vinnypassy Geplaatst 22 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2016 Hier weiter bitte. Schurrle echt een onnodige aankoop. Helemaal voor dat geld. Vind ik ook. Ik hoop dat Dembele niet moet banken voor 'm maar ik vrees ervoor. 2-0 voor tegen ManU; met Memphis in de spits Zieke goal van Dembele. Kijk echt uit naar 'm. Hoop dat hij de voorkeur krijgt op Schürrle. Schurrle kan ook in de spits spelen toch? Ik denk dat Tuchel weer veel gaat rouleren en zeker in de aanval. Langs de andere kant is Reus wel vrij blessuregevoelig, dus daar hebben ze misschien wel op ingespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Hier weiter bitte. Juca zei: Schurrle echt een onnodige aankoop. Helemaal voor dat geld. Mathi zei: Vind ik ook. Ik hoop dat Dembele niet moet banken voor 'm maar ik vrees ervoor. Sophomore zei: 2-0 voor tegen ManU; met Memphis in de spits Ehcos zei: Zieke goal van Dembele. Kijk echt uit naar 'm. Hoop dat hij de voorkeur krijgt op Schürrle. Marc. zei: Schurrle kan ook in de spits spelen toch? Ik denk dat Tuchel weer veel gaat rouleren en zeker in de aanval. Mathi zei: Langs de andere kant is Reus wel vrij blessuregevoelig, dus daar hebben ze misschien wel op ingespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Tuchell wilde persee Schurrle, Zorc wilde Gotze. Dus hebben ze maar gewoon beide gehaald. Hoop voor Tuchel dat de Schurrle transfer goed uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Wat een geweldig talent zeg die Dembele! Overigens ook wel benieuwd naar Halilovic bij HSV :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Tegen degradatie spelen is niet zijn sterkste punt, zie Gijon. Volgens mij wel een goede periode gehad daar, maar verre van constant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik denk dat Tuchel Schürrle ook veel als tweede spits zal gaan gebruiken. Tenzij de geruchten waar zijn en Mario Gomez ook nog naar Dortmund komt. Kan me alleen niet voorstellen dat die genoegen neemt met een plaats op de bank. Of ze moeten al weten dat Auba nog vertrekt, maar dat hoop ik niet. En Ramos gaat volgens mij ook niet vertrekken. Op dit moment ziet de beoogde basiself er ongeveer zo uit denk ik; Bürki; Durm/Ginter, Ginter/Bartra, Sokratis, Schmelzer/Guerreiro; Weigl/Rode, Castro, Götze, Dembélé, Reus, Aubameyang En dan heb je daarachter nog een heerlijke 'reserve' ploeg; Weidenfeller; Piszczek, Bender, Bartra/Subotic, Guerreiro/Schmelzer; Sahin, Merino, Kagawa; Mor, Schürrle, Ramos En dan hebben we jongens als Pulisic en Passlack ook nog. Ik kan al wel uitkijken naar het seizoen hoor :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Gomez naar Dortmund zou ook wel weer een bazentransfer zijn hoor, zijn lekker bezig daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Iemand hier die mij kan vertellen of Fabian Schar een goede speler is? Hij wordt genoemd bij Valencia, maar ken hem alleen maar van naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Iemand hier die mij kan vertellen of Fabian Schar een goede speler is? Hij wordt genoemd bij Valencia, maar ken hem alleen maar van naam. Was bij Basel echt heel goed. Heb m in Duitsland amper gevolgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 MSV Duisburg tegen Paderborn op de WDR. Is gewoon 3.Bundesliga tegenwoordig :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Na Baba (bijna rond) nu ook Coke naar Schalke: [tweet]759731309862420480[/tweet] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Ik zie een patroon bij Schalke: slecht seizoen -> trainer ontslaan -> nieuwe trainer -> nieuwe dure spelers -> hoog verwachtingspatroon -> mindere prestaties -> trainer ontslaan. Misschien nu iets meer vertrouwen in doordat ze Christian Heidel als technisch directeur hebben gehaald bij Mainz. Inter - FC Bayern op de International Champions Cup ging nergens over he. Manmanman bleef heel weinig over van de Italianen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 (Max) Kruse van Wolfsburg naar Werder Bremen. Toch een opvallende move. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Bas Dost mag ook vertrekken toch? Nu ook Schurrle vertrokken is, blijft er dan nog wel wat over en gaan ze dan nog wat halen? Of hakt dat hele Volkswagen schandaal er hard in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Hebben Kuba toch gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Na Baba (bijna rond) nu ook Coke naar Schalke: [tweet]759731309862420480[/tweet] Goede aankopen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Bas Dost mag ook vertrekken toch? Nu ook Schurrle vertrokken is, blijft er dan nog wel wat over en gaan ze dan nog wat halen? Of hakt dat hele Volkswagen schandaal er hard in? Klopt, hebben tot dusver alleen Mayoral gehuurd van Real Madrid. Moet dus nog een spits bijkomen. Op het middenveld zit 't wel goed met Didavi (ex-Stuttgart) en Brekalo (ex-Dinamo Zagreb) als nieuwelingen. Hebben Kuba toch gehaald? Voor vijf miljoen, schijntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Schalke is ook lekker bezig. Coke, Naldo, Embolo en Baba. Zullen nog wel een buitenspeler gaan halen na vertrek van Sané gok ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ja elk seizoen halen ze toch grote namen, waarom gaat het dit keer wel lukken ;c ? Monchi (Sevilla FC) : "We have made a mistake by selling Coke" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ja elk seizoen halen ze toch grote namen, waarom gaat het dit keer wel lukken ;c ? Echt mega-grote namen hebben ze toch niet gehaald de laatste jaren op Boateng na? http://www.transfermarkt.de/fc-schalke-04/alletransfers/verein/33 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Belhanda, Kevin Prince, Nastasic, Di Santo, Höjbjerg, Santana, Bastos, Afellay, Barnetta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Omdat Heidel :< Nee geen idee, ligt er ook aan hoe die trainer is natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Kunnen wel wat leren van hun rivaal Dortmund. Gaat een leuk seizoen worden bovenin met Bayern en Dortmund. Heb echt het idee dat Dortmund dichtbij Bayern is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Draxler spreekt vrijelijk: ‘Ik wil hier vertrekken’ De transfermarkt in de vijf grootste competities van Europa is na vandaag nog vier weken geopend en Julian Draxler hoopt dat hij deze maand nog van club verandert. De 22-jarige middenvelder heeft er pas één seizoen opzitten bij VfL Wolfsburg, dat vorig jaar 34 miljoen euro voor hem op tafel legde. Draxler wil echter weer vertrekken. Draxler speelde in zijn debuutseizoen bij die Wölfe in totaal 21 wedstrijden in de Bundesliga. Zijn contract loopt nog vier jaar door, maar na het eerste jaar heeft hij het wel weer gezien bij de Volkswagen-club. “Ik wil hier vertrekken”, zegt Draxler duidelijk in een interview met BILD. “Toen ik me bij Wolfsburg voegde, beloofden ze me dat ik weg kon als de mogelijkheid zich zou aandienen.” “Ik heb ze duidelijk te verstaan gegeven dat ik nu wil vertrekken”, vervolgt Draxler. “Het was van meet af aan duidelijk dat ik naar een internationale topclub zou willen wanneer de kans voorbij zou komen”, aldus de Duits international. Hij verliet Schalke 04 vorig jaar zomer na vijf seizoenen voor de enkelvoudig landskampioen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Schalke koopt de laatste jaren wat slimmer in. Minder spelers als Sam, Aogo, Choupo-Moting die voor een redelijk laag bedrag komen maar een fortuin aan salaris kosten. Misschien doen ze dit jaar nog niet echt mee maar in de komende jaren kan dat zeker komen met deze groep. Vooral dat middenveld met Geis-Meyer-Goretzka heeft ziek veel talent. Gaat een leuk jaar worden. De gehele top heeft zich redelijk goed weten te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten