Jeroen. Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Na in februari het eerste seizoen te hebben afgesloten met The Slow Show als winnaar is het nu tijd om de voorbereiding voor een seizoen 2 te starten. Het concept zal grotendeels hetzelfde zijn al sta ik open voor eventuele verbeteringen/veranderingen mochten jullie deze hebben. Voorlopig zal het met name gaan om het inschrijven van bands en voor de Voice Jury. In principe hebben de vier coaches zal vorige ronde hierbij voorrang maar mochten er plekken vrijkomen dan zullen die natuurlijk ingevuld moeten worden. Deze kunnen per PM aangeven of ze als Coach aan willen blijven. Voor inzending van bands is er evenals vorige editie een maximum van 10 inzendingen. [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION] [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Ik snap dat de timing gezien de zomervakantie misschien niet op zijn best is maar het betekend tegelijkertijd voor mij ook dat ik meer tijd heb en als je gewoon even aangeeft dat je een of meerdere weken weg ben dan kunnen we hier altijd rekening mee houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2016 Na in februari het eerste seizoen te hebben afgesloten met The Slow Show als winnaar is het nu tijd om de voorbereiding voor een seizoen 2 te starten. Het concept zal grotendeels hetzelfde zijn al sta ik open voor eventuele verbeteringen/veranderingen mochten jullie deze hebben. Voorlopig zal het met name gaan om het inschrijven van bands en voor de Voice Jury. In principe hebben de vier coaches zal vorige ronde hierbij voorrang maar mochten er plekken vrijkomen dan zullen die natuurlijk ingevuld moeten worden. Deze kunnen per PM aangeven of ze als Coach aan willen blijven. Voor inzending van bands is er evenals vorige editie een maximum van 10 inzendingen. [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION] [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Ik snap dat de timing gezien de zomervakantie misschien niet op zijn best is maar het betekend tegelijkertijd voor mij ook dat ik meer tijd heb en als je gewoon even aangeeft dat je een of meerdere weken weg ben dan kunnen we hier altijd rekening mee houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Ik ga weer inzender zijn, moeien doe ik mij toch :D Top dat je die weer oppikt [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Wil ook wel weer meedoen, maar deze keer als inzender denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Ik ben er bij voorkeur ook weer als inzender bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 (bewerkt) Ik ben sowieso in; weet alleen nog niet in welke rol. Ik ga er een nachtje over slapen :mrgy: Edit: en direct een voorstel van mijn kant: het lijkt mij wel tof dat de blind auditions ook wat meer echt 'blind' zijn (nee niet jij, Daley!). Ik snap dat het een gedoe is om de schermen zwart te maken, maar kunnen we dan niet gewoon afspreken dat de inzender een nummer uitzoekt zonder videoclip (dus bijvoorbeeld alleen een albumhoes ofzo). Videoclips beïnvloeden toch bewust of onbewust de opinie van een jury. 21 juni 2016 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik ben sowieso in; weet alleen nog niet in welke rol. Ik ga er een nachtje over slapen :mrgy: Edit: en direct een voorstel van mijn kant: het lijkt mij wel tof dat de blind auditions ook wat meer echt 'blind' zijn (nee niet jij, Daley!). Ik snap dat het een gedoe is om de schermen zwart te maken, maar kunnen we dan niet gewoon afspreken dat de inzender een nummer uitzoekt zonder videoclip (dus bijvoorbeeld alleen een albumhoes ofzo). Videoclips beïnvloeden toch bewust of onbewust de opinie van een jury. +1 Er zijn massa's clips op yt te vinden waar enkel bvb een albumhoes of dergelijks als vast beeld wordt gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Misschien idd geen slecht idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik ben sowieso in; weet alleen nog niet in welke rol. Ik ga er een nachtje over slapen :mrgy: Edit: en direct een voorstel van mijn kant: het lijkt mij wel tof dat de blind auditions ook wat meer echt 'blind' zijn (nee niet jij, Daley!). Ik snap dat het een gedoe is om de schermen zwart te maken, maar kunnen we dan niet gewoon afspreken dat de inzender een nummer uitzoekt zonder videoclip (dus bijvoorbeeld alleen een albumhoes ofzo). Videoclips beïnvloeden toch bewust of onbewust de opinie van een jury. Dit lijkt me in principe geen verkeerd voorstel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Ik doe graag weer mee als coach de kikker deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Je kan eventueel ook YouTube videos omzetten in MP3s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2016 Soundcloud lijkt me ook een prima optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Ik zal ook wel weer wat nummertjes insturen. Iemand moet voor de afvallers zorgen, he. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Het lijkt niet echt van de grond te komen, mss wat meer mensen taggen? De deelnemers aan de songfestivals bvb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2016 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Het lijkt niet echt van de grond te komen, mss wat meer mensen taggen? De deelnemers aan de songfestivals bvb? Ik denk dat de timing kwa periode niet helemaal gelukkig is van mijn kant. Ben nu van plan om een maandje of twee te wachten tot de vakanties erop zitten en dus begin september de tweede editie te organiseren, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Is misschien slimmer aangezien hierbij door het hele verloop actieve participatie nodig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Laten we dit maar langzaam weer in gang gaan schieten, of niet? Ik heb nog even nagedacht en wil ook wel als jury/coach ditmaal meedoen. Maar zou met hetzelfde plezier weer inzendingen doen. Dus kijk maar waar je mij in dit geheel kan gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Laten we dit maar langzaam weer in gang gaan schieten, of niet? Ik heb nog even nagedacht en wil ook wel als jury/coach ditmaal meedoen. Maar zou met hetzelfde plezier weer inzendingen doen. Dus kijk maar waar je mij in dit geheel kan gebruiken Ik hoop toch ook van wel. In geval je in coaches-nood mocht komen ben ik hier wel voor te vinden, maar liever voer ik zelf plaatjes aan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; (Wanneer) ben je van plan dit weer op te pakken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 29 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2016 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; (Wanneer) ben je van plan dit weer op te pakken? Ik heb het momenteel zelf even te druk. Als het van mij af moet hangen begint het eind september ergens. Mocht iemand anders de organisatie over willen nemen dan vind ik dat ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ik ben niet zo actief als jullie in het muziek deel, maar ik zou het wel leuk vinden om jury te zijn. Als dit gewaardeerd wordt natuurlijk. Heb de vorige keer leuke artiesten gaan beluisteren door de inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Lijkt me niets mis mee, als je dan maar elke keer hier een kijkje neemt om de nieuwe inzendingen te beoordelen. Maar dan moeten we even kijken of we het even opschuiven of juist binnenkort beginnen. Ik kan vanwege start met een nieuwe baan aankomende donderdag dit niet overnemen. Anders had ik het graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Ik wil het best organiseren, maar dan wel met de nodige veranderingen. En een bezempje door de coaches. @Jeroen.; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 september 2016 Auteur Share Geplaatst 4 september 2016 [quote name='Zeus']Ik wil het best organiseren, maar dan wel met de nodige veranderingen. En een bezempje door de coaches. @Jeroen.;[/QUOTE] Wat mij betrefd mag je het op je nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten