Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Raad de Serie Screenshots #2

Juca

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. Revenge - / - Deze is door niemand geraden, wat ik best wel opmerkelijk vond. Werd geruime tijd (of gedurende de hele serie, geen idee) uitgezonden door Net 5, waardoor ik dacht dat vast wel iemand hem herkende. Dacht wel dat deze lastig zou zijn, vandaar dat ik koos voor een screen met een aantal van de hoofdrolspelers in de serie. Helaas (her)kende alsnog niemand deze serie.

[spoiler=Screen 1]3935547c7e4c766a86aaae4a827c243a.png

2. Friday Night Lights - Magikarp, Kyrill - Had eigenlijk verwacht dat niemand deze zou raden, is niet echt een bekende serie en de screen gaf ook niet veel weg. Te zien zijn Julie Taylor (gespeeld door de enorm schattige Aimee Teegarden) en Tim Riggins (gespeeld door Taylor Kitsch), die beide een hoofdrol speelden in de serie.

[spoiler=Screen 2]1b151a46058da4a15856fae0598a9be0.png

3. Person Of Interest - Juca, sirkeith, Joep, Tijn, Kyrill - Een van mijn favoriete series, waar vanaf begin mei helaas het laatste seizoen van uit wordt gezonden. Het is een serie met een redelijk gecompliceerde verhaallijn en ijzersterke acteurs. Kan hem iedereen aanraden. Op de screen zijn trouwens Sameen Shaw (gespeeld door de knappe Sarah Shahi) en hoofdrolspeler John Reese (gespeeld door Jim Caviezel) te zien.

[spoiler=Screen 3]e7d75f82a4d99f0fe2a5ed7a33075f3d.png

4. Gossip Girl - Juca, Jasper., Joep, De Stroot, Justin, Magikarp, Kyrill - Had wel verwacht dat veel mensen deze screen zouden herkennen en dat bleek ook zo te zijn: 7 van de 11 users die iets instuurden wisten dat het om Gossip Girl ging. Ondanks het (in mijn ogen) matige einde van de serie, blijft dit een erg bekende (meiden)serie die ik met alle liefde en plezier afgekeken heb. Serena van der Woodsen (gespeeld door mijn schatje Blake Lively) en Chuck Bass (gespeeld door Ed Westwick) zijn met elkaar in gesprek in de scène waar deze screenshot van gemaakt is.

[spoiler=Screen 4]a2ac1fa4d42fe2f2d21fcea9a02b5592.png

5. Arrow - Juca, sirkeith, Joep, ROEMM, De Stroot, Rogier., Magikarp, Kyrill - Samen met Suits de meest herkende serie van deze ronde. Een serie met knappe vrouwen en gespierde mannen die een heldenrol op zich nemen, maar vooral met een zeer intrigerend achtergrondverhaal van de hoofdrolspeler, Oliver Queen aka The (Green) Arrow (gespeeld door Stephen Amell). In onderstaande screen geeft hij Laurel Lance (gespeeld door Katie Cassidy) een smakkerd op haar mooie lippen, die onderdeel uitmaken van een prachtig gezichtje.

[spoiler=Screen 5]449d2a25eab3fb57df76af42e5caa024.png

6. Little House On The Prairie - ROEMM, Rogier., Magikarp - Valt me tegen dit hoor jongens. Een enorm bekende serie die al jarenlang uitgezonden wordt op SBS 6, ook wel bekend als de 'campingzender'. Lekker uitbuiken voor de TV met Little House On The Prairie aan, kan het me nog herinneren als de dag van gisteren. Op de screen zijn Charles Ingalls (gespeeld door Michael Landon (dat hij in vrede moge rusten)), Laura Ingalls (gespeeld door Melissa Gilbert) en Isaiah Edwards (gespeeld door Victor French (dat ook hij in vrede moge rusten)) te zien.

[spoiler=Screen 6]8cf90a08c3c2325d06a0392b5866f9b2.png

7. Knight Rider - Jasper., Magikarp - Als klein jochie werd ik geconfronteerd met deze serie, waarin een pratende auto en een stoere bink op pad gaan om slechteriken aan te pakken. Zoals je zelf al kunt bedenken was ik meteen verkocht. Het muziekje dat als introductie diende hielp daar nog een beetje aan mee. Deze werd dan ook talloos afgespeeld in huize JanVertonghen', tot boze ouders aan toe. De screen zelf is niet zo bijzonder, maar ik moest alles met KITT en/of Michael Knight (gespeeld door David Hasselhoff) vermijden. Mijn oog viel op een screen met Bonnie Barstow (gespeeld door Patricia McPherson) erin, waarvan [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; dacht dat het een personage was van 'The Good Wife'. Kan gebeuren jongen.

[spoiler=Screen 7]1938dfe26670210de9402b5b6e3934ad.png

8. One Tree Hill - Tijn, Magikarp - ['It's you,' 'What?,' 'When all my dreams come true, the one I want next to me. It's you. It's you Peyton.' Een kus volgt.] Dit is een kleine beschrijving van één van mijn favoriete momentjes van deze geweldige serie. Onderstaande afbeelding is een screenshot van deze scène. Als je deze serie nog niet gezien hebt moet je dat echt zo snel mogelijk doen, want het is echt een juweeltje. Moet het genre je wel liggen natuurlijk, maar het verhaal loopt lekker door, de personages zijn geweldig en je wordt als het ware echt in de serie meegenomen. Oja, de enorm lieve, lekkere, knappe, interessante, geile, fantastische dame in het cheerleaderpakje is Peyton Sawyer (gespeeld door Hilarie Burton), terwijl de blanke Michael Jordan door de serie gaat als Lucas Scott (gespeeld door Chad Michael Murray).

[spoiler=Screen 8]ffd67145a9d61f2bc71a41e128a5496c.jpg

9. Suits - Juca, sirkeith, Jasper., ROEMM, Tijn, De Stroot, Magikarp, Kyrill - Geen Harvey Specter (gespeeld door Gabriel Macht), Mike Ross (gespeeld door Patrick J. Adams), Louis Litt (gespeeld door Rick Hoffman), Rachel Zane (gespeeld door Meghan Markle), Donna Paulsen (gespeeld door Sarah Rafferty) of Jessica Pearson (gespeeld door Gina Torres). Nee, Jantje dacht dat dat te simpel zou zijn. Blijkt dat het geen reet uitmaakte wie ik gekozen had, want veel mensen zouden hem toch wel herkennen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een screenshot van Dana Scott aka 'Scottie' (gespeeld door Abigail Spencer), een vrouw waar menigeen toch wel een beschuitje mee zou willen eten.

[spoiler=Screen 9]14e78913dcf304abc503d4011da1177b.png

10. Castle - Juca, sirkeith, Jasper., Joep, De Stroot, Rogier. - Goh, zag ik dit even niet aankomen. Een best onduidelijke screen van een serie waarvan ik dacht dat bijna niemand hem zou herkennen. Bleek ik toch weer fout te zitten. Een serie die niet heel bijzonder is, maar toch ook weer wel. Richard 'Rick' Castle (gespeeld door Nathan Fillion) en Kate Beckett (gespeeld door Stana Katic) maken de serie erg interessant om te kijken. Geen hoogstaande verhaallijn (op het achtergrondverhaal van Kate Beckett na), maar een crime-/dramaserie met een vleugje humor. De serie is al 8 seizoenen onderweg en nog steeds zitten er wekelijks miljoenen mensen voor de buis gekluisterd om de nieuwe afleveringen te bekijken.

[spoiler=Screen 10]4bf23fdc343c0fa4840a7240aa00b9e4.png

Stand:

1. Jasper. - 14 + 4 = 18 punten

2. Joep - 13 + 4 = 17 punten

3. Kyrill - 10 + 5 = 15 punten

3. Magikarp - 8 + 7 = 15 punten

3. Tijn - 12 + 3 = 15 punten

4. sirkeith - 10 + 4 = 14 punten

5. De Stroot - 8 + 4 = 12 punten

5. Juca - 7 + 5 = 12 punten

6. ROEMM - 8 + 3 = 11 punten

6. vinnypassy - 11 + 0 = 11 punten

7. Justin - 8 + 1 = 9 punten

8. Rogier. - 3 + 3 = 6 punten

9. Roprop - 5 + 0 = 5 punten

10. JanVertonghen - 4 + 0 = 4 punten

10. Lakigigar - 4 + 0 = 4 punten

11. Kelvin - 1 + 0 = 1 punt

11. lennard95 - 1 + 0 = 1 punt

[spoiler=Mentions] [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; [MENTION=25595]Insigne[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=733]neva[/MENTION];

Nu mag [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; een ronde in elkaar gaan zetten (d)

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

God o god, Knight Rider, natuurlijk :cab:

Castle is overigens best wel bekend volgens mij. Wordt ook heel vaak op de Nederlandse tv uitgezonden trouwens. Elke doordeweekse dag geloof ik een tijdje zelfs. In ieder geval geeft dit shot eigenlijk alles weg ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de screens die ik niet heb geraden, is er maar 1 bij die ik ooit heb gezien. Dat is uiteraard Knight Rider, maar dat is al zoooo lang geleden. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Maar heeft Jasper die screen nou wel of niet goed? Je zegt eerst van wel, daarna zeg je dat hij dacht dat het van een andere serie was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de screens die ik niet heb geraden, is er maar 1 bij die ik ooit heb gezien. Dat is uiteraard Knight Rider, maar dat is al zoooo lang geleden. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Maar heeft Jasper die screen nou wel of niet goed? Je zegt eerst van wel, daarna zeg je dat hij dacht dat het van een andere serie was?

Goed opgemerkt. Het was niet Jasper. die 'The Good Wife' gokte, maar Tijn. Bedankt, ga het gelijk even aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. 1118full-vikings-screenshot.jpg

2. 1118full-generation-war-screenshot.jpg

3. 1118full-marco-polo-screenshot.jpg

4. 598full-flashpoint-screenshot.jpg

5. 510full-the-inbetweeners-screenshot.jpg

6. 1118full-the-fresh-prince-of-bel--air-screenshot.jpg

7. 1024full-boardwalk-empire-screenshot.jpg

8. 620full-hell-on-wheels-screenshot.jpg

9. 960full-pretty-little-liars-screenshot.jpg

10. 1118full-game-of-thrones-screenshot.jpg

[MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; [MENTION=25595]Insigne[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; [MENTION=733]neva[/MENTION];

Deadline: Woensdag 6 april - 20.00

Link naar opmerking
Deel via andere websites