Rogier. Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 5 uur geleden zei Michaelinho*: Je moet voor de grap even op de socials van Bayern kijken. Het grootste deel van de supporters walgt van deze beslissing en herkent zich niet meer in de club. Toch ook wel een teken aan de wand. Vooral ook gegeven wat je binnenhaalt met Tuchel. Chaotische, megalomane en korte-termijn coach. Het is wachten op problemen. Enerzijds doordat Tuchel niet de spelers krijgt die hij wil omdat er aan het langetermijnbeleid wordt vastgehouden, of anderzijds omdat er teveel naar de korte termijn gekeken gaat worden. Dit allemaal nog los van dat ik mij heel sterk afvraag of de huidige selectie bij de speelstijl van Tuchel past. Op deze manier kan Ajax wel heel snel het Bayern van Nederland worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 Doen jullie Tuchel niet iets te kort? In mijn ogen is hij enkel bij Chelsea met veel bombarie vertrokken, maar bij zijn overige clubs niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 32 minuten geleden zei joostmakaay: Doen jullie Tuchel niet iets te kort? In mijn ogen is hij enkel bij Chelsea met veel bombarie vertrokken, maar bij zijn overige clubs niet echt. Bij Dortmund heel vervelend weg gegaan. Prestaties vielen tegen en zo ongeveer de hele selectie was tegen hem. Bij PSG ook op een hele vervelende manier weggegaan. Gewoon een maniakale gek die Tuchel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 5 uur geleden zei joostmakaay: Doen jullie Tuchel niet iets te kort? In mijn ogen is hij enkel bij Chelsea met veel bombarie vertrokken, maar bij zijn overige clubs niet echt. Ik vind het vooral grappig dat hij weggaat bij Chelsea, ze onder Potter 600 miljjoen investeren in nieuwe spelers en het alleen maar nog veel slechter is qua resultaten dan beter, misschien deed Thomas Tuchel het daar zo slecht nog niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei Michaelinho*: Niet loopt? Als je de illusie hebt dat je ieder jaar in februari kampioen bent dan klopt dat ja. Je moet voor de grap even op de socials van Bayern kijken. Het grootste deel van de supporters walgt van deze beslissing en herkent zich niet meer in de club. Toch ook wel een teken aan de wand. Naja ik zie vooral een Bayern dat al 2 jaar enorm moeizaam loopt. Vorig jaar is er dan nog voor gekozen om Nagelsman meer tijd te geven maar dit jaar gaat het nog niet echt beter. Resultaten zijn oke, maar het spel blijft slecht, spelers ontwikkelen zich onvoldoende en daarnaast ligt de persoonlijke relatie van hem met spelers/bestuur ook al een tijd onder vuur. Dat Bayern over de resultaten heen kijkt en zo'n beslissing durft te nemen vind ik wel wat hebben, zo'n Nagelsmann past ook helemaal niet bij zo'n club joh. 26 maart 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Oja nog iets: Hier wel eens mensen bij Koln geweest? @Zawisza@Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 4 uur geleden zei cimbomcu: Oja nog iets: Hier wel eens mensen bij Koln geweest? @Zawisza@Djurovski Ja. Aantal keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 4 uur geleden zei cimbomcu: Oja nog iets: Hier wel eens mensen bij Koln geweest? @Zawisza@Djurovski Ik één keer. Tegen Gladbach. Zeker een aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 7 uur geleden zei cimbomcu: Oja nog iets: Hier wel eens mensen bij Koln geweest? @Zawisza@Djurovski Een keer of 10 tot 15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Een keer of 10 tot 15 Dan is wel veilig te stellen je fan bent en daar enorm geniet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 37 minuten geleden zei Kyrill: Dan is wel veilig te stellen je fan bent en daar enorm geniet Het is alleen wel weer veel te lang geleden dat ik er ben geweest. Maar ik volg de club wel met bovengemiddelde interesse. En de stad is ook heel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Alleen bij Viktoria Koln haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Ah ik ga er ook heen tegen Gladbach, derby Vroeg mij af wat handig is met parkeren? @Djurovski @GAE EAGLES @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 Zojuist zei cimbomcu: Ah ik ga er ook heen tegen Gladbach, derby Vroeg mij af wat handig is met parkeren? @Djurovski @GAE EAGLES @FlyD Kaarten die ik altijd heb ( via collega ) zit altijd parkeer kaart bij. Volgens mij kun je bij P6 en P7 ook parkeer kaartje kopen voor 7 euro. Is dan 10 min lopen naar stadion. Of met de trein en vanuit centrum tram pakken. Word je voor het stadion afgezet. Ideaal wel op tijd naar stadion gaan zowel daar parkeren of tram. Of met eigen centrum parkeren en dan met de tram. Al ben je dan wel duurder uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Ah ik ga er ook heen tegen Gladbach, derby Vroeg mij af wat handig is met parkeren? @Djurovski @GAE EAGLES @FlyD Wij parkeerden altijd op een parkeerplaats iets verder van het stadion, ongeveer 10 minuten tot 15 minuten lopen tot aan het stadion. Dan pakten wij daar de tram naar het centrum om daar wat te drinken. Ideaal met wegrijden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 19 minuten geleden zei GAE EAGLES: Wij parkeerden altijd op een parkeerplaats iets verder van het stadion, ongeveer 10 minuten tot 15 minuten lopen tot aan het stadion. Dan pakten wij daar de tram naar het centrum om daar wat te drinken. Ideaal met wegrijden ook. Klinkt als p6 & p7 tot aan het wegrijden dat is wel klote daar haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Beste is P6/P7 dus? @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Beste is P6/P7 dus? @Djurovski Doe ik wel ja. Als ik met de auto ga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Leuk potje hoor vandaag met Bayern - Dortmund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Bayern gaat hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 @Thierryvane wat vonden we van de eerste wedstrijd onder Tuchel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 11 minuten geleden zei Bogatyr: @Thierryvane wat vonden we van de eerste wedstrijd onder Tuchel? Tegen Dortmund was het oké (met hulp van Kobel). Gisteren een stuk sterker dan Freiburg. Aardig wat onbenutte kansen die vorig jaar wél werden gemaakt door Lewa. Daar ligt het probleem in my opinion. Moet in de zomer een nieuwe spits gehaald worden. Sowieso geen fan van Tuchel. Musiala al twee potten banken, dan spoor je niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 april 2023 Share Geplaatst 8 april 2023 c0de1adbf122b70786871a8671aa48aa.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Gaat top in München. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten