Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #14

Chimpa

Aanbevolen berichten

Inmiddels een handvol nieuwe berichten binnen gekregen, waarvoor mijn dank. Om de rest nog wat meer tijd te geven heb ik besloten de deadline precies een week te verleggen. Nieuwe deadline is: zondag 01.05.16, 23:59.

Ik geloof dan dat genoeg tijd is geboden dus dit is ook echt de laatste deadline. Succes met luisteren voor de laatsten en zie jullie stemmen graag tegemoet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb eindelijk kunnen luisteren en stemmen.

Aparte editie dit. Ik heb slechts twee onvoldoendes uitgedeeld dit keer, een laagterecord.

Maar helaas zaten er ook niet veel hoogvliegers tussen. Het was vooral zesjes- en zeventjeswerk dit keer.

Dat maakte het ook vrij lastig om een nummer 1 te kiezen. Die heb ik dit keer niet zozeer op de kwaliteit van het liedje gekozen, maar meer op originaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht nog op stemmen van de volgende vier heren: [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Eerlijk gezegd was mijn oorspronkelijke plan was om niet-stemmers te diskwalificeren. Echter is vier wel heel fors en het moet wel leuk blijven natuurlijk. Hoewel ik het een beetje vermoeiend vind wil ik wederom de deadline wel weer nog verleggen.

Heren, wanneer verwachten jullie te stemmen?

Aan alle andere deelnemers: zijn jullie het eens om de deadline wederom te verleggen of zien jullie liever een andere ingreep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de verlegging niet te ver is, is dat voor mij niet een probleem. Volgende keer misschien gewoon vooraf één definitieve (redelijke ruime) deadline zetten en daar gewoon aan houden. Mensen dan één of twee keer herinneren en er valt voor niemand iets tegenin te brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de verlegging niet te ver is, is dat voor mij niet een probleem. Volgende keer misschien gewoon vooraf één definitieve (redelijke ruime) deadline zetten en daar gewoon aan houden. Mensen dan één of twee keer herinneren en er valt voor niemand iets tegenin te brengen

Volgens mij was de deadline al vrij ruim, maar dat is een persoonlijke mening. En tja, een deadline is in principe altijd definitief en wil er best ''sancties'' op zetten als deze gemist wordt, wat volgens mij de enige manier is om mensen te stimuleren een deadline te halen. Maar het is en blijft wel gewoon een spelletje natuurlijk dus wel het ook niet te serieus doen allemaal.

Ik vind het niet erg om de deadline wederom te verleggen maar kan begrijpen dat anderen daar wel geirriteerd van raken. Vandaar mijn vraag in mijn vorige post.

[MENTION=1026]himan[/MENTION]; Bedankt voor het sturen van jouw stemronde.

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah excuus, ben het compleet vergeten :( Zal het zo snel mogelijk doen!

PS. Wellicht tipje voor de volgende keer om bij die vorige post op 26 april ook even mentions te geven voor degene die nog niet hadden gestemd. Dan had je in principe mijn stemmen inmiddels al wel binnen gehad nu ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij was de deadline al vrij ruim, maar dat is een persoonlijke mening. En tja, een deadline is in principe altijd definitief en wil er best ''sancties'' op zetten als deze gemist wordt, wat volgens mij de enige manier is om mensen te stimuleren een deadline te halen. Maar het is en blijft wel gewoon een spelletje natuurlijk dus wel het ook niet te serieus doen allemaal.

Ik vind het niet erg om de deadline wederom te verleggen maar kan begrijpen dat anderen daar wel geirriteerd van raken. Vandaar mijn vraag in mijn vorige post.

[MENTION=1026]himan[/MENTION]; Bedankt voor het sturen van jouw stemronde.

Ruim drie weken, ik dacht het ook. Niet te serieus doen ga ik mee akkoord maar je laat wel mensen die wel de deadlines respecteren onnodig wachten door er zelf je kl aan te vegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fr3A.png

Stemronde 1: Australië

Inzending van: Erwin.

Y2pv8VvU.png

Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Erwin.

Editie #1: XoNZ9Ahh.png Frankrijk (Jamaica - Short And Entertaining) - 2e plaats

Editie #2: HJwtpLHW.pngFinland (Rubik - World Around You) - 2e plaats

Editie #3: NNElQYMS.png Algerije (Rachid Taha - Barra Barra) - 14e plaats

Editie #4: 2vIZ31SJ.pngFrankrijk (Yuksek - Always On The Run) - 3e plaats

Editie #5: HAxqc4bm.pngBelgië (The Blackbox Revelation - Never Alone/Always Together) - 11e plaats

Editie #6: I5ugholj.pngCanada (Elephant Stone - Love the Sinner, Hate the Sin) - 4e plaats

Editie #7: HLMVhwVD.pngDenemarken (MØ - Glass) - 11e plaats

Editie #8: 4fBKbQg4.pngOostenrijk (Camo & Krooked - Loving You Is Easy) - 10e plaats

Editie #9: JwrHAVvg.pngEngeland (Royal Blood - Little Monster) - 2e plaats

Editie #10: soVavslb.pngHong Kong (Emmy The Great - Paper Forest (In The Afterglow Of Rapture) - 2e plaats

Editie #11: vKqDbOv0.pngBrazilië (Apanhador Só - Cartao Postal) - 17e plaats

Editie #12: qcIPErwj.pngMali (Songhoy Blues - Soubour) - 3e plaats

Editie #13: zWItFapN.png Verenigde Staten (Joywave - Somebody New) - 12e plaats

Editie #14: MTCb294G.png Australië (Miami Horror - I Look to You ft. Kimbra) ??e plaats

fH3ofqQz.png

Punten van Australië

Klik hier om de Australische punten te zien!:

[spoiler=Tussenstand]

De Tussenstand (1 van de 22 stemmen):

1. 9yBEqW1x.png Chili (Föllakzoid - Electric Richarð.) - 12 punten *

2. CCDL9bQG.png Luxemburg (Monophona - Thumb King XVI) - 10 punten

3. lHdT5izP.png Nederland (Canshaker Pi - Shaniqua Tijn) - 8 punten

4. I5ugholj.png Canada (Half Moon Run - Give Up Zeus) - 7 punten

5. Sq9yyoo4.png Zweden (I Break Horses - Winter Beats Yves) - 6 punten

6. wucgiTIT.png Estland (Reket - Head Teet Lakigigar) - 5 punten

7. zWItFapN.png Verenigde Staten (Halestorm - I Am The Fire himan) - 4 punten

8. qcIPErwj.png Mali (Ali Farka Toure - Ai Du Chiemel) - 3 punten

9. 4fBKbQg4.png Oostenrijk (Parov Stelar - The Sun Djordison) - 2 punten

10. BhU9JQAi.png Engeland (Tom Rosenthal - Go Solo Max.V. - 1 punt

11. MTCb294G.png Australië (Miami Horror - I Look to You ft. Kimbra Erwin.) - 0 punt

12. pGmQIvun.png Duitsland (Marteria, Yasha & Miss Platnum - Lila Wolken Jimmyy) - 0 punt

13. HJwtpLHW.png Finland (Johanna Kurkela - Kuolevainen Chimpa) - 0 punt

14. XoNZ9Ahh.png Frankrijk (One-T - The Magic Key Platina32) - 0 punt

15. nm1jNzip.png Italië (Alessio Bernabei - Noi Siamo Infinito steijns) - 0 punt

16. CGwDsSON.png Japan (Man With A Mission - Far Jeroen.) - 0 punt

17. oD2IYw20.png Litouwen (Leon Somov & Jazzu - Po Mano Oda Grote Ree) - 0 punt

18. I5ytrDGh.png Nieuw-Zeeland (SIX60 - White Lines woutertwente) - 0 punt

19. mVJ26T6R.png Paraguay (Paiko - Huyendo De Ti Kelvin) - 0 punt

20. 08pzwoud.png Polen (Riverside - Found (The Unexpected Flaw of Searching bas2204) - 0 punt

21. RMHNQAT8.png San Marino (Miodio - Evoluzione Genetica QuaLyon) - 0 punt

22. LY2aTAxH.png Servië (Milica Pavlovic - La Fiesta Lazvic) - 0 punt

* = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand)

[spoiler=Mentions]

[MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=19035]Max.V.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Ik vermoed dat je ze reeds aanpaste want deze lijkt me te kloppen :)

En hop, meteen van de nul af. Zo begin ik graag :p

Op het scorebord (website) staat bij Chili een onjuiste vlag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fr3A.png

Stemronde 2: Canada

Inzending van: Zeus

erAqAurQ.png

Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Zeus

Editie #1: Afwezig

Editie #2: Afwezig

Editie #3: Afwezig

Editie #4: BhU9JQAi.png Engeland (James Arthur - Impossible) - 15e plaats

Editie #5: Afwezig

Editie #6: Afwezig

Editie #7: MTCb294G.png Australië (Chet Faker - I'm Into You) - 5e plaats

Editie #8: Afwezig

Editie #9: HLMVhwVD.png Denemarken (Nephew - 007 Is Also Gonna Die) - 14e plaats

Editie #10: ExtJ51nU.png Israël (Ninet Tayeb - Find My Love) - 7e plaats

Editie #11: MqknEVW7.png België (Arsenal - Black Mountain) - 6e plaats

Editie #12: XoNZ9Ahh.png Frankrijk (KADEBOSTANY - Castle In The Snow - 1e plaats

Editie #13: BhU9JQAi.png Engeland (Hurts - Wonderful Life) - 19e plaats

vsd7b0gB.png

Punten van Canada

Klik hier om de Canadeze punten te zien!:

[spoiler=Tussenstand]

De Tussenstand (2 van de 22 stemmen):

1. 9yBEqW1x.png Chili (Föllakzoid - Electric Richarð.) - 24 punten ** Wkmnooaa.png

2. CCDL9bQG.png Luxemburg (Monophona - Thumb King XVI) - 13 punten Wkmnooaa.png

3. Sq9yyoo4.png Zweden (I Break Horses - Winter Beats Yves) - 13 punten w3rjDh0F.png+2

4. zWItFapN.png Verenigde Staten (Halestorm - I Am The Fire himan) - 12 punten w3rjDh0F.png+3

5. wucgiTIT.png Estland (Reket - Head Teet Lakigigar) - 10 punten w3rjDh0F.png+1

6. 08pzwoud.png Polen (Riverside - Found (The Unexpected Flaw of Searching bas2204) - 10 punten w3rjDh0F.png+15

7. lHdT5izP.png Nederland (Canshaker Pi - Shaniqua Tijn) - 8 punten BgFCMC6f.png-4

8. I5ugholj.png Canada (Half Moon Run - Give Up Zeus) - 7 punten BgFCMC6f.png-4

9. CGwDsSON.png Japan (Man With A Mission - Far Jeroen.) - 6 punten w3rjDh0F.png+7

10. qcIPErwj.png Mali (Ali Farka Toure - Ai Du Chiemel) - 5 punten BgFCMC6f.png-2

11. oD2IYw20.png Litouwen (Leon Somov & Jazzu - Po Mano Oda Grote Ree) - 4 punten w3rjDh0F.png+6

12. 4fBKbQg4.png Oostenrijk (Parov Stelar - The Sun Djordison) - 3 punten BgFCMC6f.png-3

13. BhU9JQAi.png Engeland (Tom Rosenthal - Go Solo Max.V. - 1 punt BgFCMC6f.png-3

14. MTCb294G.png Australië (Miami Horror - I Look to You ft. Kimbra Erwin.) - 0 punt BgFCMC6f.png-3

15. pGmQIvun.png Duitsland (Marteria, Yasha & Miss Platnum - Lila Wolken Jimmyy) - 0 punt BgFCMC6f.png-3

16. HJwtpLHW.png Finland (Johanna Kurkela - Kuolevainen Chimpa) - 0 punt BgFCMC6f.png-3

17. XoNZ9Ahh.png Frankrijk (One-T - The Magic Key Platina32) - 0 punt BgFCMC6f.png-3

18. nm1jNzip.png Italië (Alessio Bernabei - Noi Siamo Infinito steijns) - 0 punt BgFCMC6f.png-3

19. I5ytrDGh.png Nieuw-Zeeland (SIX60 - White Lines woutertwente) - 0 punt BgFCMC6f.png-1

20 . mVJ26T6R.png Paraguay (Paiko - Huyendo De Ti Kelvin) - 0 punt BgFCMC6f.png-1

21. RMHNQAT8.png San Marino (Miodio - Evoluzione Genetica QuaLyon) - 0 punt Wkmnooaa.png

22. LY2aTAxH.png Servië (Milica Pavlovic - La Fiesta Lazvic) - 0 punt Wkmnooaa.png

* = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand)

[spoiler=Mentions]

[MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=19035]Max.V.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2x 12 op rij. #kenners (d)

Geweldig nummer man. Echt bedankt.

Riverside was voor mij ook een duidelijke nummer twee, ondanks ik het een wat minder nummer vond. Nieuwe album is me sowieso wat té happy. Discard Your Fear vind ik nog wel goed, de rest aardig of mwah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites