Kyrill Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Beirut- Goshen wat ben ik verliefd op deze maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 april 2022 Auteur Share Geplaatst 18 april 2022 Ray Mang - Look Into My Eyes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Goed album, denk dat velen onder jullie dit ook wel goed zullen vinden. Soort van dromerige indie rock/post-punk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 The National- Where is Her Head Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 RHCP - Black Summer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 Luister veel ambient de laatste tijd. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Vreven: Luister veel ambient de laatste tijd. Heerlijk. Ken je al in dat gebied God's an Astronaut? Mogwai? Godspeed You! Black Emperor :)? Vergeet die laatste dat is een rock band haha sorry amigo 21 april 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 48 minuten geleden zei Kyrill: Ken je al in dat gebied God's an Astronaut? Mogwai? Godspeed You! Black Emperor :)? Vergeet die laatste dat is een rock band haha sorry amigo Die ken ik zeker. Maar dat is eigenlijk post-rock en dat is wel echt een ander genre. GY!BE is wel echt post-rock hoor, heb ze live gezien een hele tijd terug, dat was echt te gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2022 Share Geplaatst 21 april 2022 8 uur geleden zei Vreven: Die ken ik zeker. Maar dat is eigenlijk post-rock en dat is wel echt een ander genre. GY!BE is wel echt post-rock hoor, heb ze live gezien een hele tijd terug, dat was echt te gek. Gaaf man. Ik ga me ook maar eens meer verdiepen in ''ambient'' ambient. Warpaint-Billie Holiday. Staan 24 mei in Paradiso maar dat is dinsdag en ik werk tot 17:00 in Den Haag en dag erna 8:30 beginnen twijfel enorm of ik er heen zal gaan of niet. Vindt ze erg goed iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Kae Tempest - Salt Coast Sowieso is heel dat nieuwe album van der weer top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 2 uur geleden zei NicoHaak: Kae Tempest - Salt Coast Sowieso is heel dat nieuwe album van der weer top. Ik luister nu in Down the Rabbit Hole Playlist net S10-Adem je In kende nog niet. Tof @007markweet nog niet of ik ga zien op Down the Rabbit Hole zoveel keuze. En Nico Kae Tempest ook voor eerst geluisterd sinds vandaag vind het gaaf bijvoorbeeld Europe is Lost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Merol - Troostprijs (Album) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Fontaines D.C. - Jackie Down The Line Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2022 Auteur Share Geplaatst 22 april 2022 Fontaines D.C. - Skinty Fia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Mount Kimbie, King Krule- Blue Train Lines, hardop mee zingen en blerren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 The War On Drugs- Under the Pressure voor mij een van beste nummers ooit, iig van laatste 8 jaar sinds dit pareltje uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 april 2022 Auteur Share Geplaatst 23 april 2022 Tool - Vicarious Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Leonard Cohen- The Partisan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 The Mama's & The Papas- California Dreamin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Op 22-4-2022 om 19:39 zei Richarð.: Fontaines D.C. - Skinty Fia Dit album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten