Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy

Recommended Posts

14 uur geleden zei Beppu:

Het mooie is dat die Cim dit soort kutgeintjes totaal niet kan hebben volgens mij. Ik zie hem al helemaal chagrijnig zitten achter zijn laptoppie

Het feit dat hier gekozen wordt voor 'chagrijnig zitten' ipv 'link worden' vind ik teleurstellend.

9 minuten geleden zei Beppu:

Gaan er nog mensen naar Leipzig - Leverkusen kijken straks? Ik pak de tweede helft wel even mee als het kindje ligt te slapen. Heerlijk affiche.

Ja zeker, dit moet gezien worden. Ben ligt voor Leverkusen, doet Boni mee?

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Wat een ongelofelijk kut commentator is dit toch ook zeg. Verteld ongeveer elke 5 minuten weer alles precies hoe het gegaan. Ongelooflijk irritant

Dit dus. Vreselijke vent, bijna net zo erg als Schellevis

14 uur geleden zei Urbeto:

En in het verlengde hiervan verliest Bayern in eigen huis van @Tim's Werder Bremen! Genieten zeg. Het gat is nu 7 punten, al heeft Bayern nog een inhaalwedstrijd tegen Union Berlin tegoed. 

Wat een zalige driepunter, die ik absoluut niet zag aankomen. Helaas kon ik pas tijdens het laatste half uur inschakelen, dus ik de goal niet live gezien. Maar het strijden voor de punten ging prima in die slotfase, want aan de inzet en concentratie lag het niet. En Zetterer stond prima te keepen, vooral die ene redding via zijn hand, de paal en nog een keer zijn hand :D

1 uur geleden zei Thierryvane:

Hopelijk snel #TuchelOut hoor.

Van meet af aan al een onbegrijpelijke aanstelling gevonden. Hoe wordt hier in Duitsland tegenaan gekeken?

Niet heel relevant, maar zelden een trainer met een onsympathiekere kop gezien:D.

Zojuist zei bas huijsmans:

Pff doe maar niet, want dan ben ik bang dat Alonso naar Bayern gaat aangezien die een Bayern, Real en Liverpool clausule in zijn contract heeft staan...

Die gaat echt niet gedurende het seizoen die stap maken, zeker kijkend naar hoe het nu gaat bij Leverkusen.