Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,4k
  • Weergaven 365,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst
26 minuten geleden zei Michaelinho*:

Saibari worship

Denkt niet dat hij volgend seizoen nog bij PSV speelt.

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wel een paar keer goed weggekomen ook. Je had ook maar zo 2 pingels tegen kunnen hebben DG

Waren beide geen pingels hoor.

Geplaatst
1 minuut geleden zei aron24:

Denkt niet dat hij volgend seizoen nog bij PSV speelt.

Waren beide geen pingels hoor.

Zeg ook niet dat ik dat vond. Maar je kan ze makkelijk verkeerd beoordelen natuurlijk.

Geplaatst
4 minuten geleden zei The Saint:

Is die in vorm ben je hem kwijt voor de Africa Cup cry

Ah nee he.. weer die verrekte Africa Cup e.

Wat zat er in de lunch bij Saibari? Dit is niet normaal hoor.

Geplaatst
11 uur geleden zei joostmakaay:

Zijn de lampen al uit in de Kuip? Schouten en Mauro ook ijzersterk vandaag, vaste opstelling voor topwedstrijden lijkt wel bekend zo.

Wel opvallend dat Flamingo dus helemaal buiten de boot lijkt te vallen daarmee. Die is z’n vormdip van eind vorig seizoen echt nog altijd niet te boven gekomen..

Ergens ook de verdiendte van ASE, want anders had Mauro gewooj linksback gestaan natuurlijk. En als Sildillia straks terug is moet Flamingo helemaal oppassen. Als die op RB en/of CV ook nog de voorkeur krijgt..

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst
1 uur geleden zei Michaelinho*:

Wel opvallend dat Flamingo dus helemaal buiten de boot lijkt te vallen daarmee. Die is z’n vormdip van eind vorig seizoen echt nog altijd niet te boven gekomen..

Ergens ook de verdiendte van ASE, want anders had Mauro gewooj linksback gestaan natuurlijk. En als Sildillia straks terug is moet Flamingo helemaal oppassen. Als die op RB en/of CV ook nog de voorkeur krijgt..

Wil Flamingo wel eens in de rol van Mauro zien op het middenveld, waar hij in Utrecht zichzelf mee in the picture speelde, gezien de hoeveelheid wedstrijden die er nog komen gaan.

Over buiten de boot gevallen trouwens, Nagalo is wel klaar hé? Ik denk dat zelfs Sildillia nog hoger in de pikorde staat als hij weer fit is.

Geplaatst
5 uur geleden zei joostmakaay:

Wil Flamingo wel eens in de rol van Mauro zien op het middenveld, waar hij in Utrecht zichzelf mee in the picture speelde, gezien de hoeveelheid wedstrijden die er nog komen gaan.

Over buiten de boot gevallen trouwens, Nagalo is wel klaar hé? Ik denk dat zelfs Sildillia nog hoger in de pikorde staat als hij weer fit is.

Even los van de hoeveelheid wedstrijden. Van 21 december tot 18 januari is de Africa Cup. Zei gisteren al dat we dan een in vorm verkerende Saibari gaan missen. Schiet me net te binnen dat Salah-Eddine van de week ook voor Marokko gekozen heeft cry Nou zijn dat niet erg veel wedstrijden, maar daarbovenop nog een pijntje of twee en het is lastig puzzelen.

bewerkt door The Saint

Geplaatst
6 uur geleden zei joostmakaay:

Nagalo? Wie is dat? DG

2 minuten geleden zei The Saint:

Even los van de hoeveelheid wedstrijden. Van 21 december tot 18 januari is de Africa Cup. Zei gisteren al dat we dan een in vorm verkerende Saibari gaan missen. Schiet me net te binnen dat Salah-Eddine van de week ook voor Marokko gekozen heeft cry Nou zou dat niet erg veel wedstrijden, maar daarbovenop nog een pijntje of twee en het is lastig puzzelen.

Oja kak dat is ook zo.. Was nog vrij sceptisch toen hij werd aangetrokken, maar hij zit er lekker in tot nu toe.