bas huijsmans Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 4 minuten geleden zei timpy00: Maar vergat je de credits te geven inderdaad. Hahah dat is ook niet nodig hoor Bij De Ligt is volgens mij het probleem dat de Nederlandse Media hem best graag ziet falen ofzo. Bij elk tegendoelpunt lijkt het wel alsof er eerst gezocht wordt of De Ligt iets beter had kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: 1 zwaluw maakt nog geen zomer hè. De Ligt is een prima verdediger maar er hangen te veel maartjes aan. Alleen zijn blessures helpen al niet mee. Dat begrijp ik zelf ook wel, maar ik haal die wedstrijd aan omdat ik toen echt op hem gelet heb. Verder valt hij me in de wedstrijden die ik van Bayern zie eigenlijk nooit tegen, dus ik ben vooral benieuwd waar jij nu op doelt met de maartjes. Los van de blessures dan, want dat is geen sluitend argument om qua niveau niet tot de wereldtop te behoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Auf geht's! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 5 uur geleden zei Thierryvane: Ik quote 'm maar weer. Je bent zo klaar mee, je zelfs PSG - Sociedad ging kijken Geef je groot gelijk niffo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari (bewerkt) Lekker hoor, zonder commentator naar Leverkusen kijken op Viaplay Hahaha tering, op het moment van typen begint er ineens iemand te lullen 17 februari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 46 minuten geleden zei La Pulga: Lekker hoor, zonder commentator naar Leverkusen kijken op Viaplay Hahaha tering, op het moment van typen begint er ineens iemand te lullen In het Engels, maar Engels voetbal is in het Nederlands met commentaar 🫣😭🤮 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 4 uur geleden zei Kyrill: In het Engels, maar Engels voetbal is in het Nederlands met commentaar 🫣😭🤮 Dat is niet zo vreemd hoor. Bundesliga potten zijn bij Viaplay meestal met Engels commentaar. Alleen 1 hoofdwedstrijd is vaak met Nederlands commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari 9 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat is niet zo vreemd hoor. Bundesliga potten zijn bij Viaplay meestal met Engels commentaar. Alleen 1 hoofdwedstrijd is vaak met Nederlands commentaar. Ja weet ik /klopt. Zijn Duitsers die Engels praten. Ik ben gewoon zuur omdat PL met Dart Figuren als Guy Habets en Leo Driessen wordt gedaan Driessen is natuurlijk al jarenlang ook voetbal commentaar, hij is alleen gewoon heel irritant en niet goed in mijn ogen. Johan van Polanen vind ik nog het fijnst, minst vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Citaat Tuchel verbaast zich over de ophef. "Bij Bayern denken we altijd na over wie het beste past tegen een bepaalde tegenstander. Tegen Leverkusen wilden we extreem hoog druk zetten, dus kozen we voor Kim, Upamecano en Dier in het centrum" Gaat goed met Tuchel, als De Ligt iets goed kan (of in ieder geval kon) is het doordekken bij extreem hoog drukzetten @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 2 minuten geleden zei Rogier.: Gaat goed met Tuchel, als De Ligt iets goed kan (of in ieder geval kon) is het doordekken bij extreem hoog drukzetten @Thierryvane En dan Dier noemen. Die man is gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Op 22-1-2024 om 08:31 zei Thierryvane: Hopelijk snel #TuchelOut hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Thomas Letsch altijd al een held gevonden. Leverkusen 8 punten los als het zo blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 8 minuten geleden zei Thierryvane: Thomas Letsch altijd al een held gevonden. Leverkusen 8 punten los als het zo blijft. Tuchel z’n koffers staan bij de bus denk ik. Die kan in Bochum blijven slapen vannacht als het zo blijft . Koren op de molen van Leverkusen ook dit. Zou wel echt legendarisch en mooi zijn als die de titel pakken. Xabi Alonso voor de rest van z’n leven onsterfelijk daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Waarom wordt er bij Bayern niet meer gevoetbald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 4 minuten geleden zei La Pulga: Waarom wordt er bij Bayern niet meer gevoetbald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Zojuist zei Bogatyr: Wel chill, kan ik zo mooi overschakelen naar Bayern als United klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Tjuussel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Is er carnaval ofzo in Frankrijk? Upamecano pakt twee keer rood in een week en kan zo rustig op vakantie. Goed voor De Ligt dit, krijgt de kans onder een nieuwe trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Bye bye Tuchel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Die Upamecano is echt niet te schatten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Spelersgroep past zich toch mooi aan richting het niveau van de trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 17 minuten geleden zei Bogatyr: Die Upamecano is echt niet te schatten Wens 'm alvast veel sterkte deze week. Werd online helemaal afgemaakt na zijn rode kaart tegen Lazio. Nu weer rood... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Bayern heeft het Harry Kane syndroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari You can take the man out of Spurs but not the Spurs out of the man.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 55 minuten geleden zei Thierryvane: Wens 'm alvast veel sterkte deze week. Werd online helemaal afgemaakt na zijn rode kaart tegen Lazio. Nu weer rood... Misschien kan ‘ie een kamer naast Tuchel boeken in Hotel Bochum . Blijf het toch knap vinden dat de topclubs toch iedere keer weer voor Tuchel kiezen. Nergens echt iets gepresteerd en altijd binnen 1,5 jaar een groot deel van de spelersgroep tegen zich. Wie verwacht jij als vervanger? Flick? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten