Erwin. Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 In Rainbows is misschien wel mijn favoriet, al is dat ook beetje gevoel van de dag. Weet niet of je het echt zal bevallen maar ik raad je aan om ook eens Sigur Rós te luisteren, met name (). Interpol - Turn on the Bright Lights [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 december 2018 Auteur Share Geplaatst 24 december 2018 Gorki - Mia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 december 2018 Auteur Share Geplaatst 26 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Geweldige band is dat Shearwater toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 december 2018 Auteur Share Geplaatst 27 december 2018 Inderdaad. Jij begrijpt het. Bas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Melkeveien - Peter Pan Death Wish Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 december 2018 Share Geplaatst 31 december 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 januari 2019 Share Geplaatst 1 januari 2019 (bewerkt) Mijn grootste ontdekking van de laatste paar dagen is Kate Bush... Ik mag hopen dat de andere albums ook zo goed zijn... En dit is ook zo goed... 1 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 januari 2019 Share Geplaatst 2 januari 2019 (bewerkt) Wat een heerlijk nummer! ❤️ Typisch "Lakinummer", dit ook haha. Indie, dromerig en psychedelisch, en een warm maar tegelijkertijd ook melancholisch geluid. 2 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2019 Crystal Castles ft. Robert Smith - Not In Love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 (bewerkt) Lekker nummer zeg, hypnagogic pop ? Eerst een beetje wat meer recente releases luisteren van dit decennium met nu en dan eens een ouder album dat aansluit op de muziek die ik al gehoord heb, en nu en dan eens een klassieker ertussen. Damn zeg, wat een lekker nummer! 3 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Daft Punk - Around the world. Lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Sufjan Stevens - The Age of Adz Prachtig album! Carrie & Lowell vond ik wat saaitjes, maar dit is erg goed en een hele trip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 The National - Boxer Ook erg goed, al lees ik dat het een groeialbum moet voorstellen... Ik heb eerlijk gezegd nog bijna nooit iets van The National geluisterd. De openingssong was niet echt mijn ding... Ik dacht van: "naah, dit wordt het niet". We zijn nu 8-9 songs verder, en ik vind dat ik aan het groeien ben in het album, dus ik begin het wel een pak beter te vinden. Ja, nu afgeluisterd. Mooi album. Ik ben niet zeker of het nog zal groeien bij mij, waar wie weet. Saai is het alvast niet, en daar had ik in het begin schrik voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Laki: The National - Boxer Ook erg goed, al lees ik dat het een groeialbum moet voorstellen... Ik heb eerlijk gezegd nog bijna nooit iets van The National geluisterd. De openingssong was niet echt mijn ding... Ik dacht van: "naah, dit wordt het niet". We zijn nu 8-9 songs verder, en ik vind dat ik aan het groeien ben in het album, dus ik begin het wel een pak beter te vinden. Ja, nu afgeluisterd. Mooi album. Ik ben niet zeker of het nog zal groeien bij mij, waar wie weet. Saai is het alvast niet, en daar had ik in het begin schrik voor. Voor mij nog steeds hun beste plaat, en in mijn top 10 beste platen ever zelfs BTW Desire Lines van Deerhunter vind ik ook een fantastisch nummer 3 januari 2019 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2019 Boxer staat ook in mijn Top 10. IDLES - Danny Nedelko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 januari 2019 Share Geplaatst 4 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 (bewerkt) Hopelijk zal haar nieuwste album deze evolutie maken, en dan zal het potentieel van Lana volledig benut worden! Zonder twijfel haar mooiste van dehene die ik gehoord heb. Zoveel beter dan iets als Video Games. Lana moet helemaal de weg van MBV, Slowdive en Mazzy Star inslaan. 6 januari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Fleetwood Mac - The Chain Live Blijft een goed nummer live. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten