Michaelinho* Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Comeeeeeback! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 3 uur geleden zei Michaelinho*: Comeeeeeback! THUIS tegen nummer 17.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 4 uur geleden zei Kyrill: THUIS tegen nummer 17.... Hé als Dortmund-fan ben je al snel tevreden de laatste jaren hè. Drie punten zijn drie punten zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 23 uur geleden zei Kyrill: THUIS tegen nummer 17.... Het is Duits voetbal niet de eredivisie. Kijk gewoon naar wat voor clubs er op het tweede en derde niveau spelen. Niveau daar is wat anders dan in hier in Nederland. Stand zegt niet zo heel veel daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ander leuk voorbeeldje is dat er in het stadion van de maar nummer 17 26000 mensen kunnen. In Nederland kan er in Almere 4300 mensen naar binnen bij de nummer 17. Bochum zou in Nederland gewoon het 6e stadion hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen. Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen. Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. Leverkusen en Dortmund gaan nog niet zo lekker hè, verlies bij Union en 2-2 tegen Holstein Kiel een promovendus.. Ik hoop ook van ganser harte dat ze terugkomen ja. Vandaag om 17:30 Frankfurt -Bayern kijken,hoop dat Frankfurt wint dan staan ze ook gelijk alleen bovenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 14 minuten geleden zei Michaelinho*: Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen. Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. Aan de andere kant wat heeft hij te verliezen bij Schalke. Bij H'Veen toch redelijk via de achterdeur vertrokken, dus clubs zullen niet voor hem in de rij staan en dan is qua naam Schalke natuurlijk een prima club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 36 minuten geleden zei Kelvin: Aan de andere kant wat heeft hij te verliezen bij Schalke. Bij H'Veen toch redelijk via de achterdeur vertrokken, dus clubs zullen niet voor hem in de rij staan en dan is qua naam Schalke natuurlijk een prima club. Ik snap je, maar ik vind Schalke dus alleen wel een club waar je wat te verliezen hebt. En dan vooral omdat je er daar na 5-6 slechte resultaten ook gewoon uitgedonderd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober De counters van Frankfurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Wat een speler die Marmoush!!! @Thierryvane @Michaelinho* @Jotew @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Succes vanavond @Thierryvane @Djurovski! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Dortmund komt weer uitermate sterk uit de kleedkamer voor de 2e helft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 51 minuten geleden zei Jotew: Dortmund komt weer uitermate sterk uit de kleedkamer voor de 2e helft.. Dit wordt/is echt weer een jankseizoen. Moet ook zeggen dat er bijzonder weinig echte kwaliteit in deze ploeg zit. Als alles klikt is het een 8-9. Maar een paar dagen later kan het ook maar zo weer een 3 zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 8e en nu al 7 punten achter koploper Leip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Dit wordt/is echt weer een jankseizoen. Moet ook zeggen dat er bijzonder weinig echte kwaliteit in deze ploeg zit. Als alles klikt is het een 8-9. Maar een paar dagen later kan het ook maar zo weer een 3 zijn. Ik vind het een prachtige club, en dat meen ik oprecht. En ik mag graag kijken naar jeugdige spelers, talenten die de kans krijgen etc. etc. Maar met het huidige beleid en de daadwerkelijke aankopen die er gelijk zouden moeten staan kom je nooit en te nimmer ook maar één stap dichterbij Bayern. Daarnaast zie ik een Leipzig, Leverkusen juist wel alleen maar stappen maken. Net wat je zegt; het wordt een lang, lang, lang seizoen op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Leverkusen geLeverkusent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Kees kan z'n achternaam nog geen eer aan doen bij Schalke, schijnt weer te mogen vertrekken als hij dit weekend wederom (vier keer op rij) verliest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei joostmakaay: Kees kan z'n achternaam nog geen eer aan doen bij Schalke, schijnt weer te mogen vertrekken als hij dit weekend wederom (vier keer op rij) verliest. Op 6-10-2024 om 13:05 zei Michaelinho*: Ik snap je, maar ik vind Schalke dus alleen wel een club waar je wat te verliezen hebt. En dan vooral omdat je er daar na 5-6 slechte resultaten ook gewoon uitgedonderd wordt. In dat geval biedt ik mijn excuses aan bij Michaelinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Groß, 33 jaar en dan de bal zo willen "crossen" naar de overkant, het is écht ongekend.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Tjonge jonge jonge.. Keurig, ook nog eens met 10 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Dit begint beschamend te worden.....zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 56 minuten geleden zei Jotew: Tjonge jonge jonge.. Keurig, ook nog eens met 10 man Tsja die Can is al jaren klaar natuurlijk. Pseudo leider. 18 minuten geleden zei Kyrill: Dit begint beschamend te worden.....zucht Nee hoor, deze lijn hebben ze al ingezet na het vertrek van Klopp. Trainers komen en gaan allemaal vrij snel. Je echte topspelers hebben door de jaren heen te weinig opgeleverd. En in de verdediging is al jaren geen fatsoenlijke speler meer gehaald. Echt een los zand elftal dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november En je weet wie er komt als Sahin ontslagen wordt. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Nee hoor, deze lijn hebben ze al ingezet na het vertrek van Klopp. Trainers komen en gaan allemaal vrij snel. Je echte topspelers hebben door de jaren heen te weinig opgeleverd. En in de verdediging is al jaren geen fatsoenlijke speler meer gehaald. Echt een los zand elftal dit. Jep precies dat.. Leuke talenten worden gehaald en wanneer ze daadwerkelijk doorbreken en gaan leveren verkassen ze naar een andere club. Tel daarbij op de komst van middelmaat als Reyerson, Schlotterbeck en bijvoorbeeld Nmecha en dan kom je al snel bij dit soort resultaten uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten