Chimpa Geplaatst 26 april 2016 Auteur Share Geplaatst 26 april 2016 Inmiddels een handvol nieuwe berichten binnen gekregen, waarvoor mijn dank. Om de rest nog wat meer tijd te geven heb ik besloten de deadline precies een week te verleggen. Nieuwe deadline is: zondag 01.05.16, 23:59. Ik geloof dan dat genoeg tijd is geboden dus dit is ook echt de laatste deadline. Succes met luisteren voor de laatsten en zie jullie stemmen graag tegemoet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik heb eindelijk kunnen luisteren en stemmen. Aparte editie dit. Ik heb slechts twee onvoldoendes uitgedeeld dit keer, een laagterecord. Maar helaas zaten er ook niet veel hoogvliegers tussen. Het was vooral zesjes- en zeventjeswerk dit keer. Dat maakte het ook vrij lastig om een nummer 1 te kiezen. Die heb ik dit keer niet zozeer op de kwaliteit van het liedje gekozen, maar meer op originaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2016 Ik wacht nog op stemmen van de volgende vier heren: [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Eerlijk gezegd was mijn oorspronkelijke plan was om niet-stemmers te diskwalificeren. Echter is vier wel heel fors en het moet wel leuk blijven natuurlijk. Hoewel ik het een beetje vermoeiend vind wil ik wederom de deadline wel weer nog verleggen. Heren, wanneer verwachten jullie te stemmen? Aan alle andere deelnemers: zijn jullie het eens om de deadline wederom te verleggen of zien jullie liever een andere ingreep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Als de verlegging niet te ver is, is dat voor mij niet een probleem. Volgende keer misschien gewoon vooraf één definitieve (redelijke ruime) deadline zetten en daar gewoon aan houden. Mensen dan één of twee keer herinneren en er valt voor niemand iets tegenin te brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2016 (bewerkt) Als de verlegging niet te ver is, is dat voor mij niet een probleem. Volgende keer misschien gewoon vooraf één definitieve (redelijke ruime) deadline zetten en daar gewoon aan houden. Mensen dan één of twee keer herinneren en er valt voor niemand iets tegenin te brengen Volgens mij was de deadline al vrij ruim, maar dat is een persoonlijke mening. En tja, een deadline is in principe altijd definitief en wil er best ''sancties'' op zetten als deze gemist wordt, wat volgens mij de enige manier is om mensen te stimuleren een deadline te halen. Maar het is en blijft wel gewoon een spelletje natuurlijk dus wel het ook niet te serieus doen allemaal. Ik vind het niet erg om de deadline wederom te verleggen maar kan begrijpen dat anderen daar wel geirriteerd van raken. Vandaar mijn vraag in mijn vorige post. [MENTION=1026]himan[/MENTION]; Bedankt voor het sturen van jouw stemronde. 3 mei 2016 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Nog één keertje dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Ah excuus, ben het compleet vergeten :( Zal het zo snel mogelijk doen! PS. Wellicht tipje voor de volgende keer om bij die vorige post op 26 april ook even mentions te geven voor degene die nog niet hadden gestemd. Dan had je in principe mijn stemmen inmiddels al wel binnen gehad nu ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Sorry heb de laatste tijd niet de tijd om veel op het forum te komen laat staan ff 20 nummers te luisteren. Maar ik ga mijn best doen als het nog mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Volgens mij was de deadline al vrij ruim, maar dat is een persoonlijke mening. En tja, een deadline is in principe altijd definitief en wil er best ''sancties'' op zetten als deze gemist wordt, wat volgens mij de enige manier is om mensen te stimuleren een deadline te halen. Maar het is en blijft wel gewoon een spelletje natuurlijk dus wel het ook niet te serieus doen allemaal. Ik vind het niet erg om de deadline wederom te verleggen maar kan begrijpen dat anderen daar wel geirriteerd van raken. Vandaar mijn vraag in mijn vorige post. [MENTION=1026]himan[/MENTION]; Bedankt voor het sturen van jouw stemronde. Ruim drie weken, ik dacht het ook. Niet te serieus doen ga ik mee akkoord maar je laat wel mensen die wel de deadlines respecteren onnodig wachten door er zelf je kl aan te vegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2016 (bewerkt) Stemronde 1: Australië Inzending van: Erwin. Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Erwin. Editie #1: Frankrijk (Jamaica - Short And Entertaining) - 2e plaats Editie #2: Finland (Rubik - World Around You) - 2e plaats Editie #3: Algerije (Rachid Taha - Barra Barra) - 14e plaats Editie #4: Frankrijk (Yuksek - Always On The Run) - 3e plaats Editie #5: België (The Blackbox Revelation - Never Alone/Always Together) - 11e plaats Editie #6: Canada (Elephant Stone - Love the Sinner, Hate the Sin) - 4e plaats Editie #7: Denemarken (MØ - Glass) - 11e plaats Editie #8: Oostenrijk (Camo & Krooked - Loving You Is Easy) - 10e plaats Editie #9: Engeland (Royal Blood - Little Monster) - 2e plaats Editie #10: Hong Kong (Emmy The Great - Paper Forest (In The Afterglow Of Rapture) - 2e plaats Editie #11: Brazilië (Apanhador Só - Cartao Postal) - 17e plaats Editie #12: Mali (Songhoy Blues - Soubour) - 3e plaats Editie #13: Verenigde Staten (Joywave - Somebody New) - 12e plaats Editie #14: Australië (Miami Horror - I Look to You ft. Kimbra) ??e plaats Punten van Australië Klik hier om de Australische punten te zien!: [spoiler=Tussenstand] De Tussenstand (1 van de 22 stemmen): 1. Chili (Föllakzoid - Electric Richarð.) - 12 punten * 2. Luxemburg (Monophona - Thumb King XVI) - 10 punten 3. Nederland (Canshaker Pi - Shaniqua Tijn) - 8 punten 4. Canada (Half Moon Run - Give Up Zeus) - 7 punten 5. Zweden (I Break Horses - Winter Beats Yves) - 6 punten 6. Estland (Reket - Head Teet Lakigigar) - 5 punten 7. Verenigde Staten (Halestorm - I Am The Fire himan) - 4 punten 8. Mali (Ali Farka Toure - Ai Du Chiemel) - 3 punten 9. Oostenrijk (Parov Stelar - The Sun Djordison) - 2 punten 10. Engeland (Tom Rosenthal - Go Solo Max.V. - 1 punt 11. Australië (Miami Horror - I Look to You ft. Kimbra Erwin.) - 0 punt 12. Duitsland (Marteria, Yasha & Miss Platnum - Lila Wolken Jimmyy) - 0 punt 13. Finland (Johanna Kurkela - Kuolevainen Chimpa) - 0 punt 14. Frankrijk (One-T - The Magic Key Platina32) - 0 punt 15. Italië (Alessio Bernabei - Noi Siamo Infinito steijns) - 0 punt 16. Japan (Man With A Mission - Far Jeroen.) - 0 punt 17. Litouwen (Leon Somov & Jazzu - Po Mano Oda Grote Ree) - 0 punt 18. Nieuw-Zeeland (SIX60 - White Lines woutertwente) - 0 punt 19. Paraguay (Paiko - Huyendo De Ti Kelvin) - 0 punt 20. Polen (Riverside - Found (The Unexpected Flaw of Searching bas2204) - 0 punt 21. San Marino (Miodio - Evoluzione Genetica QuaLyon) - 0 punt 22. Servië (Milica Pavlovic - La Fiesta Lazvic) - 0 punt * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) [spoiler=Mentions] [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=19035]Max.V.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; 7 mei 2016 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2016 De vlag van Chili is niet de juiste. Weet niet precies waarom, wellicht dat ik dit later nog kan aanpassen maar dat is tot zover niet gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Ik vermoed dat je ze reeds aanpaste want deze lijkt me te kloppen :) En hop, meteen van de nul af. Zo begin ik graag :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2016 [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; Ik vermoed dat je ze reeds aanpaste want deze lijkt me te kloppen :) En hop, meteen van de nul af. Zo begin ik graag :p Op het scorebord (website) staat bij Chili een onjuiste vlag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Nu ben ik Catalonië :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 3 puntjes, ok. Heb zo'n vermoeden welk land het heel goed gaat doen, die kwam bij mij redelijk eenvoudig op nummer 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Helaas geen punten :( Als ik het me overigens goed herinner heb ik slechts een twee of drietal nummers dat nu punten hebben gekregen, punten gegeven zelf :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 In ieder geval gestart met punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2016 Stemronde 2: Canada Inzending van: Zeus Geschiedenis op het MU Worldsongfestival: Zeus Editie #1: Afwezig Editie #2: Afwezig Editie #3: Afwezig Editie #4: Engeland (James Arthur - Impossible) - 15e plaats Editie #5: Afwezig Editie #6: Afwezig Editie #7: Australië (Chet Faker - I'm Into You) - 5e plaats Editie #8: Afwezig Editie #9: Denemarken (Nephew - 007 Is Also Gonna Die) - 14e plaats Editie #10: Israël (Ninet Tayeb - Find My Love) - 7e plaats Editie #11: België (Arsenal - Black Mountain) - 6e plaats Editie #12: Frankrijk (KADEBOSTANY - Castle In The Snow - 1e plaats Editie #13: Engeland (Hurts - Wonderful Life) - 19e plaats Punten van Canada Klik hier om de Canadeze punten te zien!: [spoiler=Tussenstand] De Tussenstand (2 van de 22 stemmen): 1. Chili (Föllakzoid - Electric Richarð.) - 24 punten ** 2. Luxemburg (Monophona - Thumb King XVI) - 13 punten 3. Zweden (I Break Horses - Winter Beats Yves) - 13 punten +2 4. Verenigde Staten (Halestorm - I Am The Fire himan) - 12 punten +3 5. Estland (Reket - Head Teet Lakigigar) - 10 punten +1 6. Polen (Riverside - Found (The Unexpected Flaw of Searching bas2204) - 10 punten +15 7. Nederland (Canshaker Pi - Shaniqua Tijn) - 8 punten -4 8. Canada (Half Moon Run - Give Up Zeus) - 7 punten -4 9. Japan (Man With A Mission - Far Jeroen.) - 6 punten +7 10. Mali (Ali Farka Toure - Ai Du Chiemel) - 5 punten -2 11. Litouwen (Leon Somov & Jazzu - Po Mano Oda Grote Ree) - 4 punten +6 12. Oostenrijk (Parov Stelar - The Sun Djordison) - 3 punten -3 13. Engeland (Tom Rosenthal - Go Solo Max.V. - 1 punt -3 14. Australië (Miami Horror - I Look to You ft. Kimbra Erwin.) - 0 punt -3 15. Duitsland (Marteria, Yasha & Miss Platnum - Lila Wolken Jimmyy) - 0 punt -3 16. Finland (Johanna Kurkela - Kuolevainen Chimpa) - 0 punt -3 17. Frankrijk (One-T - The Magic Key Platina32) - 0 punt -3 18. Italië (Alessio Bernabei - Noi Siamo Infinito steijns) - 0 punt -3 19. Nieuw-Zeeland (SIX60 - White Lines woutertwente) - 0 punt -1 20 . Paraguay (Paiko - Huyendo De Ti Kelvin) - 0 punt -1 21. San Marino (Miodio - Evoluzione Genetica QuaLyon) - 0 punt 22. Servië (Milica Pavlovic - La Fiesta Lazvic) - 0 punt * = Aantal keren twaalf punten (van invloed bij gelijke stand) [spoiler=Mentions] [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=19035]Max.V.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=23545]woutertwente[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Dat zijn een mooie tien punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 In ieder geval van de 0 af al had ik deze op zich wel van te voren al in kunnen schatten dat ik hier wat puntjes zou krijgen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Wederom een paar enkele punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 De eerste punten voor de Litouwse debutant zijn binnen. Dank Canada! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 2x 12 op rij. #kenners (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Twee maal de hoogste score voor Chili, over een blitzstart gesproken. Zelf ook niet ontevreden met een mooie 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 2x 12 op rij. #kenners (d) Geweldig nummer man. Echt bedankt. Riverside was voor mij ook een duidelijke nummer twee, ondanks ik het een wat minder nummer vond. Nieuwe album is me sowieso wat té happy. Discard Your Fear vind ik nog wel goed, de rest aardig of mwah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten