007mark Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Waarom al in juli beginnen dan? Voor mijn gevoel echt steeds eerder. Amper nog een zomerstop over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 8 uur geleden zei 007mark: Waarom al in juli beginnen dan? Voor mijn gevoel echt steeds eerder. Amper nog een zomerstop over. Is niet anders dan andere jaren. Beginnen altijd 2 weken eerder dan bijv. Nederland. En dit jaar extra vroeg vanwege het EK in Duitsland volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 33 minuten geleden zei Michaelinho*: Is niet anders dan andere jaren. Beginnen altijd 2 weken eerder dan bijv. Nederland. En dit jaar extra vroeg vanwege het EK in Duitsland volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 18 minuten geleden zei FlyD: Met de nadruk op extra . Ze zijn altijd vroeger, maar het schema van alle competities is naar voren gehaald vanwege het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 16 uur geleden zei Thierryvane: Dit was een heerlijke voetbalavond! Wat een zalige wedstrijd was dit inderdaad! Ook erg tof dat ze met deze wedstrijd de competitie aftrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Hertha BSC kan vanaf heden door het leven als Dardai BSC. Trainer Pal Dardai. In de basis Palko Dardai en Marton Dardai. En dan op de bank nog de 17-jarige Bence Dardai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 4 uur geleden zei Michaelinho*: Hertha BSC kan vanaf heden door het leven als Dardai BSC. Trainer Pal Dardai. In de basis Palko Dardai en Marton Dardai. En dan op de bank nog de 17-jarige Bence Dardai Op degradatie koers al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Vader en zonen ook echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Middenvelder en sterkhouder van Union Sint Gilloise, Senne Lynen, zou op weg zijn naar Werder Bremen @Tim' klopt dit? Wat vind je er van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 4 uur geleden zei Bogatyr: Middenvelder en sterkhouder van Union Sint Gilloise, Senne Lynen, zou op weg zijn naar Werder Bremen @Tim' klopt dit? Wat vind je er van? Ik had het gerucht al voorbij zien komen inderdaad, maar ik ken Lynen niet genoeg om er echt wat over te vinden, aangezien ik de Belgische competitie niet echt volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 1 uur geleden zei Tim': Ik had het gerucht al voorbij zien komen inderdaad, maar ik ken Lynen niet genoeg om er echt wat over te vinden, aangezien ik de Belgische competitie niet echt volg. Lynen is typisch zo'n speler die nooit opvalt maar stiekem gewoon best goed kan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Blijkt nu dat Kane zelf niet meer wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Op 7-8-2023 om 20:35 zei FlyD: Lynen is typisch zo'n speler die nooit opvalt maar stiekem gewoon best goed kan voetballen. Wauw, mooi dit. Die kon er geen kut van bij Telstar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 3 uur geleden zei Beppu: Wauw, mooi dit. Die kon er geen kut van bij Telstar Scouten heel goed bij Union, maar gebruiken de spelers ook heel goed in hun kracht. Ben benieuwd hoe die jongens als Lynen het bij hun nieuwe clubs gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Blijkbaar heeft hij voorstel van Bayern aanvaard. 17 uur geleden zei La Pulga: Blijkt nu dat Kane zelf niet meer wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Gaat vandaag tekenen, aldus BILD. Bi-zar veel geld natuurlijk voor een 30-jarige met een eenjarig contract. Maar wel heerlijk dat er weer een échte spits in de selectie zit. Kane Coman/Tel - Musiala/Müller - Sané/Gnabry Smullen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Gaat vandaag tekenen, aldus BILD. Bi-zar veel geld natuurlijk voor een 30-jarige met een eenjarig contract. Maar wel heerlijk dat er weer een échte spits in de selectie zit. Kane Coman/Tel - Musiala/Müller - Sané/Gnabry Smullen! Alleen Tuchel nog even ontslaan en misschien wordt het dan nog wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Gaat vandaag tekenen, aldus BILD. Bi-zar veel geld natuurlijk voor een 30-jarige met een eenjarig contract. Maar wel heerlijk dat er weer een échte spits in de selectie zit. Iets te vroeg. Iets met Levy en een eikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 18 uur geleden zei Beppu: Wauw, mooi dit. Die kon er geen kut van bij Telstar Dus past ie mooi bij Bremen, die kunnen er ook geen kut van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Op 11-8-2023 om 12:21 zei Rogier.: Iets te vroeg. Iets met Levy en een eikel. Volgens mij zit die vandaag wel bij de selectie, ga in ieder geval denk ik misschien wel hopelijk kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Al meteen uit de beker @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Dubbelpost sorry. Harry Kane start op de bank in de supercup. Openda start wel bij Leipzig. Gaat een leuke wedstrijd worden denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Leuk om Xavi meteen in de basis te zien. Toch knap op weer een niveautje hoger. Bayern kan in ieder geval aan de bak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Die tweede goal van Olmo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten