Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Kyrill:

THUIS tegen nummer 17....:cab:

Het is Duits voetbal niet de eredivisie. Kijk gewoon naar wat voor clubs er op het tweede en derde niveau spelen. Niveau daar is wat anders dan in hier in Nederland. Stand zegt niet zo heel veel daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen. 

Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Michaelinho*:

Goh van Wonderen naar Schalke 04. Als je het dan hebt over verstandige carrièrestappen zou dit niet in me opkomen. 

Ik hoop echt dat ze daar eindelijk eens echt voor een stabiele basis gaan. Je gunt zo’n club toch een terugkeer naar de top van de Bundesliga. Maar heb nog altijd niet het idee dat ze echt het licht gezien hebben daar. 

Leverkusen en Dortmund gaan nog niet zo lekker hè, verlies bij Union en 2-2 tegen Holstein Kiel een promovendus..

Ik hoop ook van ganser harte dat ze terugkomen ja. Vandaag om 17:30 Frankfurt -Bayern kijken,hoop dat Frankfurt wint dan staan ze ook gelijk alleen bovenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Michaelinho*:

Aan de andere kant wat heeft hij te verliezen bij Schalke. Bij H'Veen toch redelijk via de achterdeur vertrokken, dus clubs zullen niet voor hem in de rij staan en dan is qua naam Schalke natuurlijk een prima club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Kelvin:

Aan de andere kant wat heeft hij te verliezen bij Schalke. Bij H'Veen toch redelijk via de achterdeur vertrokken, dus clubs zullen niet voor hem in de rij staan en dan is qua naam Schalke natuurlijk een prima club.

Ik snap je, maar ik vind Schalke dus alleen wel een club waar je wat te verliezen hebt. En dan vooral omdat je er daar na 5-6 slechte resultaten ook gewoon uitgedonderd wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Jotew:

Dortmund komt weer uitermate sterk uit de kleedkamer voor de 2e helft.. 

Dit wordt/is echt weer een jankseizoen. Moet ook zeggen dat er bijzonder weinig echte kwaliteit in deze ploeg zit. Als alles klikt is het een 8-9. Maar een paar dagen later kan het ook maar zo weer een 3 zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dit wordt/is echt weer een jankseizoen. Moet ook zeggen dat er bijzonder weinig echte kwaliteit in deze ploeg zit. Als alles klikt is het een 8-9. Maar een paar dagen later kan het ook maar zo weer een 3 zijn. 

Ik vind het een prachtige club, en dat meen ik oprecht. En ik mag graag kijken naar jeugdige spelers, talenten die de kans krijgen etc. etc. Maar met het huidige beleid en de daadwerkelijke aankopen die er gelijk zouden moeten staan kom je nooit en te nimmer ook maar één stap dichterbij Bayern. Daarnaast zie ik een Leipzig, Leverkusen juist wel alleen maar stappen maken.

Net wat je zegt; het wordt een lang, lang, lang seizoen op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Kees kan z'n achternaam nog geen eer aan doen bij Schalke, schijnt weer te mogen vertrekken als hij dit weekend wederom (vier keer op rij) verliest.

Op 6-10-2024 om 13:05 zei Michaelinho*:

Ik snap je, maar ik vind Schalke dus alleen wel een club waar je wat te verliezen hebt. En dan vooral omdat je er daar na 5-6 slechte resultaten ook gewoon uitgedonderd wordt. 

In dat geval biedt ik mijn excuses aan bij Michaelinho

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Jotew:

Tjonge jonge jonge.. Keurig, ook nog eens met 10 man 

Tsja die Can is al jaren klaar natuurlijk. Pseudo leider. 

18 minuten geleden zei Kyrill:

Dit begint beschamend te worden.....zucht

Nee hoor, deze lijn hebben ze al ingezet na het vertrek van Klopp. Trainers komen en gaan allemaal vrij snel. Je echte topspelers hebben door de jaren heen te weinig opgeleverd. En in de verdediging is al jaren geen fatsoenlijke speler meer gehaald. Echt een los zand elftal dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Michaelinho*:

Nee hoor, deze lijn hebben ze al ingezet na het vertrek van Klopp. Trainers komen en gaan allemaal vrij snel. Je echte topspelers hebben door de jaren heen te weinig opgeleverd. En in de verdediging is al jaren geen fatsoenlijke speler meer gehaald. Echt een los zand elftal dit. 

Jep precies dat.. Leuke talenten worden gehaald en wanneer ze daadwerkelijk doorbreken en gaan leveren verkassen ze naar een andere club. Tel daarbij op de komst van middelmaat als Reyerson, Schlotterbeck en bijvoorbeeld Nmecha en dan kom je al snel bij dit soort resultaten uit :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites