Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Band Manager 2016-17

Yves

Aanbevolen berichten

@King XVI De clips stuur je via PM, labelnaam is eender @Lakigigar @Platina32 De graad van bekendheid van de band is niet van belang, maar het lijkt me boeiender als je voor minder bekende bands gaat. Ga ook weer niet té obscuur, er moet voldoende materiaal op yt te vinden zijn. Ik wil nog niet te veel prijs geven over elke ronde specifiek, maar weet dat elke ronde een mijlpaal in de geschiedenis van de band symboliseert. We beginnen met 'de ontdekking', je kan vast nog wel wat andere mijlpalen bedenken. Ik wil ook gerust al op voorhand oplijsten welke rondes er komen, maar denk dat dit de charme/uitdaging van het spel wat gaat weg nemen. In die optiek is het enkel goed dat je het niet 100% snapt ;) @Hansje Erg leuk dat je mee gaat in de fantasie :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste mensen, met @steijns als laatste deelnemer sluit ik hierbij de inschrijvingen. We zijn met 12, elk 5 bands zitten we al op 60 deelnemende bands. Lijkt me ruim voldoende. Super hoor, ik had niet zo'n stormloop verwacht. Thanks alvast aan iedereen die inschreef :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vijf bands ingestuurd, al was het nog best pittig om een goeie combinatie te vinden van onbekend genoeg om leuk te zijn en bekend genoeg om genoeg mogelijkheden te hebben. Heb denk ik wel een mooi team samen kunnen stellen met wat bekendere, maar interessante bands die redelijk multifunctioneel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wat vaag, maar in elk geval leuk dat men wat onderneemt. Kan ik alleen maar toejuichen, en zeker wanneer het vanuit mijn grote vriend Yves komt. Ik beoordeel wel wat dan, als dat goed is. Ben ik eens lekker neutraal.

Jij en neutraal Zeug, who are you kiddin'

Link naar opmerking
Deel via andere websites