The Saint Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Het interesseert me werkelijk geen hol. Maar Dortmund jongens. Dat is best een horde die te nemen is. Al ligt het voorhanden dat je kapot gecounterd gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 3 uur geleden zei The Saint: Het interesseert me werkelijk geen hol. Maar Dortmund jongens. Dat is best een horde die te nemen is. Al ligt het voorhanden dat je kapot gecounterd gaat worden. Scheelt wel dat Dortmund verdedigend echt om te janken is. Hoe makkelijk die goals weggeven dit seizoen. Daarnaast is het weer lekker onrustig en moet Terzic waarschijnlijk weer plaats maken. Prima cocktail voor PSV om als ze de vorm vast houden een kans(je) te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Man man, ben me echt mateloos aan het irriteren aan de uitspraken van Ruud van Nistelrooij in dat Volkskrant interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 20 uur geleden zei The Saint: Man man, ben me echt mateloos aan het irriteren aan de uitspraken van Ruud van Nistelrooij in dat Volkskrant interview. Blijft natuurlijk ook wel een bijzonder figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 21 uur geleden zei The Saint: Man man, ben me echt mateloos aan het irriteren aan de uitspraken van Ruud van Nistelrooij in dat Volkskrant interview. Wat heeft m gezegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Erwin.: Wat heeft m gezegd? Citaat ‘Ik had graag die stappen met PSV willen meemaken. Maar ik ben heel trots op wat we hebben bereikt. En ik ben gewoon blij dat Peter (Bosz, de huidige trainer, red.) het geweldig doet, dat hij heeft kunnen doorbouwen op het fundament, met de aankopen. Citaat ‘Als ik dan zie hoe de eigen jeugd nu carrière maakt, denk ik: door mijn manier van trainen en spelen, ontwikkelen talenten zich. Daarmee ben ik blij. Als ik Bakayoko zie; die heb ik in de jeugd gehad, in Jong PSV, in PSV 1. Saibari. Vertessen. Gakpo. Verder heel relaas over zijn “filosofie”. Alleen hij brengt dat nou net alsof we dat bij PSV allemaal gezien hebben. In werkelijkheid zagen we na 31 wedstrijden nog niet wat de bedoeling was, toch? 28 december 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Ah ja, beetje oogkleppen inderdaad. Wel jammer dat nou nooit eens een journalist durft te vragen wat dat fundament of die manier van spelen dan is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/spelersgroep-psv-hielp-familie-thijs-slegers-om-huis-te-blijven-bekostigen/428793 Poeh die komt wel ff binnen zeg, gewoon bijna een jaar geleden alweer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/spelersgroep-psv-hielp-familie-thijs-slegers-om-huis-te-blijven-bekostigen/428793 Poeh die komt wel ff binnen zeg, gewoon bijna een jaar geleden alweer.. Oprecht ben wel aan het huilen, komt idd binnen zeg. Wat een super actie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Het succes doet de animo voor dit topic niet tegen goede, maar gelukkig mogen we volgende week weer. Had zelf eigenlijk nog wel een nieuwe CV willen zien, en dat Bella-Kotchap dan terug zou keren naar Southampton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 3 uur geleden zei joostmakaay: Het succes doet de animo voor dit topic niet tegen goede, maar gelukkig mogen we volgende week weer. Had zelf eigenlijk nog wel een nieuwe CV willen zien, en dat Bella-Kotchap dan terug zou keren naar Southampton. Niet tevreden of gewoon vanwege zijn fitheid? Ik snapte de uitleg van Bosz wel dat hij geen nieuwe spelers wilde. Je hebt gewoon amper tijd om ze fatsoenlijk in te passen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 55 minuten geleden zei Erwin.: Niet tevreden of gewoon vanwege zijn fitheid? Ik snapte de uitleg van Bosz wel dat hij geen nieuwe spelers wilde. Je hebt gewoon amper tijd om ze fatsoenlijk in te passen Vooral dat er geen restwaarde aan zit voor PSV, juist na afloop van een (succesvol) seizoen als dit zou het ideaal zijn als je wat back-up spelers voor een goede som kunt gaan verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Het is begonnen he jongens. En beslist trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Gaat weer heel makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Heel bijzonder dat ze deze afkeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Ik snap het niet. Bij buitenspel is het toch gewoon een kwestie van lijntjes trekken. Hoezo moet scheids kijken dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Zojuist zei The Saint: Ik snap het niet. Bij buitenspel is het toch gewoon een kwestie van lijntjes trekken. Hoezo moet scheids kijken dan Ik denk omdat De Jong de bal niet zelf kreeg. De tegenstander werkte de bal half weg en er moest beoordeeld worden of er daarmee een nieuwe aanval startte of niet. Vermoed ik hoor, want ik kijk zonder geluid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Koning Luuk 151 goals nu voor PSV! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Animo hoor. We staan voor. En Til is weer slecht. Dus weinig over te praten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Poeh als die er in eerste instantie in was gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 9 minuten geleden zei neva: Animo hoor. We staan voor. En Til is weer slecht. Dus weinig over te praten inderdaad. Hoe is het weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari (bewerkt) Licht bewolkt, fris, rond het vriespunt. Als ik dat zo kan inschatten vanaf hier. Ineens wel 3-0. Mooie goals. Til is wel echt heel slecht zeg. 17 januari bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 8 uur geleden zei neva: Animo hoor. We staan voor. En Til is weer slecht. Dus weinig over te praten inderdaad. Grappig die tegenstelling tussen de journalisten van Vi Pro en oa jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei rich ruzzian: Grappig die tegenstelling tussen de journalisten van Vi Pro en oa jij Wat dan? Over Til zeker? Continu aanspeelbaar, dat doet ie wel goed. Maar drie veelbelovende aanvallen om zeep geholpen door een te trage handelingssnelheid en twee grote kansen gemist. Als je soms ziet hoe snel Saibari en Tillman zich voortbewegen om kansen te creëren met goede, snelle aannames kan je niet anders dan concluderen dat Til op dat vlak echt tekortschiet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten