoordeel wel wat dan, als dat goed is. Ben ik eens lekker neutraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Oh inschrijving is al dicht, was nog vrolijk wat bandjes bij elkaar aan het zoeken ;c volgen we deze keer wel van de zijlijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 20 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2016 Oh inschrijving is al dicht, was nog vrolijk wat bandjes bij elkaar aan het zoeken ;c volgen we deze keer wel van de zijlijn. Je staat bij de ingeschrevenen mon cher Louis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 20 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ik vind het wat vaag, maar in elk geval leuk dat men wat onderneemt. Kan ik alleen maar toejuichen, en zeker wanneer het vanuit mijn grote vriend Yves komt. Ik beoordeel wel wat dan, als dat goed is. Ben ik eens lekker neutraal. Jij en neutraal Zeug, who are you kiddin' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Dan niet, Yveg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 u7AO0V7nENg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 (bewerkt) Je staat bij de ingeschrevenen mon cher Louis oh ok mooi zo dan mag je platenlabel 'Rêver en Rouge' bij de deelnemers zetten 20 oktober 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Bandjes ingestuurd. Alleen jammer dat @steijns er al met ééntje aan de haal was gegaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 22 oktober 2016 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2016 [CENTER][IMG]https://i.gyazo.com/ba216d5b987e37aba8b5832687a54b97.png[/IMG] [IMG]https://i.gyazo.com/ed9c862923034c5216b3cd5b20fa93e6.png[/IMG] @Erwin. @steijns @Hansje @Lakigigar @Jeroen. @Chiemel @Platina32 @Grote Ree @richard @bas2204 @Niejo101 @King XVI XVI[/CENTER] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Mijn logo is lekker strak :thumb: Om de belastingen te ontduiken staat ons hoofdfiliaal (een niet-bestaand bedrijf) in Accra. https://www.facebook.com/pages/Laki-Records/1391987594367315 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 En ik denken dat Erwin zo'n stijlvol persoon was. Weg is de liefde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Is gewoon een afkorting voor Hele Elegante Muzikale Artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Net mijn laatste bandje ingestuurd. Nu maar hopen dat Richard ze niet op heeft gepikt al, want het zijn een stel IJslanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Wat is de deadline voor het insturen van bands? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Net mijn laatste bandje ingestuurd. Nu maar hopen dat Richard ze niet op heeft gepikt al, want het zijn een stel IJslanders Heb, verrassend, geen IJslandse bandjes ingestuurd. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 [quote name='Niejo101']Bandjes ingestuurd. Alleen jammer dat @steijns er al met ééntje aan de haal was gegaan :([/QUOTE] Alleen maar positief :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Toplogo van @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Heb, verrassend, geen IJslandse bandjes ingestuurd. (d) Ben je ziek ofzo? We mogen vijf bandjes aandragen en jij stuurt er geen een uit IJsland in. Dat zou onmogelijk moeten zijn ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten