Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei timpy00:

Maar vergat je de credits te geven inderdaad.

Hahah dat is ook niet nodig hoor

Bij De Ligt is volgens mij het probleem dat de Nederlandse Media hem best graag ziet falen ofzo. Bij elk tegendoelpunt lijkt het wel alsof er eerst gezocht wordt of De Ligt iets beter had kunnen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

1 zwaluw maakt nog geen zomer hè. De Ligt is een prima verdediger maar er hangen te veel maartjes aan. Alleen zijn blessures helpen al niet mee. 

Dat begrijp ik zelf ook wel, maar ik haal die wedstrijd aan omdat ik toen echt op hem gelet heb. Verder valt hij me in de wedstrijden die ik van Bayern zie eigenlijk nooit tegen, dus ik ben vooral benieuwd waar jij nu op doelt met de maartjes. Los van de blessures dan, want dat is geen sluitend argument om qua niveau niet tot de wereldtop te behoren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei La Pulga:

Lekker hoor, zonder commentator naar Leverkusen kijken op Viaplay  

Hahaha tering, op het moment van typen begint er ineens iemand te lullen

In het Engels, maar Engels voetbal is in het Nederlands met commentaar 🫣😭🤮

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat is niet zo vreemd hoor. Bundesliga potten zijn bij Viaplay meestal met Engels commentaar. Alleen 1 hoofdwedstrijd is vaak met Nederlands commentaar.

Ja weet ik /klopt. Zijn Duitsers die Engels praten. Ik ben gewoon zuur omdat PL met Dart Figuren als Guy Habets en Leo Driessen wordt gedaan :classic_ninja:;c Driessen is natuurlijk al jarenlang ook voetbal commentaar, hij is alleen gewoon heel irritant en niet goed in mijn ogen. Johan van Polanen vind ik nog het fijnst, minst vervelend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Tuchel verbaast zich over de ophef. "Bij Bayern denken we altijd na over wie het beste past tegen een bepaalde tegenstander. Tegen Leverkusen wilden we extreem hoog druk zetten, dus kozen we voor Kim, Upamecano en Dier in het centrum"

Gaat goed met Tuchel, als De Ligt iets goed kan (of in ieder geval kon) is het doordekken bij extreem hoog drukzetten ;c @Thierryvane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Thomas Letsch altijd al een held gevonden. Leverkusen 8 punten los als het zo blijft.

Tuchel z’n koffers staan bij de bus denk ik. Die kan in Bochum blijven slapen vannacht als het zo blijft :-D

Koren op de molen van Leverkusen ook dit. Zou wel echt legendarisch en mooi zijn als die de titel pakken. Xabi Alonso voor de rest van z’n leven onsterfelijk daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Thierryvane:

Wens 'm alvast veel sterkte deze week. Werd online helemaal afgemaakt na zijn rode kaart tegen Lazio. Nu weer rood...

Misschien kan ‘ie een kamer naast Tuchel boeken in Hotel Bochum :D

Blijf het toch knap vinden dat de topclubs toch iedere keer weer voor Tuchel kiezen. Nergens echt iets gepresteerd en altijd binnen 1,5 jaar een groot deel van de spelersgroep tegen zich. 

Wie verwacht jij als vervanger? Flick? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites