Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei The Saint:

Het interesseert me werkelijk geen hol. 

Maar Dortmund jongens. Dat is best een horde die te nemen is. Al ligt het voorhanden dat je kapot gecounterd gaat worden. 

Scheelt wel dat Dortmund verdedigend echt om te janken is. Hoe makkelijk die goals weggeven dit seizoen. Daarnaast is het weer lekker onrustig en moet Terzic waarschijnlijk weer plaats maken. Prima cocktail voor PSV om als ze de vorm vast houden een kans(je) te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Erwin.:

Wat heeft m gezegd?

Citaat

‘Ik had graag die stappen met PSV willen meemaken. Maar ik ben heel trots op wat we hebben bereikt. En ik ben gewoon blij dat Peter (Bosz, de huidige trainer, red.) het geweldig doet, dat hij heeft kunnen doorbouwen op het fundament, met de aankopen.

Citaat

‘Als ik dan zie hoe de eigen jeugd nu carrière maakt, denk ik: door mijn manier van trainen en spelen, ontwikkelen talenten zich. Daarmee ben ik blij. Als ik Bakayoko zie; die heb ik in de jeugd gehad, in Jong PSV, in PSV 1. Saibari. Vertessen. Gakpo.

Verder heel relaas over zijn “filosofie”. Alleen hij brengt dat nou net alsof we dat bij PSV allemaal gezien hebben. In werkelijkheid zagen we na 31 wedstrijden nog niet wat de bedoeling was, toch? 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei joostmakaay:

Het succes doet de animo voor dit topic niet tegen goede, maar gelukkig mogen we volgende week weer. (d)

Had zelf eigenlijk nog wel een nieuwe CV willen zien, en dat Bella-Kotchap dan terug zou keren naar Southampton.

Niet tevreden of gewoon vanwege zijn fitheid?

Ik snapte de uitleg van Bosz wel dat hij geen nieuwe spelers wilde. Je hebt gewoon amper tijd om ze fatsoenlijk in te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Erwin.:

Niet tevreden of gewoon vanwege zijn fitheid?

Ik snapte de uitleg van Bosz wel dat hij geen nieuwe spelers wilde. Je hebt gewoon amper tijd om ze fatsoenlijk in te passen

Vooral dat er geen restwaarde aan zit voor PSV, juist na afloop van een (succesvol) seizoen als dit zou het ideaal zijn als je wat back-up spelers voor een goede som kunt gaan verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei The Saint:

Ik snap het niet. Bij buitenspel is het toch gewoon een kwestie van lijntjes trekken. Hoezo moet scheids kijken dan 

Ik denk omdat De Jong de bal niet zelf kreeg. De tegenstander werkte de bal half weg en er moest beoordeeld worden of er daarmee een nieuwe aanval startte of niet. Vermoed ik hoor, want ik kijk zonder geluid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Grappig die tegenstelling tussen de journalisten van Vi Pro en oa jij

Wat dan? Over Til zeker? Continu aanspeelbaar, dat doet ie wel goed. Maar drie veelbelovende aanvallen om zeep geholpen door een te trage handelingssnelheid en twee grote kansen gemist. 

Als je soms ziet hoe snel Saibari en Tillman zich voortbewegen om kansen te creëren met goede, snelle aannames kan je niet anders dan concluderen dat Til op dat vlak echt tekortschiet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites