Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lekker nummer zeg, hypnagogic pop ? Eerst een beetje wat meer recente releases luisteren van dit decennium met nu en dan eens een ouder album dat aansluit op de muziek die ik al gehoord heb, en nu en dan eens een klassieker ertussen.

Damn zeg, wat een lekker nummer!

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The National - Boxer

Ook erg goed, al lees ik dat het een groeialbum moet voorstellen... Ik heb eerlijk gezegd nog bijna nooit iets van The National geluisterd. De openingssong was niet echt mijn ding... Ik dacht van: "naah, dit wordt het niet". We zijn nu 8-9 songs verder, en ik vind dat ik aan het groeien ben in het album, dus ik begin het wel een pak beter te vinden. Ja, nu afgeluisterd. Mooi album. Ik ben niet zeker of het nog zal groeien bij mij, waar wie weet. Saai is het alvast niet, en daar had ik in het begin schrik voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Laki:

The National - Boxer

Ook erg goed, al lees ik dat het een groeialbum moet voorstellen... Ik heb eerlijk gezegd nog bijna nooit iets van The National geluisterd. De openingssong was niet echt mijn ding... Ik dacht van: "naah, dit wordt het niet". We zijn nu 8-9 songs verder, en ik vind dat ik aan het groeien ben in het album, dus ik begin het wel een pak beter te vinden. Ja, nu afgeluisterd. Mooi album. Ik ben niet zeker of het nog zal groeien bij mij, waar wie weet. Saai is het alvast niet, en daar had ik in het begin schrik voor.

Voor mij nog steeds hun beste plaat, en in mijn top 10 beste platen ever zelfs

BTW Desire Lines van Deerhunter vind ik ook een fantastisch nummer

bewerkt door ivago
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk zal haar nieuwste album deze evolutie maken, en dan zal het potentieel van Lana volledig benut worden!

Zonder twijfel haar mooiste van dehene die ik gehoord heb. Zoveel beter dan iets als Video Games. Lana moet helemaal de weg van MBV, Slowdive en Mazzy Star inslaan.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites