Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1. FC Köln wil dat de wedstrijd van gister overgespeeld moet worden, ze vinden dat de scheids een cruciale fout maakte bij het 2de doelpunt. Dortmund profiteerde trouwens 2 maal van de Video Assistant Referee gisteren. Zelf erg genoten van Yarmolenko, Philip en Aubameyang, maar het meest blij was ik toch met de terugkeer van Julian Weigl.

Hier kan je een samenvatting zien van de pot.

http://voetbaltube.com/goals/duitsland/samenvatting-borussia-dortmund-1-fc-k%C3%B6ln-5-0-doelpunt-aubameyang-2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn beiden prima beslissingen. Mooi dat het bepalend is, de video referee.

Moet ik het eigenlijk wel verduidelijken: het gaat er bij het 2de doelpunt niet om of Sokratis een duel aangaat met de keeper maar om het feit dat de scheids vermoedelijk affloot voordat de bal de doellijn is gepasseerd. Dan zouden ze het dus niet als doelpunt mogen tellen, afijn we gaan wel zien wat er gebeurt.

Schalke '04 is ondertussen bezig om Leon Goretzka langer te binden. Zijn contract loopt aankomende zomer af en dan weet je dat Bayern München en Borussia Dortmund klaar zullen staan om hem gratis over te nemen. Het schijnt dat Schalke '04 hem een contract van 10 miljoen per jaar heeft aangeboden, echt een ongekend bedrag. Vooral als je dat dan vergelijkt met Reus die bij Dortmund topverdiener is met hetzelfde bedrag (zelfs nog met een constructie van Puma erbij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal het niet zo zijn dat hij dan alsnog verkocht gaat worden? Lijkt mij sterk dat Schalke op deze manier het salarisplafond zo desastreus zal veranderen voor één speler.

Er is natuurlijk wel wat ruimte in de salarispost van Schalke '04 na het vertrek van Huntelaar (7 mln p/j), Sidney Sam (4 mln) + Höwedes is tijdelijk naar Juventus vertrokken. Mogelijk proberen ze van Leon Goretzka de nieuwe kapitän te maken die Schalke '04 weer naar successen zal stuwen zoals ze dat een paar jaar terug met Draxler wilden doen. Misschien willen ze na het gratis verlies van Matip en Kolasinac niet nóg een speler de poort zien uitwandelen en proberen ze zo de achterban rustig te houden.

[twitter]909675504000696321[/twitter]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik het eigenlijk wel verduidelijken: het gaat er bij het 2de doelpunt niet om of Sokratis een duel aangaat met de keeper maar om het feit dat de scheids vermoedelijk affloot voordat de bal de doellijn is gepasseerd. Dan zouden ze het dus niet als doelpunt mogen tellen, afijn we gaan wel zien wat er gebeurt.

Schalke '04 is ondertussen bezig om Leon Goretzka langer te binden. Zijn contract loopt aankomende zomer af en dan weet je dat Bayern München en Borussia Dortmund klaar zullen staan om hem gratis over te nemen. Het schijnt dat Schalke '04 hem een contract van 10 miljoen per jaar heeft aangeboden, echt een ongekend bedrag. Vooral als je dat dan vergelijkt met Reus die bij Dortmund topverdiener is met hetzelfde bedrag (zelfs nog met een constructie van Puma erbij).

Ja, ik snapte je punt volledig hoor ;) En ik snap ook de kritiek vanuit de kant van Köln, maar blijft erbij dat het een geldig doelpunt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij zegt dat het een geldig doelpunt is. De regels zeggen dat dit geen geldig doelpunt is. Weet niet wat ik er verder nog over kan zeggen.

Malli in de basis bij Wolfsburg zie ik. Alleen voor het niet opstellen van hem is het terecht dat Jonker is ontslagen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites