Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Niet mee eens, komt meer gevaar van af dan je denkt. Wel zie ik er geen wereldtopper in nog, daarvoor zal hij echt nog flinke stappen moeten maken.

Aan de ene kant zou ik niet heel rouwig zijn als Cocu weggaat, aan de andere kant is wat je er voor terug gaat krijgen waarschijnlijk wel minder.

Ik overdrijf graag natuurlijk ;c Lozano is een uitstekende speler voor de Eredivisie, wel vind ik hem overhyped. Mocht hij na een goed WK 30/40 mill opleveren lijkt mij dat je hem zelfs moet brengen. Snelheid en redelijk effectief zijn zijn sterke punten, maar voetballend nog te min en ''al''bijna 23. Zal zich niet meer zodanig ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom ga ik er ook tegenin. ;) Ben het wel met je eens ja, 1 seizoen langer blijven incl CL zou voor hemzelf overigens wel beter zijn maar bij een goed bod zou ik hem ook laten gaan. Zeker ook omdat er best wat talent klaar staat om hem al op te volgen. (Gudmundsson, Gakpo, Malen maar die laatste zie ik liever centraal spelen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn leuke talenten maar die kunnen hem echt nog niet opvolgen. Die hebben zelden iets laten zien in PSV 1 en daar ook niet de kans voor gekregen. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als Lozano vertrekt voor een hoog bedrag, want hij valt na de winterstop tegen. Maar dan moet er wel een nieuwe buitenspeler gekocht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, laat ik het zo zeggen. Op dit moment heb je naast Lozano ook Pereiro, Bergwijn en Mauro die op de flanken kunnen. Als dan alleen Lozano weggaat vind ik wel dat je dat intern kan opvangen. (Ervan uitgaande dat Pereiro niet op het middenveld gaat spelen) Gaan er meer weg, dan zal ook vervanging gehaald moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar eens een beoordeling van het seizoen geven

Zoet - 9 - Speelde zijn beste seizoen ooit en we zijn mede door hem kampioen geworden. Zal nooit een wereldkeeper worden, maar voor PSV wel gewoon een uitstekende keeper

Room - N - Speelde te weinig voor een cijfer, maar ik mag toch hopen dat hij volgend jaar geen eerste keeper wordt als Zoet vertrekt.

Arias - 7,5 - Begon het seizoen wat minder maar was daarna lekker op dreef en vaak een belangrijke kracht voor het elftal.

Brenet - 6 - Een voldoende omdat hij zo ontzettend veel te verduren krijgt maar toch gewoon zijn ding blijft doen. Wisselt goede wedstrijden af met een hoop die ver onder de ondergrens zitten wmb.

Isimat - 5,5 - Degelijk maar blijft foutjes maken(4-5 penalties veroorzaakt?), wordt tijd om door te gaan selecteren voor onze vrolijke Fransoos.

Schwaab - 7 - Vaak kritisch op hem geweest, en dat zal ik ook blijven, maar het is een degelijke speler die weet wat ie kan. En dat is iets wat een hoop spelers vaak missen, aantal wedstrijden zeer belangrijk geweest, topprof.

Luckassen - 4 - Manman, wat was deze man slecht dit seizoen. Heb je dan 5 miljoen voor betaald. Hopen dat hij zich volgend seizoen herpakt, want anders verkoop je hem niet meer voor meer dan een miljoen.

Hendrix - 7,5 - Je zag pas hoe belangrijk hij dit seizoen was toen hij een keer niet meedeed. Zijn aanvallende kwaliteiten laten daarentegen nog altijd te wensen over, maar zou een goede aanvoerder voor volgend seizoen zijn.

Ramselaar - 6,5 - Speelt nooit echt slecht, maar doet ook zo weinig in een wedstrijd. Niet voor niets dat hij zijn basisplek ook weer kwijt is geraakt.

van Ginkel - 8 - Een 8 omdat hij met zijn doelpunten o zo belangrijk is voor dit kampioenschap. Het voetbal zoals in NL graag gespeeld wordt, dat zit niet in hem maar het is wel een goede box-to-box speler.

Pereiro - 7,5 - Heeft zich de 2e seizoenshelft uiteindelijk goed herpakt en toch weer op 10+ doelpunten uitgekomen. Stiekem hoop ik dat hij nog een seizoen blijft en dan echt alles aan gort gaat schieten.

Rosario - 6,5 - Niet echt heel veel de kans gekregen om wat te laten zien, maar in die tijd is hij ook nooit door een ondergrens gezakt. Degelijke speler al zo snel dus die gaan we volgend seizoen weer meer aan het werk zien.

Mauro Jr - 6,5 - Na zijn debuut speelde hij een aantal heel leuke wedstrijden. Dat leuke moet alleen nog omgezet gaan worden in effectiever en minder jeugdige voorspelbaarheid.

Locadia - 7 - Was de beste speler de 1e seizoenshelft met Lozano

Lozano - 8 - Begon wervelend aan het seizoen, eigenlijk vanaf dat hij vanaf rechts moest komen werd zijn effectiviteit minder. Zijn dreiging echter was altijd een gevaar en leverde ook weer ruimte op voor de andere aanvallers.

Bergwijn - 7 - Begon de 2e seizoenshelft zowaar effectiever te worden. Te vaak is het echter allemaal nog wat druistig en zonder te weten waar je gaat eindigen. Komt wel goed met deze jongen.

de Jong - 7,5 - Na 1,5 seizoen uit vorm zo terugkomen zijn er maar weinigen gegeven. Altijd blijven knokken en nooit wat negatiefs gezegd. Dan gun je het hem wel. Volgend seizoen samen met Romero vechten om die plek

Dan nog wat jeugd die ik geen cijfers ga geven

Lammers - Ik heb het nog altijd niet gezien in hem om PSV 1 speler te worden, mag wat mij betreft een seizoen verhuurd worden.

Gudmundsson - Bij Jong PSV zo goed, maar in 1 wil het ook nog niet. Ik kan me maar 1 invalbeurt herinneren waarin hij wel echt goed was. Lijkt ook niet in de tactiek van Cocu te passen waar buitenspelers over het algemeen redelijk wat meters moeten bestrijken. Zijn kwaliteit ligt meer in de kleine ruimte

Rigo - Lijkt wat laks te zijn, ik hoop dat dat nog bijgedraaid kan worden.

Malen - Dit is de speler die ik volgend seizoen het meest van verwacht. Erg gedreven en doelgericht, in de paar minuten in het eerste ook echt van toegevoegde waarde geweest.

Obispo - Heeft zijn debuut gemaakt, hopen dat hij Isimat kan vervangen volgend jaar.

Paal - Tja, is geen linksback he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het over het algemeen wel redelijk met je eens

Zoet - 9 - Gewoon een uitstekende keeper voor PSV en dit seizoen was inderdaad zijn beste. Ik hoop dat hij blijft maar ik verwacht het niet.

Room - Te weinig gespeeld, prima tweede keeper lijkt me.

Arias - 7,5 - Verdedigend af en toe nog wat kwetsbaar maar hij brengt aanvallend erg veel. Goede back die waarschijnlijk ook zal vertrekken.

Schwaab - 8 - Eerste seizoenshelft redelijk, tweede seizoenshelft heel goed. Uitstekende leider achterin en ik denk buiten het veld ook enorm belangrijk.

Isimat - 6 - Cultheld, maar het is geen zekerheidje. Ik verwacht dat hij vertrekt.

Luckassen - 4 - Dramatisch eerste seizoen. Al wordt hij ook wel altijd op verschillende posities neergezet. Volgend seizoen nieuwe kans.

Brenet - 6,5 - Een rechtspoot op linksback gaat imo nooit werken. Dit seizoen toch wel iets constanter als voorgaande jaren. Maar hij blijft gewoon enorm kwetsbaar en wisselvallig.

Hendrix - 7 - Ja, Hendrix is een goede speler, maar ik vind dat hij af en toe wat te belangrijk wordt gemaakt. Prima seizoen, maar ik vind hem nog geen dragende speler.

Ramselaar - 6 - Hier had ik toch wel meer van verwacht. Heeft zeker kwaliteiten, maar speelt gewoon te matig.

Van Ginkel - 8 - Jammer dat hij gehuurd is. Hele fijne aanvoerder en zeer goede speler. Is dit seizoen zeer belangrijk geweest.

Pereiro - 7,5 - Deze man is soms echt genieten. Helaas te vaak onzichtbaar. Ik hoop dat hij blijft en volgend seizoen constanter wordt. Dan is het een geweldige speler.

Rosario - 6,5 - Altijd redelijk gedaan in de minuten die hij krijgt. Ik vind hem altijd vrij onopvallend en weet nog steeds niet goed wat ik van zijn kwaliteiten vind. Hopelijk meer minuten volgend seizoen.

Mauro - 6,5 - In zijn eerste paar wedstrijden maakte hij een zeer goede indruk. Daarna wat minder en ook niet veel meer gespeeld. Zal volgend seizoen ongetwijfeld meer minuten krijgen.

Locadia - 8 - Uitstekende eerste seizoenshelft. Heel jammer dat PSV hem liet gaan. Was een uitstekende spits voor volgend seizoen geweest.

Lozano - 7,5 - Begon super, altijd dreigend, maar ik vond hem in de tweede seizoenshelft toch wat wegzakken. Ik vind zijn gedrag ook niet echt fijn. Ik heb er geen problemen mee als hij voor een recordbedrag vertrekt na een goed WK.

Bergwijn - 7 - Tegen mijn verwachting in heeft hij zich toch aardig ontwikkeld dit seizoen. Het is geen Depay maar zeker wel een waardevolle speler. Nu nog wat constanter worden.

De Jong - 6,5 - Nooit fan van geweest en zal het ook nooit worden. Eerste seizoenshelft dramatisch. Tweede seizoenshelft aardig herpakt, maar ook niks speciaals. Hoop dat hij vertrekt.

Obispo en Malen zijn op dit moment de grootste talenten. Daarnaast hoop ik volgend seizoen op meer minuten voor Rosario, Mauro en Gudmundsson. Lammers en Paal verhuren. Rigo lijkt wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Gakpo is een andere speler waar ik wel gecharmeerd van ben, ik hoop hem volgend seizoen ook wat aan het werk te zien. En daarnaast ben ik natuurlijk erg benieuwd naar Romero.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

s het verschil in fysieke belasting met Duitsland groot?

“Niet groot, maar er is wel een verschil. In Duitsland wordt harder getraind dan in Nederland. Ik moet wel zeggen dat we dit seizoen al een stuk harder trainen dan vorig seizoen.”

Hoe komt dat zo?

“Sommige spelers die het meest klaagden zijn vertrokken, haha. Ik ga geen namen noemen, maar zo werkt het natuurlijk wel in een team. Als sommige spelers klagen, nemen anderen daaraan een voorbeeld. Zo wordt het steeds erger. Nu die spelers weg zijn luisteren talenten misschien meer naar mij. En als ik dan zeg dat vermoeidheid voor een groot deel tussen de oren zit, nemen ze dááraan een voorbeeld. Het is een kwestie van instelling en gewenning. Als spelers in de jeugd niet gewend zijn om hard te werken, is het natuurlijk lastig om dat bij het eerste ineens wel te doen. Bij gewenning gaat het toch makkelijker.”

Best opmerkelijk wel, wie waren er vorig seizoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoet - 9 - Wat een geweldig seizoen heeft hij gedraaid. Denk dat hij in totaal een puntje of 12 heeft gepakt dit seizoen? Een van de steunpilaren van PSV. Tijd voor de volgende stap, hoop dat er een mooie club voor hem komt.

Room - N - Lastig oordelen over een speler die zo weinig heeft gespeeld. Hoop alleen niet dat hij volgend jaar eerste keus is.

Arias - 8 - Santi heeft fantastisch gespeeld, met afstand de beste rechtsback van de Eredivisie. Hoop ook voor hem dat er mooie (Engelse) club langs komt aankomende zomer.

Brenet - 6,5. Bakken kritiek over zich heen gehad, maar toch stoïcijns doorgaan. Knap hoor.

Isimat - 6,5 - Speelde een aardig seizoen, met helaas nog een paar negatieve uitschieters. Lijkt moeite te hebben met zich een hele wedstrijd te kunnen concentreren.

Schwaab - 7 - Personificatie van dit PSV. Niet mooi, wel degelijk. Prima seizoen gespeeld.

Luckassen - 4,5 - Tsja, ik vind het nog te vroeg om een definitief oordeel over hem te vertellen. Volgens mij kan hij zeker goed voetballen (zie FC-Utrecht uit), maar liet ook dingen zien die je op amateurvelden nog niet ziet. Mag een kanttekening gemaakt worden voor het feit dat Cocu hem op posities heeft gezet waar zijn hart niet ligt.

Hendrix - 7,5 - Zie Schwaab. Zijn mentaliteit valt echt te prijzen. Niet de meest sierlijke speler, maar wel eentje die altijd blijft knokken. Volgend jaar aanvoerder.

Ramselaar - 6,5 - Redelijke speler, maar ik zie in hem geen toekomstig basisspeler. Leuk voor op de bank/als invaller.

van Ginkel - 8,5 - Ontzettend belangrijk geweest met z'n doelpunten, maar is geen speler waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Wel een prima aanvoerder geweest dit seizoen.

Pereiro - 7 - Eigenlijk zou ik 'm een 4 moeten geven. De meest talentvolle speler van de selectie en dan je basisplek verliezen aan Ramselaar. Dan mag je best even achter je oren krabben. Maakte met Feyenoord-uit, AZ-uit en Ajax-thuis heel veel goed. Jammer dat hij deze lijn niet door weet te trekken naar de minder aantrekkelijke wedstrijden, anders was hij sowieso kanshebber geweest voor speler van het jaar. Hakim wie?

Mauro Jr - 6,5 - Leuk spelertje, brengt iets extra's met zich mee. Zie in hem op termijn een basisspeler.

Locadia - 8 - Kreeg veel over zich heen na zijn onhandige uitspraak na Osijek-uit. Speelde verder een prima seizoenshelft, met de wedstrijden tegen Utrecht en Vitesse als hoogtepunten.

Lozano - 8,5 - Chucky _O_ Sensatie van de eerste seizoenshelft, wat een speler! Helaas werd hij in de tweede helft van het seizoen naar de rechterkant verhuist, waar hij toch minder uit de verf komt dan aan de linkerkant. Volgend seizoen alleen nog op Ziggo te zien.

Bergwijn - 7 - Je zou bijna vergeten wat voor matige 1ste seizoenshelft deze jongen achter de rug heeft. Herpakte zich uitstekend in het tweede gedeelte. Maker van een aantal belangrijke goals, zoals Sparta-uit.

de Jong - 7,5 - Voorbeeldprof. Altijd knokken, meeverdedigen op eigen helft. Mensen vergeten wel eens dat Bergwijn en Lozano liever voor eigen succes gaan dan de spits in stelling te brengen. Luuk schiet/kopt er met gemak 20 in als de aanvoer van Willems en Narsingh komt. Dit seizoen moest hij het doen met Brenet. Prima seizoen gedraaid, mag een mooie transfer gaan maken aankomende zomer.

Cocu - 9 - Fantastische trainer. Kiest een speelwijze op basis van de kwaliteiten van de selectie en is daar dit seizoen rijkelijk voor beloond. Vier wedstrijden voor het eind kampioen worden met zo'n selectie, wat een wereldprestatie. Hoop dat hij, samen met Brands en Gerbrands nog jarenlang verbonden blijft aan PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites