Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei 007mark:

Kijk zelf uit naar Leipzig - Dortmund vanmiddag :<

Na afgelopen speelronde hoop ik dat ze allebei verliezen. Wat dat betreft begin ik een soort Sjaak Swart te worden :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei 007mark:

Mainz kan hierbij worden toegevoegd inmiddels denk ik? ;)

Als alle clubs moeten degraderen waar Werder van verloren heeft, bestaat de Bundesliga niet meer volgend jaar ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week weer een kans, maar het wordt wel zwaar voor ze. Volgend jaar Werder - HSV in de 2.Bundesliga ;c?

Wat zag ik toch veel slechte verdedigende acties voorbij komen in dat schakelkanaal van FOX. :-D

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei StanleyW:

Hou je het nog droog @Tim'?

WAT. EEN. MIDDAG. Holy shit, echt staan juichen in de woonkamer, bij alle goals van Werder en Union. Echt een ongelooflijk scenario, zo onvoorspelbaar. Nu nog twee potjes vlammen _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Zeus:

Jammer, geen CL voor Bosz. Mag dan ook nog eens het vertrek van Havertz gaan opvangen en zonder de CL-miljoenen in het vooruitzicht gaat dat nog lastig worden.

CL kan gewoon nog hoor. Hoeven alleen maar de Europa League te winnen in augustus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Zeus:

Jammer, geen CL voor Bosz. Mag dan ook nog eens het vertrek van Havertz gaan opvangen en zonder de CL-miljoenen in het vooruitzicht gaat dat nog lastig worden.

Er zit echt verschrikkelijk veel geld bij Bayer hoor.   Dus dat is niet zo zeer een probleem.    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja. Maar vraag me af of dat gaat gebeuren. Ondanks het EL-succes met Ajax destijds werkt het voetbal van Bosz internationaal toch zeker niet tegen alle tegenstanders (en coaches, zie een type als Mourinho). Maar ik hoop het stiekem toch wel.

Heb even gekeken naar de ploegen die er nog inzitten. Inter Milan en Wolves zijn ploegen die het aanvallende, compromisloze voetbal van Bosz bijvoorbeeld al niet liggen. Manchester United is een ploeg met aardig wat fysieke kracht en genoeg snelheid voorin, ook lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zeus:

Ah ja. Maar vraag me af of dat gaat gebeuren. Ondanks het EL-succes met Ajax destijds werkt het voetbal van Bosz internationaal toch zeker niet tegen alle tegenstanders (en coaches, zie een type als Mourinho). Maar ik hoop het stiekem toch wel.

Heb even gekeken naar de ploegen die er nog inzitten. Inter Milan en Wolves zijn ploegen die het aanvallende, compromisloze voetbal van Bosz bijvoorbeeld al niet liggen. Manchester United is een ploeg met aardig wat fysieke kracht en genoeg snelheid voorin, ook lastig.

Return tegen Rangers zal normaal geen probleem meer moeten opleveren, maar daarna kunnen er erg goede ploegen komen inderdaad. Volgens mij word het toernooi daarna afgewerkt met 1 wedstrijd per ronde, in plaats van uit en thuis. Ook niet per sé een voordeel voor Leverkusen denk ik. Maargoed, de kans is er nog natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Arminia Bielefeld - Heidemheim staat binnen no time 2-0, maar HSV staat in eigen huis ook 0-1 achter tegen Sandhausen...Gelijkspel is nu genoeg om de play-off tegen Werder Bremen te mogen spelen.

HSV nu 0-2 achter. Kinderlijk eenvoudig ook, zo verdien je het niet om te promoveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites